.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است. اطاعت از ولایت نشانه محبت به اهل بیت (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است.(ادامه)
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد.

دیار علویان غرق در ماتم و عزا/ طنین نوای «لبیک یا رسول الله»
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد. (ادامه)
متهم ردیف اول پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر برنامه اعلام شده توسط سرپل و تعیین تکلیف پس از انجام حمله پاسخ داد: قرار بود تا وقتی کشته می‌شوم حمله را ادامه دهم و هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم. عامل حمله به شاهچراغ: هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم
متهم ردیف اول پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در پاسخ به سوال رئیس دادگاه مبنی بر برنامه اعلام شده توسط سرپل و تعیین تکلیف پس از انجام حمله پاسخ داد: قرار بود تا وقتی کشته می‌شوم حمله را ادامه دهم و هیچکس تصور نمی‌کرد دستگیر شوم.(ادامه)
ضارب آمر به معروف در مشهدبه ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. حکم ضارب آمر به معروف در ویلاژتوریست مشهد صادر شد
ضارب آمر به معروف در مشهدبه ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.(ادامه)
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است. اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.(ادامه)
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت. مرگ وحشتناک ویهان کوچولو در شکنجه گاه نامادری
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
یک منبع مسئول سفارت ایران در بغداد گفت: چهار زائر ایرانی روزدوشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس در استان واسط عراق، جان خود را از دست دادند. واژگونی مرگبار اتوبوس زائران ایرانی در عراق
یک منبع مسئول سفارت ایران در بغداد گفت: چهار زائر ایرانی روزدوشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس در استان واسط عراق، جان خود را از دست دادند.(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه میزان حقوق امام جمعه مشهد را منتشر کرده است. حقوق این امام جمعه معروف چند میلیون تومان است؟
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه میزان حقوق امام جمعه مشهد را منتشر کرده است.(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی با معرفی شرکت‌ها و سایت‌های عرضه‌کننده بلیت پروازهای اربعین، گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از این دو شیوه یعنی سایت شرکت‌ها و سایت‌های تعیین‌شده، تخلف است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
بنا به اعلام وزارت خارجه کنسولگری عربستان سعودی در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. آغاز فعالیت کنسولگری عربستان سعودی در مشهد
بنا به اعلام وزارت خارجه کنسولگری عربستان سعودی در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند. جریان چین‌هراسی در ایران از آمریکا نشات می‌گیرد/ دولت گذشته دست رد به سینه پکن زد
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
ویدیو / انتقاد تند یک مجری قدیمی به رییس جمهور
جواد خیابانی خطاب به ابراهیم رییسی گفت : رئیس جمهور منتخب مردم است. آقای منتخب! مردم ورزشگاه، اتوبان، سینما و جاده‌های خوب می‌خواهند. (ادامه)
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
موسوی در خصوص اقداماتی که قرار است برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام شود گفت: ابتدا وام قرض الحسنه است که مرحله اول آن برای درخواست کنندگان واریز شده و مرحله دوم ثبت نام به فوریت آغاز خواهد شد که سعی خواهیم کرد این مرحله ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد و از بستر الکترونیکی استفاده شود. دو خبر خوب برای بازنشستگان؛ وام تامین اجتماعی افزایش یافت
موسوی در خصوص اقداماتی که قرار است برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام شود گفت: ابتدا وام قرض الحسنه است که مرحله اول آن برای درخواست کنندگان واریز شده و مرحله دوم ثبت نام به فوریت آغاز خواهد شد که سعی خواهیم کرد این مرحله ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد و از بستر الکترونیکی استفاده شود.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
قطار دیشب ساری به مشهد به دلیل خرابی دیزل در ایستگاه قائم شهر داشت. علت تاخیر ۳ ساعته قطار ساری مشهد چه بود؟
قطار دیشب ساری به مشهد به دلیل خرابی دیزل در ایستگاه قائم شهر داشت.(ادامه)
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد. برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بابلسر
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.