.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اظهارات رییس قوه قضاییه موید گزارش دستگاه‌های نظارتی دولت در قضیه پرونده فساد چای بود/ همانطور که از ابتدا گزارش شد برکناری ۶۰ مدیر منحصر به پرونده فساد چای نبوده است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد. استرداد امیر تتلو به ایران؛ چه چیزی در انتظار این خواننده است؟
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۵ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط رئیس جمهور به مجلس و بازداشت چند مدیر دولتی در پرونده فساد چای پرداخته اند.(ادامه)
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد. مدیرعامل شرکت چای دبش در زندان است
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشته است که حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد. حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد
یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشته است که حماس دوباره اسرائیل را غافلگیر کرد.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود. نتانیاهو به دادگاه می‌رود
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد. فساد در واردات چای/ مدیران مربوطه برکنار شدند
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود . دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود .(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد. دستگیری مدیران و کارکنان ارشد یک بانک
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون .... واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران + نظرات قابل تامل
شمال نیوز : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون ....(ادامه)
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون(ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت:  کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟ تایید بازداشت دو فرزند معاون اول قوه قضاییه/ اژه‌ای: پدر آن‌ها اعلام کرد که تسلیم قانون است/ کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت: کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد. شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان مازندران سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت این اداره کل منصوب شد. سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان مازندران سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت این اداره کل منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.