.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
 تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند.

آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران/ کدام حوزها رکوردار شدند؟
تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند. (ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است.

ثبت نام ۱۶۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران قطعی شد
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است. (ادامه)
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند. ماجرای خودسوزی یک شهروند مقابل استانداری مازندران چه بود؟
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.(ادامه)
فرزندان ورزشکار صنعت نفت، نور چشم ما هستند
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل و خودرو یک شهروند در آن شهرستان خبر داد. دستگیری عامل تیراندازی در محمودآباد/ انگیزه متهم خصومت شخصی بود
شمال نیوز : فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل و خودرو یک شهروند در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد. اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد.(ادامه)
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد. اعتراف به ۱۱ قتل در پرونده زن مازندرانی
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد.(ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی یک زن قاتل در محمودآباد خبر داد که تاکنون به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است. بازداشت قاتل سریالی ۷ مرد مازندرانی / احتمال افزایش قربانیان
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی یک زن قاتل در محمودآباد خبر داد که تاکنون به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است.(ادامه)
زن ۵۶ ساله‌ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می‌رساند در محمودآباد دستگیر شد و به ۷ فقره قتل اعتراف کرد. دستگیری زن قاتل سریالی در استان
زن ۵۶ ساله‌ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می‌رساند در محمودآباد دستگیر شد و به ۷ فقره قتل اعتراف کرد.(ادامه)
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند. مشمولان خدمت سربازی فردا اعزام می‌شوند
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است.

رکوردشکنی مصرف برق با ثبت مصرف بیش از ۵۵۰۰ مگاواتی در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است. (ادامه)
 موتور سیکلت‌هایی که در ساحل محمودآباد برای مسافران ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شدند توقیف موتور سیکلت‌های مزاحم در ساحل
موتور سیکلت‌هایی که در ساحل محمودآباد برای مسافران ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شدند(ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه  استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نور و محمودآباد در انتخابات مجلس دوازدهم / دومین دوره رقابت ها بدون احمد ناطق
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
اقامه نماز ظهر عاشورایی در سراسر مازندران+ تصاویر
مردم مازندران به رسم هر ساله نماز ظهر عاشورا را پرشورتر از هر سال دیگری در اماکن مذهبی و امامزادگان استان برپا کردند.(ادامه)
تیم بابل در مسابقات هنر‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان استان مازندران قهرمان شد. بابل بر سکوی قهرمانی مسابقات زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان مازندران
تیم بابل در مسابقات هنر‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان استان مازندران قهرمان شد.(ادامه)
آگهی تجدید مزایده خاکبرداری از آب بندان روستای ملاکلا سرخررد محمودآباد
(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
افت سنگین تقاضای اجاره ویلا در شمال+ جدول قیمت
صاحبان ویلاهای شمال کشور از کاهش استقبال مسافران خبر دهند.(ادامه)
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود. تریلی تئاتر سیار مهمان بچه‌های مازندران
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود.(ادامه)
فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاسبان در شهرستان‌های آمل و همجوار آن شهرستان می‌کرد، دستگیر شد. کلاهبردار رسید ساز جعلی در دام پلیس فتا
فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاسبان در شهرستان‌های آمل و همجوار آن شهرستان می‌کرد، دستگیر شد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش مسئولان ستاد انتخاباتی ۵ استان کشور
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود. (ادامه)
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند. هفته طلایی پیش روی کشتی مازندران
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند.(ادامه)
کوچ ۲۳ خانوار عشایر محمودآبادی به مناطق ییلاقی این شهرستان آغاز شد کوچ ۲۳ خانوار عشایر به مناطق ییلاقی محمودآباد
کوچ ۲۳ خانوار عشایر محمودآبادی به مناطق ییلاقی این شهرستان آغاز شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.