.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. اظهارات گل محمدی پس از باخت به النصر
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
همزمان با انجام توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد واشنگتن یک فرد و یک نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است. رویترز: آمریکا احمدی‌نژاد را تحریم کرد
همزمان با انجام توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد واشنگتن یک فرد و یک نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.(ادامه)
معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از استقبال 6.5 میلیون خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی‌ خبر داد. استقبال شهروندان از طرح کالابرگ الکترونیکی
معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از استقبال 6.5 میلیون خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی‌ خبر داد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
شمال نیوز: قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان می‌گوید که آنالیز انجام شده در فینال را مو به مو انجام داده است. از فردا برای طلای المپیک تمرین می‌کنم/ مدالم را تقدیم امام رضا (ع) می‌کنم
شمال نیوز: قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان می‌گوید که آنالیز انجام شده در فینال را مو به مو انجام داده است.(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست. فسادستیزی پیمان نانوشته میان این دولت و مردم است/ در گذشته بعضی مسئولین می‌گفتند فلان شخص خط قرمز ماست/ در قوه قضائیه هم گفتیم با مفسد ولو در اندرونی افراد دارای مسئولیت و نفوذ باید برخورد شود(خبر)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود. گوگل با دولت آمریکا آماده مبارزه می‌شود
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
دایی و خواهرزاده معتاد وقتی برای تهیه پول مواد مخدرشان مجبور به سرقت شدند هربار خود را گریم کرده و با تغییر چهره راهی سرقت از خانه‌های فامیل می‌شدند. تغییر چهره دایی و خواهرزاده برای سرقت از خانه فامیل
دایی و خواهرزاده معتاد وقتی برای تهیه پول مواد مخدرشان مجبور به سرقت شدند هربار خود را گریم کرده و با تغییر چهره راهی سرقت از خانه‌های فامیل می‌شدند.(ادامه)
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود. اگر یارانه دریافت نکرده‌اید، بخوانید / چگونه دهک‌بندی را تغییر دهیم؟
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود. توصیه های تغذیه ای برای زائران پیاده روی اربعین
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند. توصیه امیرعبداللهیان به نظامیان آمریکایی: به خانه برگردید
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
وزیر صمت گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف نمی شود چرا که برای تعادل بازار مناسب است. سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف نمی شود
وزیر صمت گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف نمی شود چرا که برای تعادل بازار مناسب است.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد. فرمانده سابق صهیونیست‌ها: نخست‌وزیر اصل مشکل ماست
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم. پیام پلیس به اراذل و اوباش رسید/ برخورد قاطع با هرگونه سرکشی‌
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است. پرسپولیس به حال خودش رها شده اما با آبروی باشگاه بازی نمی‌کنم!
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.