.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس مسائل روسیه :درباره خزر جدی نبوده ایم
(ادامه)
دستگیری 20 شکارچی متخلف در بهشهر
(ادامه)
تالاب انزلی در معرض تهدیدات جدی است
(ادامه)
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. 
دکتر علی لاریجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. (ادامه)
جشن استقبال از پرندگان مهاجر
(ادامه)
زيستگاه های خاويار ايران؛ بحرانی و در حال نابودی
(ادامه)
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر... محیط زیست گیلان چالش ها وتوانمندی ها
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر...(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است... طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است...(ادامه)
سواحل دریای بابلسر پاکسازی شد
jgl(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
 اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ... پرندگان خاموش در اتاق رئيس !
اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ...(ادامه)
ممنوعيت شکار پرنده "یلوه حنایی" در گیلان
(ادامه)
کوهنوردی 10 هزار نفری منتظران ظهور در مازندران
(ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)
دستگیری همسررییس مازندرانی سازمان محیط زیست
جمشیدی،سخنگوی ریاست قوده قضائیه ،خبر دستگیری همسر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست(مجید یزدانی) را تائیدکرد، اما ازعلت این بازداشت و دستگیری اوخبری ...(ادامه)
آتش سوزی گسترده در جاده چالوس
(ادامه)
اجراي طرح سبز در مدارس مازندران
(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ... دستور وزیر و پس گیری جنگل های گیلان
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ...(ادامه)
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ... دستور احمدی نژاد برای برکناری مدیرکل محیط زیست گلستان
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ...(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ... منابع طبیعی یا طبیی؟!
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ...(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
برنامه اعزام وزراء به شهرهای مازندرن در اولین روز سفر
در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برنامه استقرار وزراء در اولین روز سفر به شهرهای ذیل اعزام شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.