.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قطار دیشب ساری به مشهد به دلیل خرابی دیزل در ایستگاه قائم شهر داشت. علت تاخیر ۳ ساعته قطار ساری مشهد چه بود؟
قطار دیشب ساری به مشهد به دلیل خرابی دیزل در ایستگاه قائم شهر داشت.(ادامه)
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد. برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بابلسر
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است/ اگر ناو و موشک‌ نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت/ ۶ سیلی محکم در گوش آمریکایی‌ها نواختیم؛ ناو آنها را ناکارآمد کردیم / دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری ....(خبر)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند.(ادامه)
(ویدئو) اذان گفتن بازیکن سابق پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع)
محمد انصاری با حضور در ورزشگاه امام رضا مشهد در جشن محفل شروع به اذان گفتن کرد.(ادامه)
از قدیم الایام مردم برای سفر به مشهد و زیارت امام رئوف، منتظر طلبیده شدن از سوی آن حضرت بودند و آن را افتخاری برای خود می دانستند نه اینکه منتظر مجوز مقام های دیگر برای ورود به مشهد باشند یعنی چیزی شبیه صادر کردن ویزا! چه کسی برای کشور مشهد «ویزا» صادر می‌کند؟!
از قدیم الایام مردم برای سفر به مشهد و زیارت امام رئوف، منتظر طلبیده شدن از سوی آن حضرت بودند و آن را افتخاری برای خود می دانستند نه اینکه منتظر مجوز مقام های دیگر برای ورود به مشهد باشند یعنی چیزی شبیه صادر کردن ویزا!(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد. حمله به امام جماعت با تیغ موکت‌بری در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد.(ادامه)
دردسرهای حذف ساعت تابستانی!(يادداشت)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

مسافران شمال در این ۳ جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است/ جاده چالوس از دوشنبه آینده مسدود می‌شود؟
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود. (ادامه)
عکس/پرایدی که در تصادف با درخت آب رفت!
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.(ادامه)
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود برقراری مجدد پرواز‌های رامسر به مشهد مقدس
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود(ادامه)
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد. این لایحه حجاب است یا صیانت از بی‌حجابی؟
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.(ادامه)
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند. اقدام هولناک آدم ربایان بی رحم
سرکردگان 3 شبکه بزرگ شرکت های هرمی که به بهانه اقامت و کار در ترکیه، اتباع خارجی را اغفال می کردند و سپس با همکاری طعمه ها به باج گیری از خانواده های آنان می پرداختند در حالی با تلاش پلیس مشهد دستگیر شدند که فیلم های وحشتناکی از شکنجه و تهدید به قتل را برای خانواده های قربانیان ارسال می کردند.(ادامه)
جوان ۲۲ ساله ای که مادرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده بود در حالی چند ساعت بعد از وقوع جنایت به وحشت آفرینی و چاقوکشی پرداخت که برای اطمینان از قتل مادرش به صحنه جرم بازگشته بود. قتل هولناک مادر با ۴۴ ضربه چاقو +عکس
جوان ۲۲ ساله ای که مادرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده بود در حالی چند ساعت بعد از وقوع جنایت به وحشت آفرینی و چاقوکشی پرداخت که برای اطمینان از قتل مادرش به صحنه جرم بازگشته بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه سوم خرداد
روزنامه‌های امروز به امضای یازده سند همکاری میان ایران و اندونزی و متلاشی شدن یک شبکه همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه توسط وزارت اطلاعات پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
پرسپولیس در لیگ برتر نتوانسته نساجی را در قائمشهر شکست دهد. خبر بد برای پرسپولیس ؛ قائمشهر طلسم شده است!
پرسپولیس در لیگ برتر نتوانسته نساجی را در قائمشهر شکست دهد.(ادامه)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است. برای اضمحلال کامل اسرائیل در کنار جبهه مقاومت هستیم/ جوانان فلسطینی برخی روز‌ها ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند/ / هنوز صدا از لبنان قطع نشده؛ از یمن هم صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم؛ از دیگر کشور‌ها هم همین طور(خبر)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد . مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد .(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت
حضور گسترده مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمیدرضا الداغی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
عکس/ پناه آوردن ساکنین مشهد به حرم رضوی
پس از زلزله 4.6 ریشتری در مشهد، ساکنین شهر به حرم امام رضا علیه السلام پناه آوردند.(ادامه)
زلزله ۴.۶ ریشتری بامداد جمعه مشهد را لرزاند. زلزله ۴.۶ ریشتری مشهد را لرزاند
زلزله ۴.۶ ریشتری بامداد جمعه مشهد را لرزاند.(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.