.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند. (ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي  از ساعت 9 صبح  با حضور در ورزشگاه  متقی ساری در اجتماع پرشور ... ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...(ادامه)
راهیابی 33 دانش آموز استثنائی مازندران در کنکور سراسری
(ادامه)
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است... حمایت از تیزهوشان مازندرانی با اخذ شهریه دویست هزار تومانی
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است...(ادامه)
مجتمع تفریحی فرهنگی  روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف  ... فعالیت گروه ضاله در قالب یک مجتمع فرهنگی تفریحی در مازندران
مجتمع تفریحی فرهنگی روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف ...(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله  رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد.
از مشکل زباله تا اسکان متکدیان
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد. (ادامه)
اداره ارشاد ساري به زودي راه‌اندازي مي‌شود
(ادامه)
خداحافظي جمناني با حوزه هنري مازندران
(ادامه)
نمايشگاه هنرهاي تجسمي ويژه بانوان در ساري
(ادامه)
افتتاح اولين واحد مجازي دانشگاه علم و صنعت ايران در شمال کشور
(ادامه)
اعتراض اهالي روستاي امره ساري به نصب دستگاه زباله سوز دراين روستا
(ادامه)
ايجاد مرکز تحقيقات دريايي در مازندران
(ادامه)
« خورشيد بقيع » در مازندران
(ادامه)
طلسم فرمانداري ساري شکست
بعد از مدتها بحث و بررسي پيرامون فرماندار مرکز  مازندران،از بين بيش از 10نفري که نامزد دريافت اين پست بوده اند، نهايتا  استاندار مازندران با سپردن مسوليت فرمانداري شهرستان ساري به  محسن (منصور علي )زارعي موافقت نموده و قرار است فردا با حضورجمعي از مسئولين  معرفي، و نيزاز زحمات احمد حسين زادگان تجليل شود.... (ادامه)
کشف 43 کيلوگرم مواد مخدر در مازندران
(ادامه)
پرواز مجدد تيرنگ بر فراز شهر ساري
(ادامه)
از بوي نفت تا بوي پالايشگاه
بعد از شعار رياست محترم جمهوري مبني بررساندن نفت بر سر سفره ها اين روزها هم بحث احداث پالايشگاه در مازندران داغ شده است بعد از پخش خبر مخالفت دبير مجمع نمايندگان مازندران با احداث پالايشگاه در مازندران موضع گيري هاي مختلفي در محافل سياسي و اقتصادي  مطرح شد استاندار مازندران در برنامه گفتگوي خبري سيماي  مازندران از اظهار نظر آقاي  يوسفيان.....(ادامه)
محسن زارعي فرماندار ساري ميشود و ملکي به ثبت واحوال برميگردد
دور جديد انتصابات در مازندران طي هفته جاري صورت ميگيرد محسن زارعي فرماندار ساري ،حسيني جايگزين زود هنگام ملکي مديرکل سياسي وعشوري فرماندار تنکابن معرفي ميشوند ....(ادامه)
تعهد در ذات هنر نهفته است
(ادامه)
امام جمعه ساري:کمک به مردم فلسطين عار نيست
(ادامه)
مازندران مرکز بين‌المللي باستان‌شناسي حاشيه خزرمي‌شود
(ادامه)
كلاهبرداري‌ 30ميليون‌ توماني‌ درقائمشهر
(ادامه)
فروش بليط مسابقات جام جهاني کشتي
(ادامه)
1500شغل جديددرمازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.205 seconds.