.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات هفتگی ۲۰۰ تن مرغ به کشورهای مختلف عربی از جمله عمان و عراق خبر داد. مرغ مازندران به عمان و عراق پر کشید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات هفتگی ۲۰۰ تن مرغ به کشورهای مختلف عربی از جمله عمان و عراق خبر داد.(ادامه)
اولین محموله کمک‌های خیرخواهانه کارکنان نیروی انتظامی بابل به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال به زلزله زدگان خوی اهدا شد. کمک کارکنان انتظامی بابل به زلزله زدگان خوی
اولین محموله کمک‌های خیرخواهانه کارکنان نیروی انتظامی بابل به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال به زلزله زدگان خوی اهدا شد.(ادامه)
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد. آخرین آمار جان باختگان زلزله ترکیه
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف محموله ۶ میلیارد ریالی کولر قاچاق در این شهرستان خبر داد. کولرهای قاچاق روشن نشد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف محموله ۶ میلیارد ریالی کولر قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سرپرست مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از۷۶ هزار نفر از مردم زلزله زده در اردوگاه‌های اسکان اضطراری یا چادر‌های اهدایی ساکن شده‌اند. بیش از ۷۶ هزار نفر از مردم خوی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساکن هستند
سرپرست مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از۷۶ هزار نفر از مردم زلزله زده در اردوگاه‌های اسکان اضطراری یا چادر‌های اهدایی ساکن شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس در محل وزارت صمت برگزار شد. قرارداد صادرات محصولات سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس در محل وزارت صمت برگزار شد.(ادامه)
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد. ‌۱۲۰ دستگاه خودرو دیگر وارد کشور شد‌
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.(ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند. آخرین وضعیت کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا چگونه است؟
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک هزار و ۳۱۴ ثوب البسه قاچاق از یک انباری در ساری خبر داد. انبار البسه قاچاق در ساری لو رفت
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک هزار و ۳۱۴ ثوب البسه قاچاق از یک انباری در ساری خبر داد.(ادامه)
مازندران مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه این استان از منظر پستی یک استانی مصرف کننده است که در هر ۲۴ ساعت در ۶ ماه نخست ۲۵ هزار و در ۶ ماه دوم ۴۰ هزار مرسوله پستی دریافت می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ میزان استفاده مردم از خریدهای اینترنتی حدود ۳۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است . افزایش ۳۵۰ درصدی خرید اینترنتی در مازندران
مازندران مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه این استان از منظر پستی یک استانی مصرف کننده است که در هر ۲۴ ساعت در ۶ ماه نخست ۲۵ هزار و در ۶ ماه دوم ۴۰ هزار مرسوله پستی دریافت می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ میزان استفاده مردم از خریدهای اینترنتی حدود ۳۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است .(ادامه)
3 محموله خودرويي ديگر در راه ايران
3 محموله خودرويي ديگر در راه ايرانخبرگزاری آریا-سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون دو محموله خودرویی به بنادر کشور وارد شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته سه محموله دیگر نیز وارد شود(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر افزایش سرعت فروش خودروهای وارداتی از روزهای آینده، از ثبت سفارش واردات ۲۷ هزار دستگاه خودرو خبر داد. متقاضیان خرید نخستین محموله خودروهای وارداتی بخوانند / زمان فروش خودروهای خارجی اعلام شد
سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر افزایش سرعت فروش خودروهای وارداتی از روزهای آینده، از ثبت سفارش واردات ۲۷ هزار دستگاه خودرو خبر داد.(ادامه)
قفل واردات خودرو بعد از ۴ سال شکسته شد/ تخلیه نخستین خودرو‌های وارداتی + عکس
نخستین محموله خودرو‌های وارداتی ساعاتی قبل وارد بندرلنگه و تخلیه شد.(ادامه)
این محموله خودرو شامل ۶ نمونه از محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج است و از پایتخت ترانزیت خودروی کشور با هماهنگی گمرک شهرستان بندرلنگه به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد. نخستین محموله خودرو‌های خارجی شامل ۶ نمونه از محصولات «کیا» وارد کشور شد
این محموله خودرو شامل ۶ نمونه از محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج است و از پایتخت ترانزیت خودروی کشور با هماهنگی گمرک شهرستان بندرلنگه به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد.(ادامه)
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد. خودروهای وارداتی به پشت مرز رسیدند
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد.(ادامه)
سرپرست انبارهای گمرکی بندر لنگه از ورود اولین محموله خودروهای وارداتی به محوطه گمرکی بندر لنگه خبر داد و گفت: با طی مراحل گمرکی، ترانزیت این خودروها به گمرک تهران آغاز خواهد شد. فوری؛ خودروهای وارداتی وارد گمرک بندر لنگه شد
سرپرست انبارهای گمرکی بندر لنگه از ورود اولین محموله خودروهای وارداتی به محوطه گمرکی بندر لنگه خبر داد و گفت: با طی مراحل گمرکی، ترانزیت این خودروها به گمرک تهران آغاز خواهد شد.(ادامه)
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است. کره شمالی: ادعای ارسال تسلیحات به روسیه ساختگی است
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است.(ادامه)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند.

خبرگزاری دولت اسامی و تصاویر نخستین خودروهای وارداتی را منتشر کرد؛ از فیات ۵۰۰، تیپو (TIPO)، هیوندای النترا (ELANTRA)، هیوندای کونا (KONA)، هیوندای آی ۱۰ (I ۱۰)، دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max و سه محصول چانگان (خبر)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند. (ادامه)
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود. اسامی نخستین خودروهای وارداتی اعلام شد
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود.(ادامه)
دستگیری قاچاقچی دستگاه کارت
فردی که در شرکت خود اقدام به عرضه دستگاه‌های کارت خوان قاچاق می‌کرد در قائم شهر دستگیر شد.(ادامه)
توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد از یک سردخانه در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند. کارگو رسید و باغدار نرسید/ استاندار مازندران : زمان پرواز هواپیمای صادرات مرکبات با خداست !
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد کشف محموله گردوهای قاچاق در هلیلان
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد(ادامه)
کشف محموله آرد خارج از شبکه توزیع در میاندورود
سرپرست انتظامی میاندورود از کشف تقریبی ۳ تن آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان‌یافته بین‌المللی مواد مخدر در کشور
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
از سرگیری فعالیت فرآورده‌های نفتی از بندر امیرآباد پس از ۷ سال
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از راه اندازی مجدد سوآپ گازوییل در بندر امیرآباد پس از ۷ سال وقفه خبر داد.(ادامه)
قطر: گاز آسیایی‌ها را به اروپا نمی‌دهیم
وزیر انرژی قطر گفت که این کشور زمستان امسال هرگز گازی که قرار است به آسیایی‌ها فروخته شود را به اروپایی‌ها نخواهد داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.