.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
مدیر کل انتقال خون مازندران از کاهش ذخایر خون در گروه‌های خونی O+ و A+و B+ در استان خبر داد. نیاز مبرم به گروه‌های خونی O+ و A+ و B+ در مازندران
مدیر کل انتقال خون مازندران از کاهش ذخایر خون در گروه‌های خونی O+ و A+و B+ در استان خبر داد.(ادامه)
مدیر کل انتقال خون مازندران از کاهش ذخایر خون در گروه‌های خونی O+ و A+و B+ در استان خبر. داد نیاز مبرم به گروه‌های خونی O+ و A+ و B+ در مازندران
مدیر کل انتقال خون مازندران از کاهش ذخایر خون در گروه‌های خونی O+ و A+و B+ در استان خبر. داد(ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد. کشف دام‌های زنده قاچاق در شهرستان ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۱۳۴ عدد انواع اساب بازی‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد. کشف اسباب بازی‌های قاچاق میلیاردی در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۱۳۴ عدد انواع اساب بازی‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎ رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شدند
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
فرزندان ورزشکار صنعت نفت، نور چشم ما هستند
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد . مسئولیت جدید « عباس زارع » در پایتخت / مدیر مازندرانی معاون هماهنگی بنیاد رودکی شد
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد .(ادامه)
دانش ­آموزان کانون پرورش فکری ساری با شرایط سخت تولید و روش های مدیریت مصرف برق آشنا شدند
(ادامه)
شمال نیوز :  معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد . تقدیر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان + تصویر
شمال نیوز : معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد .(ادامه)
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است. برخی جاده‌های مازندران بارانی و مه گرفته
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است.(ادامه)
پیام مهندس تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
(ادامه)
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت. گشایش نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد. اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد. ریزش مرگبار سنگ در محور هراز
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد.(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد. ترافیک سنگین در محورهای کندوان و هراز
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد.(ادامه)
۱۲ کانونی که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد. پلمب ۱۲ کانون تبلیغ فرقه ضاله بهاییت در بابل
۱۲ کانونی که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد. مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه کربلا معرفی شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.