.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد. خبر مهم وزیر صمت برای بازار خودرو
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند. اعزام ۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست در اربعین حسینی
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.» استاندار مازندران : با پتروشیمی مازندران لجبازی می کنند !
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.»(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد. عرضه خودروهای برقی به صورت انبوه تا سال آینده
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد.(ادامه)
نقش عجیب وزارت کشاورزی آمریکا در قتل ۲۱ میلیون حیوان
(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت یکی از این شکارچیان غیر مجاز را دستگیر کردند اما در حین دستگیری شکارچی با ...
سوزاندن صورت محیط بان بهشهری توسط یک شکارچی / تصویر دردناک صورت این محیط بان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت یکی از این شکارچیان غیر مجاز را دستگیر کردند اما در حین دستگیری شکارچی با ... (ادامه)
یک شکارچی غیر مجاز در هزارجریب بهشهر صورت یک محیط بان را سوزاند. سوزاندن صورت یک محیط بان توسط یک شکارچی + تصویر
یک شکارچی غیر مجاز در هزارجریب بهشهر صورت یک محیط بان را سوزاند.(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد. در قبال مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی باید روند اصلاح را پیش گرفت نه بگیر و ببند / محکومیت قضایی جوانان به سبب ارتکاب ناهنجاری اجتماعی، زندگی خانوادگی و اجتماعی فرد را با معضلاتی مواجه می‌کند / هنر نیست که ما در برابر لغزش فردی مبادرت به دستگیری و اعمال مجازات کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.(ادامه)
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم. ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.(ادامه)
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است کشف دومین لاشه فُک خزری در ساحل جویبار
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است(ادامه)
رئیس اداره محیط زیست دریایی اداره کل محیط زیست مازندران با اشاره به کشف یک قلاده فک خزری در ساحل جویبار، گفت: لاشه این حیوان سالم بوده اما زخم روی سر این حیوان نشان می‌دهد دلیل تلف شدن برخورد با قایق است. مشاهده لاشه فُک خزری در ساحل جویبار
رئیس اداره محیط زیست دریایی اداره کل محیط زیست مازندران با اشاره به کشف یک قلاده فک خزری در ساحل جویبار، گفت: لاشه این حیوان سالم بوده اما زخم روی سر این حیوان نشان می‌دهد دلیل تلف شدن برخورد با قایق است.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست. پوشش؛ قطعه ای از پازل بزرگ منطق حجاب(يادداشت)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد. اذعان رئیس سازمان محیط زیست به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد. بررسی وضعیت کاهش آب دریای خزر با تصاویر ماهواره‌ای/ سازمان فضایی بزودی نتایج را اعلام می‌کند
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد.(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد. مرگ یک قلاده خرس با شلیک گلوله در سوادکوه
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد.(ادامه)
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است. وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شده است
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
سازمان شیلات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است. حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های ایران ممنوع است
سازمان شیلات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.(ادامه)
یک قلاده میمون در جاده نظامی قائمشهر مشاهده شد مشاهده میمون در قائمشهر
یک قلاده میمون در جاده نظامی قائمشهر مشاهده شد(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
علی ٖآبادی گفت: آیین نامه واردات خودرو‌های نو و کارکرده تا ۱۰ روز آینده تدوین می‌شود. تدوین آیین نامه واردات خودرو تا ۱۰ روز آینده
علی ٖآبادی گفت: آیین نامه واردات خودرو‌های نو و کارکرده تا ۱۰ روز آینده تدوین می‌شود.(ادامه)
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات .... آلودگی فعلی هوا ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است / متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است / الحمدالله سلاجقه در مناطق خوب ساکن است و خبر از هوای بد ندارد
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.