.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۸۰ تن نارنگی از استان به روسیه خبر داد. صادرات ۸۰ تن نارنگی مازندران به روسیه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۸۰ تن نارنگی از استان به روسیه خبر داد.(ادامه)
مسکو اولین میزبان مرکبات مازندران
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از صادرات اولین محموله مرکبات استان به روسیه خبر داد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد. نخستین محموله مرکبات مازندران در بازار روسیه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند. خیز مازندران برای صادرات/ چینی ها پرتقال های رنگ شده نمی خرند
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی با انجام آزمایش‌هایی این گندم‌ها را برای خوراک انسان و دام، غیر قابل مصرف اعلام کردند. توقیف ۳۵۰ تن گندم بذری آلوده در مازندران
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی با انجام آزمایش‌هایی این گندم‌ها را برای خوراک انسان و دام، غیر قابل مصرف اعلام کردند.(ادامه)
توقیف 350 تن گندم آلوده در مازندران/ دادستان: افراد متخلف مجازات می‌شوند
دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به توقیف350 تن گندم آلوده که وارد سیلوهای استان شده بود، گفت: حتما افراد متخلف مجازات شده و این اطمینان به مردم می‌دهیم که نظارت کافی بر سلامت مواد غذایی وجود دارد. (ادامه)
بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر خبر داد.(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است. جزئیاتی کامل از اجرای طرح هوشمندسازی نان و کارت نان در کشور
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است.(ادامه)
پنج نکته مهم درباره ماجرای کرونا در ایران
ایران با وجود تحریم توانسته عملکرد بهتری در مهار بیماری کرونا نسبت به کشورهای غربی خصوصا آمریکا داشته باشد اما چند نکته مهم در خصوص این عملکرد حائز اهمیت است.(ادامه)
ورود ۸ هزار تن غلات به کشور
سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از ورود ۸ هزار تن غلات به کشور خبر داد.(ادامه)
تخلیه محموله گندم در بندر امیرآباد/وضعیت نان در مازندران بهتر شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تخلیه محموله گندم در بندر امیرآباد، گفت: این میزان محموله در اختیار کارخانه‌های آرد قرار گرفت تا مشکلی در تامین آرد نداشته باشیم.(ادامه)
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) دهم خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ....(خبر)
(ادامه)
اگر میزان ارزش نفتکش ها و محموله های آن بیشتر از میزان نفت توقیف شده و نفتکش ایرانی باشد، در آنصورت یک پیام جالب نیز در توقیف دو نفتکش یونانی نهفته است/ نیروی دریایی سپاه با تکرار توقیف نفتکش ها اثبات کرده که ایران اراده سیاسی و نظامی ثابت....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

نیروی دریایی سپاه روز جمعه ۲ فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‎های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرد. توقیف ۲ نفتکش یونانی به دلیل تخلفات/ جزئیات توقیف + واکنش آمریکا
شمال نیوز: نیروی دریایی سپاه روز جمعه ۲ فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‎های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرد.(ادامه)
ایران ۲ کشتی یونانی را توقیف کرد
در پی توقیف یک نفتکش ایرانی توسط دولت یونان و در اختیار دادن نفت آن به آمریکایی‌ها، ایران تصمیم به اقدام تنبیهی علیه این کشور گرفته است. در همین حال برخی رسانه ها نوشته اند که ایران دو کشتی یونانی را توقیف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: بیش از ۳۰ هزار تن کیوی مازندران همچنان در انبارها می‌پوسد و روی دست تولیدکنندگان و باغداران مانده است. محموله‌های کیوی روی دست مانده است/ پوسیدن پشت دورازه‌های صادراتی
شمال نیوز: بیش از ۳۰ هزار تن کیوی مازندران همچنان در انبارها می‌پوسد و روی دست تولیدکنندگان و باغداران مانده است.(ادامه)
ارسال نخستین محموله صادراتی کاغذ مازندران به عراق
اولین محموله صادراتی کاغذ فلوتینگ از مازندران به کشور عراق ارسال شد.(ادامه)
۲.۶ تن خمیر مرغ غیرمجاز در مازندران معدوم شد
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد مازندران گفت:در بازرسی کارشناسان از شرکت‌های تحت پوشش تولید و بسته بندی فرآورده‌های گوشتی استان، مقدار ۲.۶ تن خمیر مرغ غیرمجاز کشف شد.(ادامه)
جلوگیری از ورود ۲۴ هزار تن محموله غیراستاندارد به کشور
اداره کل استاندارد مازندران پارسال از ورود ۲۴ هزار تن محموله غیراستاندارد به کشور جلوگیری کرده است.(ادامه)
کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در نکا
فرمانده انتظامی نکا از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بنادر مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی بیش از ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بنادر استان به سراسر کشور خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد اعلام تنفس در مذاکرات وین گفت :وقفه اعلام شده در مذاکرات وین می‌تواند زمینه‌ساز حل‌ موضوعات باقی‌مانده و بازگشت نهایی باشد / دستیابی به‌ موفقیت در گفتگوها تمرکز اصلی همه طرف‌ها خواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
کشف ۴۲ تن شکر احتکاری در سوادکوه شمالی
فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از کشف ۴۲ تن شکر احتکار شده در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است. ساز تولید و صادرات ناکوک است/سهم پایین مازندران از بازار اوراسیا
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است.(ادامه)
فعال شدن اسکله نفتی نوشهر در راستای اهداف پدافند غیرعامل
مدیر عامل پخش فراورد‌های نفتی منطقه چالوس فعال شدن اسکله نفتی نوشهر را در راستای تخقق اهداف پدافند غیرعامل دانست.(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند ....
بی‌توجهی صمت و جهاد کشاورزی به هشدارها، برنج را گران کرد/ جیب خالی کشاورزان و تک تازی دلال ها
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند .... (ادامه)
صدور ۳ هزار و ۲۰۰ پروانه تردد محموله های ترافیکی در مازندران
معاون حمل‌ و‌ نقل اداره کل راهداری مازندران از صدور ۳ هزار و ۲۰۰ پروانه تردد محموله های ترافیکی در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.