.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها. (ادامه)
شب‌نشینی مهدی هاشمی با رحیمی در اوین
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
درخواست رحیمی از مهدی هاشمی در زندان
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
چرا فائزه و مهدی هاشمی به انگلیس رفتند؟
صبح خیلی عجله داشتم که زود برسم. باید به حدنصاب رسیده و دفاع می‌کردیم. با اینکه ما یک اقلیتی قوی بودیم، اما لب مرز بودیم.(ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
دروغ فائزه هاشمی یا گاف یک روزنامه ؟!
یک روزنامه اصلاح طلب در گزارشی مدعی شده است که محمد هاشمی یکی از افرادی بوده که به طرح حضور ۳۰ درصدی زنان در مجلس رای نداده است!(ادامه)
فائزه هاشمی:زنان به خودشان رأی نمی‌دهند
(ادامه)
حدادیان گفت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. آقاي هاشمي! شما بايد اين تابوت‌ها را روي دوش مي‌گرفتيد
حدادیان گفت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است.(ادامه)
توضیح درباره حکم صادره علیه مهدی هاشمی
محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی به روزنامه اعتماد گفت: حكم از نظر ما نادرست است و به همين دليل ما درخواست اعاده دادرسي را تقديم دادگاه خواهيم كرد. از نظر ما اين حكم ايرادات عمده‌اي دارد.(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند.... مجلس دهم، مجلس پنجمی دیگر با یک تفاوت؟!
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند....(ادامه)
اندر احوالات یارکشی انتخاباتی معاون اول
(ادامه)
همه فرزندان هاشمی رفسنجانی در مجلس
(ادامه)
پاسخ محسن هاشمی به شریعتمداری در خصوص اموال خانواده هاشم
برادر سوم ، آقای احمد هاشمی است که قبل از انقلاب کارمند مس سرچشمه بود و تا چند سال بعد از انقلاب نیز در همین سمت خدمت کرد و سپس بازنشسته شد و تاکنون نیز بدون هیچ پست و مقامی با همان حقوق بازنشستگی و ارثیه ی پدری زندگی می کند. (ادامه)
مراسم ختم شيخ‌حسن کروبی برگزار شد
(ادامه)
احتمال توافق اصلاح‌طلبان و ناطق نوری
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: ممکن است در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست واحدی متشکل از اصلاح‌طلبان و نیروهای معتدل اصول‌گرا مثل نزدیکان حجت‌الاسلام ناطق نوری ارائه شود. (ادامه)
تجمع اعتراضی علیه «فائزه هاشمی»
فائزه هاشمی از سفر به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، و شرکت در نشست محفلی اصلاح طلبان، که قرار بود با محوریت انتخابات صورت گیرد، انصراف داد. (ادامه)
فائزه هاشمی تکذیب کرد
(ادامه)
نامه اعتراضی ۵ انجمن اسلامی به هاشمی
(ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
خاطرات همسر هاشمی از حضور ملک عبدالله در خانه شان +عکس
همه را راه دادند. بقیع پر شد از زن و مرد ایرانی. جالب اینجا بود وقتی که برنامه‌ها تمام شد و گفتند بروید بیرون، مردم نمی‌رفتند بیرون. آقای هاشمی دو مرتبه آنجا این برنامه را پیاده کردند و اینها هم قبول کردند ما هم هر دفعه که رفتیم - چه با آقای هاشمی بودم و چه تنها- اینها ما را بردند بقیع. حتی سر قبر امام حسن(ع) هم بردند، خودشان آنجا ایستادند، ما زیارت کردیم و آمدیم. خیلی هم احترام می‎گذارند.(ادامه)
برگزاری دادگاه شکایت از حمید رسایی
(ادامه)
تجمع در اعتراض به حضور فائزه‌ هاشمی (عکس)
(ادامه)
تصاویر/تجمع‌در‌اعتراض‌به‌حضور‌فائزه‌هاشمی
(ادامه)
انتقاد صریح فائزه هاشمی از دولت احمدی‌نژاد
فائزه هاشمی گفت: در دوران هشت سال دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ فائزه هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال راه برای ما زیاد است و موانع انبوهی هم وجود دارد البته فشارها هم فوق‌العاده زیاد است و باعث شده که کارها سخت‌تر شود(ادامه)
تصویر/ پوستر علیه فائزه هاشمی در مشهد
(ادامه)
سرانجام سخنرانی فائزه هاشمی لغو شد
(ادامه)
اظهارات جنجالی فائزه هاشمی در خصوص انتخابات
جریان اصولگرایی رای ثابتی دارد و پای صندوق‌های رای هم که می‌روند رای آنها معمولا بیش از آن رای سنتی نیست.(ادامه)
برنامه‌ جدی کارگزاران برای مجلس و خبرگان
عضو حزب کارگزاران از برنامه‌ریزی قوی و جدی حزب متبوع خود برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: من قصد استعفا از کارگزاران را ندارم. (ادامه)
7 وکیل مشهور با پرونده های جنجالی در ایران
شمال نیوز: در این مطلب برخی از پرونده های وکلای معروف و سرنوشت آنها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه ها و قیمت ها و نحوه کار آنها که می خواستید بدانید را به دست آوردیم.(ادامه)
کیهان: فتنه‌گران پشت اسیدپاشی اند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.