.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
مردم مومن و انقلابی مازندران امروز با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم رنج دیده غزه شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند. طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر استان
مردم مومن و انقلابی مازندران امروز با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم رنج دیده غزه شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.(ادامه)
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید. ۶ فایده موز که از آن بی‌خبرید
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید.(ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد. تصویب یک طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد.(ادامه)
اطلاعی از عملیات فلسطینی‌ها نداشتیم/ سرویس‌های اطلاعاتی پیچیده و گسترده‌ غربی‌ها در غزه مغلوب حماس شدند/ اسرائیل از باتلاق غزه جان سالم به در نمی‌برد / راهبرد ما وعده دادن و گفتن نیست ما هر زمان لازم بدانیم عمل می‌کنیم و نمی گوییم ....(خبر)
(ادامه)
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد. نامه دختر حاج قاسم درباره فلسطین به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: پیشنهاد من این است که دولت‌های اسلامی، ارتش اسلامی را تشکیل دهند و جلوی زیاده‌خواهی ها و مداخلات آمریکا و اسرائیل را در منطقه بگیرند. رژیم صهیونیستی وارد یک باتلاق عظیم شده است/ حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند/دولت‌های اسلامی یک ارتش تشکیل دهند/ از عملیات طوفان الاقصی اطلاعی نداشتیم/اشغال غزه خط قرمز ماست(خبر)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: پیشنهاد من این است که دولت‌های اسلامی، ارتش اسلامی را تشکیل دهند و جلوی زیاده‌خواهی ها و مداخلات آمریکا و اسرائیل را در منطقه بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: جنگ در داخل غزه سخت و طولانی خواهد بود. نتانیاهو: نمی‌توانم بگویم ایران در برنامه‌ریزی حمله هفتم اکتبر دست داشته است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: جنگ در داخل غزه سخت و طولانی خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند. جانشین فرمانده کل سپاه: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند.(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
نخست‌وزیر هند اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا میزبانی المپیک ۲۰۳۶ را به دست آورد. هند نامزد میزبانی المپیک ۲۰۳۶
نخست‌وزیر هند اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا میزبانی المپیک ۲۰۳۶ را به دست آورد.(ادامه)
اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز شنبه ۲۲ مهر آغاز شد. آغاز اجرای طرح کالابرگ به دهک‌های ششم و هفتم
اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز شنبه ۲۲ مهر آغاز شد.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
سخنگوی حماس نسبت به ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه با اعزام ناوهواپیمابر جهت حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد. هشدار حماس به واشنگتن درباره اعزام ناو جنگی
سخنگوی حماس نسبت به ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه با اعزام ناوهواپیمابر جهت حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد.(ادامه)
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد. آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود. سامانه «بریکس‌پی» جایگزین سوئیفت است
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست. آتش‌نشانان صاحب مسکن می‌شوند
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست.(ادامه)
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست. هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست.(ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.