.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
اسامی ردصلاحیت شدگان دور هفتم مجلس توسط شورای نگهبان
اسامی افرادی که در انتخابات دور هفتم مجلس توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند/1382 (ادامه)
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس هستند.(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه نود برخلاف تصور شب آرامی را پشت سر گذاشت و عادل فردوسی پور به نظر می رسد نتوانست مخاطبانش را در این برنامه به وجد بیاورد.(ادامه)
اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی گیلان
نتایج انتخابات نظام مهندسی گیلان اعلام شد. (ادامه)
نامه جمعی از نمایندگان به لاریجانی برای توقف بررسی برجام
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار توقف بررسی برجام در مجلس تا زمان ارائه لایحه از سوی دولت شدند. (ادامه)
خودزنی استقلال در جدال حیثیتی
هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا و پس‌فردا با انجام هشت دیدار پیگیری می‌شود حساس‌ترین بازی‌ها مربوط به دو دربی اصفهان و تبریز و تقابل قلعه‌نویی با تیم سابقش استقلال است.(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
بیانیه خانواده 110 شهید درباره تشییع غواصان
جمعی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن سوءاستفاده برخی جریان های سیاسی از مراسم تشییع پیکر شهدای غواص به این جریان های سیاسی هشدار دادند که به سوءاستفاده از خون شهیدان برای ساختن نردبانی جهت رسیدن به مطامع و امیال سیاسی خود پایان دهند.(ادامه)
شمال نیوز: ثابت قدم با 9 رای به عنوان شهردار رشت انتخاب شد. اوسط مقدم و کاظمی هر یک 3 رای کسب کردند اما رضایی دوگاهه نتوانست در این میان رای کسب کند.

ثابت قدم شهردار رشت شد/ هر عضو شورا به چه کسی رای داد
شمال نیوز: ثابت قدم با 9 رای به عنوان شهردار رشت انتخاب شد. اوسط مقدم و کاظمی هر یک 3 رای کسب کردند اما رضایی دوگاهه نتوانست در این میان رای کسب کند. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانداری شهرستان رشت با ارسال نامه ای رسمی به شماره ۸۰۲۹/۱/۸۲۹۸/۱ خطاب به رییس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به قوانین ذکر شده در متن نامه، مسعود کاظمی لیچایی را فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداریهای درجه ۱۱ و ۱۲ اعلام کرد. مسعود کاظمی فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداری رشت است
شمال نیوز: فرمانداری شهرستان رشت با ارسال نامه ای رسمی به شماره ۸۰۲۹/۱/۸۲۹۸/۱ خطاب به رییس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به قوانین ذکر شده در متن نامه، مسعود کاظمی لیچایی را فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداریهای درجه ۱۱ و ۱۲ اعلام کرد.(ادامه)
دیداری نوستالژیک به یاد نسل قدیم فوتبال ساری
ستارگان سابق شهرداری ساری روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت(ادامه)
شمال نیوز: فرمانداری رشت عطف به صورتجلسه شورای شهر در نامه ای خطاب به رییس شورای شهر رشت ,مصوبه انتخاب شهردار را به دلیل ایراد شکلی در نحوه رای گیری تائید نکرد. صورتجلسه انتخاب شهرداررشت توسط فرمانداری ردشد
شمال نیوز: فرمانداری رشت عطف به صورتجلسه شورای شهر در نامه ای خطاب به رییس شورای شهر رشت ,مصوبه انتخاب شهردار را به دلیل ایراد شکلی در نحوه رای گیری تائید نکرد.(ادامه)
شمال نیوز: کاظمی تا زمان تایید وزارت کشور عضو شورا باقی می‌ماند و در صورت تایید، «منوچهر جمالی» عضو علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت وارد عمارت شورا می‌شود.



مسعود کاظمی سکاندار شهر باران شد / نامزدها در جلسه شورا چه گفتند؟ + تعداد آرا کاندیداها
شمال نیوز: کاظمی تا زمان تایید وزارت کشور عضو شورا باقی می‌ماند و در صورت تایید، «منوچهر جمالی» عضو علی‌البدل به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت وارد عمارت شورا می‌شود. (ادامه)
انتقاد وزارت ارشاد از یک خبرگزاری
(ادامه)
انتخاب اعضای کمیسیون ماده100شهرداری رشت
(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
در همایش همگرایی اصولگرایان چه گذشت؟+ تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر  تشکیل شد. دستور جلسه  امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود.



11 عضو شورا از پاسخ هاي شهردار قانع نشدند
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تشکیل شد. دستور جلسه امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود. (ادامه)
وزیر نفت سابق متهم شماره یک آلودگی هوا
هر ساله با شدت گرفتن آلودگی هوا آنچه که بیش از قبل مورد سوال قرار می‌گیرد میزان استاندارد بنزین‌هایی است که در حال حاضر در جایگاه‌ها توزیع می‌شود. به همین دلیل بود که با روی کار آمدن دولت یازدهم ماجرای بزنین های آلوده پتروشیمی مورد توجه ویژه دولتی ها قرار گرفت. همین چند وقت پیش بود که سخنگوی فراکسیون محیط‌‌ زیست ...(ادامه)
اعلام اسامی ورزشکاران اعزامی به اینچئون
دبیرکل کمیته ملی المپیک اسامی ۲۷۶ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی را اعلام کرد.(ادامه)
اعلام وصول سوال از وزرای اقتصاد و ارتباطات
در پایان جلسه‌ی علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس سوال از وزرای اقتصاد و ارتباطات اعلام وصول شد.(ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
جریمه ایران به دلیل تصمیم وزیر احمدی نژاد
یک منبع آگاه اعلام کرد: دادگاه بین المللی داوری لاهه به علت قطع سوآپ نفت، شرکت نیکو ایران را ملزم به پرداخت خسارت کرد(ادامه)
واردات بنزین متوقف شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.