.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود. سفارت افغانستان در هند تعطیل می‌شود
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود.(ادامه)
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد. انتصاب دادستان جدید شهرستان میاندورود
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد.(ادامه)
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد. سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.(ادامه)
فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد. سفر فرمانده سپاه قدس به سوریه
فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد.(ادامه)
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و همسرش به دریافت رشوه‌های سنگین از سه تاجر بزرگ آمریکایی متهم شدند. سناتور حامی اغتشاشات به فساد مالی متهم شد
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و همسرش به دریافت رشوه‌های سنگین از سه تاجر بزرگ آمریکایی متهم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری یکی از مدیران منطقه آزاد انزلی به اتهام دریافت رشوه خبر داد. دستگیری یکی از مدیران منطقه آزاد انزلی به اتهام دریافت رشوه
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری یکی از مدیران منطقه آزاد انزلی به اتهام دریافت رشوه خبر داد.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۲۶ شهریور
اپوزیسیون: به قهقرا رفتیم، آمریکا در مقابل ایران زانو زد، خط قرمز در مقابله با فساد وجود ندارد، اجتماع نور، هیاهوی مولد سازی موضوعات مورد توجه روزنامه‌های یکشنبه ۲۶ شهریور است.(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست. فسادستیزی پیمان نانوشته میان این دولت و مردم است/ در گذشته بعضی مسئولین می‌گفتند فلان شخص خط قرمز ماست/ در قوه قضائیه هم گفتیم با مفسد ولو در اندرونی افراد دارای مسئولیت و نفوذ باید برخورد شود(خبر)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست.(ادامه)
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد. دستور فوری رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد.(ادامه)
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد! راه‌های شکایت از پزشکان متخلف در دریافت هزینه از بیمار
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!(ادامه)
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح بایدن خبر داد. آغاز تحقیقات رسمی استیضاح بایدن در مجلس نمایندگان آمریکا
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح بایدن خبر داد.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت. نمای اجتماعی اربعین(يادداشت)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
حاج سیدعلی اصغر رخ‌صفت از یاران امام، مقام معظم رهبری و شهدای حزب موتلفه اسلامی به رحمت خدا پیوست. موتلفه عزادار شد/ «سیدعلی اصغر رخ‌صفت» که بود؟
حاج سیدعلی اصغر رخ‌صفت از یاران امام، مقام معظم رهبری و شهدای حزب موتلفه اسلامی به رحمت خدا پیوست.(ادامه)
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است. بایدن در چند قدمی استیضاح
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد. زلنسکی بایدن را عصبانی کرد!
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم/ باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم/ همه بدهکار انقلاب و شهدا هستیم/ ایستادن پای این مکتب هزینه دارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
وزارت خارجه فرانسه جمعه شب در واکنش به تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته برای خروج سفیر این کشور از سوی کودتاچیان نیجر، اعلام کرد که آنها صلاحیت چنین درخواستی را ندارند. واکنش فرانسه به ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته نیجر
وزارت خارجه فرانسه جمعه شب در واکنش به تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته برای خروج سفیر این کشور از سوی کودتاچیان نیجر، اعلام کرد که آنها صلاحیت چنین درخواستی را ندارند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد. در قبال مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی باید روند اصلاح را پیش گرفت نه بگیر و ببند / محکومیت قضایی جوانان به سبب ارتکاب ناهنجاری اجتماعی، زندگی خانوادگی و اجتماعی فرد را با معضلاتی مواجه می‌کند / هنر نیست که ما در برابر لغزش فردی مبادرت به دستگیری و اعمال مجازات کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.