.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید. شهادت مرزبان مازندرانی در سراوان +تصویر
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید.(ادامه)
عنوان سوم محمودآباد در لیگ ملی بسکتبال ۳ نفره
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال سه نفره با عنوان سومی کوچین محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد. ترکیب مجمع نمایندگان اصناف مازندران در اصناف کشور مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تعداد مناطق آبی کرونایی مازندران به ۱۴ شهرستان افزایش یافت و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی باقی ماند.

تعداد شهرستان های آبی کرونایی مازندران افزایش یافت
شمال نیوز: براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تعداد مناطق آبی کرونایی مازندران به ۱۴ شهرستان افزایش یافت و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی باقی ماند. (ادامه)
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در مازندران به یک ماه کاهش یافت
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. (ادامه)
قو‌های مهاجر به مازندران آمدند
نخستین گروه از جمعیت قو‌های مهاجر برای زمستان گذرانی وارد تالاب سرخرود شدند.(ادامه)
شهدای ساری صدرنشین هفته سوم لیگ برتر فوتبال
شهدای ساری با پیروزی در شهرآورد، صدرنشین لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران شد.(ادامه)
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد. اجرای برنامه‌های آیینی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
جدیدترین نقشه کرونایی مازندران نشان می دهد که  بازگشت دوباره این بیماری بی دلیل نبوده است و افزایش تعداد شهرستان های زرد که حکایت از افزایش بیماری است این موضوع را تصدیق می کند.

پیشروی رنگ پرخطر کرونایی در مازندران
جدیدترین نقشه کرونایی مازندران نشان می دهد که بازگشت دوباره این بیماری بی دلیل نبوده است و افزایش تعداد شهرستان های زرد که حکایت از افزایش بیماری است این موضوع را تصدیق می کند. (ادامه)
کلنگ زنی اولین زمین تنیس هارد کورت مازندران
رئیس هیأت تنیس شهرستان محمودآباد از کلنگ زنی اولین زمین تنیس هاردکورت مازندران در روستای بیشه کلا خبر داد.(ادامه)
قدرت گرفتن آرام کرونا در مازندران
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
جایگزینی نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
۱۳ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران جایگزین شد.(ادامه)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد. دوشنبه جاده چالوس مسدود است
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۵ مهر ماه، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۷ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی / ۷ شهرستان در وضعیت زرد
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۵ مهر ماه، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۷ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.(ادامه)
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند نقشه کرونایی مازندران آبی‌تر شد
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند(ادامه)
پیش‌بینی بارش باران هفته آینده در مازندران/پاییز خیلی پُرباران نداریم
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به فعالیت نخستین سامانه پاییزی در استان،گفت: برای هفته آینده نیز شاهد بارش هستیم و از این پس دیگر از گرمای هوا کاسته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:

۱۰ شهرستان مازندران زرد و ۱۲ شهرستان دیگر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند. بازگشت رنگ زرد و آبی به نقشه کرونایی استان مازندران
شمال نیوز: ۱۰ شهرستان مازندران زرد و ۱۲ شهرستان دیگر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۴ شهر مازندران دستگیر کردند. دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۴ شهر مازندران دستگیر کردند.(ادامه)
سارق ویلا‌های خالی از سکنه در محمودآباد به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازدستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد. شهردار آمل : محل دفن زباله آمل از مرز بحرانی فراتر رفت
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد.(ادامه)
PDF
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری دندانپزشک قلابی در آن شهرستان خبر داد. دندانپزشک قلابی در محمودآباد به دام افتاد
PDF فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری دندانپزشک قلابی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
نقشه کرونایی مازندران زرد شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت رنگ بندی ۲۱ شهرستان استان را زرد اعلام کرد و گفت: وضعیت کرونایی شهرستان بابل آبی است.(ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند. محو شدن رنگ قرمز از نقشه کرونایی مازندران
هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:  امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود. معاون وزیر : معلمان با شیوه‌های آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند!
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود.(ادامه)
موج مرگ در دریای خزر
دریای مازندران هر روز خانوارهایی را به سوگ می‌نشاند و شمار قربانیان این دریاچه بسته تاکنون روند افزایشی داشته است.(ادامه)
شگفتی سازی تیم شهدای کشتی بابلسر در مازندران
تیم شهدای کشتی بابلسر با شکست دادن تیم هیات کشتی جویبار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران، شگفتی ساز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.