.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گردان داش‌ مشدی‌ها به روایت فرمانده‌اش
(ادامه)
دارایي وزیر سابق نفت اعلام شد
(ادامه)
اسامی مربیان مجاز به فعالیت در فوتبال ایران
(ادامه)
حلقه اول یاران احمدی نژاد از کجا به کجا رسید!
(ادامه)
حلقه اول یاران احمدی نژاد از کجا به کجا رسید!
(ادامه)
تاریخچه بازی های پیروزی و استقلال
(ادامه)
همه حاشیه های خواندنی دربی آبی و قرمز
(ادامه)
میهمانان برنامه های تحویل سال 90 سیما
(ادامه)
اولین شکست خانگی راه ساری در حضور 5 هزار هوادار ساروی
(ادامه)
تاریخچه داربی‌های تهران / 42 سال کل‌کل!
(ادامه)
نگاهی به عملکرد سرخابی‌ها در 68 داربی
(ادامه)
انتقاد يك عضو نظام مهندسي كشاورزي
(ادامه)
زمان پخش سریال های نوروزی سیما
(ادامه)
زمان پخش مجموعه های نوروزی
(ادامه)
اعلام برخی از برنامه های نوروز 89
(ادامه)
مازندران به مقام قهرمانی دست یافت
(ادامه)
پاسخ کروبی به توکلی/سخن شما برای من بسیار گران تمام شد
(ادامه)
این نشست در یک فضای کارشناسی برگزار شد و برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت به دقت مورد تجزیه و تحلیل اعضای کمیسیون قرار گرفت...
جزئیات مذاکرات کمیسیون انرژی مجلس با میرکاظمی
این نشست در یک فضای کارشناسی برگزار شد و برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت به دقت مورد تجزیه و تحلیل اعضای کمیسیون قرار گرفت... (ادامه)
رئوس برنامه میرکاظمی برای تصدی وزارت نفت
(ادامه)
کاتوزیان : نگران میرکاظمی هستم
(ادامه)
تغییرات در دولت دهم این روزها به یکی از سوژه های داغ رسانه های داخلی و حتی برخی رسانه های خارجی تبدیل شده است. با توجه به حساسیت این موضوع وعلاقه افکار عمومی به شناختن سکانداران قوه اجرایی کشور در آینده ، فهرست احتمالی آخرین گزینه های تغییرات در کابینه دهم ... آخرین گزینه های تغییر در کابینه دهم؟!
تغییرات در دولت دهم این روزها به یکی از سوژه های داغ رسانه های داخلی و حتی برخی رسانه های خارجی تبدیل شده است. با توجه به حساسیت این موضوع وعلاقه افکار عمومی به شناختن سکانداران قوه اجرایی کشور در آینده ، فهرست احتمالی آخرین گزینه های تغییرات در کابینه دهم ...(ادامه)
اعلام موجودیت ستاد ملی جوانان حامی خاتمی در مازندران
(ادامه)
موارد طرح استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
ليست تغييرات در كابينه‌هاي پس از انقلاب تاكنون
همواره كابينه هاي بعد از انقلاب با تغييراتي همراه بوده است. با توجه به انجام برخي تغييرات در كابينه دولت نهم، ليستي از تغيير در كابينه هاي بعد از انقلاب منتشر شد كه به اين شرح است:خارج شدگان کابینه بازرگان(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
آرا 101 نامزد اول انتخابات تهران
(ادامه)
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. لیست نهایی تائيد صلاحيت شده شورای نگهبان درشمال كشور
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. (ادامه)
فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده
(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.