.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟
تحلیل رسانه‌های خارجی از درگذشت هاشمی رفسنجانی(خبر)
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟ (ادامه)
زندگی‌نامه خودنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
حضور مهدی هاشمی بر بالین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت. آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری به ملکوت اعلی پیوست(خبر)
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
چرا صادق زیباکلام دستگیر نمی‌شود؟
(ادامه)
هاشمی به دنبال فائزه سقوط می‌کند یا با برائت خود را نجات می‌دهد؟
بنابر نسبت پدر و دختری این دو و جایگاه انتصابی که هاشمی در حاکمیت دارد، افکار عمومی به دنبال پاسخ و واکنش مناسب وی نسبت به رفتار و اظهارات فائزه هاشمی است.(ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
 رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد. مرد لابی‌های مجلس دهم کیست؟
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.

واکنش تند آیت‌الله‌ طبرسی به ماجرای فائزه‌ هاشمی
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است. (ادامه)
اژه‌ای: اقدام فائزه هاشمی زشت بود
معاون اول قوه قضاییه گفت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از اعضای فرقه بهاییت زشت و قبیح بوده است. (ادامه)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد. فرزندانی که بلای جان پدر شده‌اند/ دردسرهای دیدار فائزه برای هاشمی(خبر)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد.(ادامه)
پست کنایه آمیز مشاور رئیس جمهور به فائزه هاشمی+عکس
مشاور فرهنگی رئیس جمهور پست کنایه آمیزی را خطاب به فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر کرده است.(ادامه)
تجمع بازاریان تهران برای شکایت از فائزه هاشمی/عکس
جمعی از بازاریان تهران برای شکایت دسته جمعی از فائزه هاشمی و امضا طومار علیه وی در چهار راه گلوبندک مقابل دادسرای عمومی تهران تجمع کرده اند.(ادامه)
هاشمی عملکرد فائزه را نکوهش کرد/ فائزه کار بدی کرده است
آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگویی با روزنامه جمهوری اسلامی عملکرد فائزه را نکوهش کرد. (ادامه)
توضیحات فائزه هاشمی درباره سفرش به آمریکا
(ادامه)
شمال نیوز: در دولت‌های گذشته یعنی از دولت میرحسین موسوی تا دولت احمدی‌نژاد، شاهد تلاش دولت‌ها برای کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی بوده‌ایم. روسای جمهوری که مجلس‌ساز شدند
شمال نیوز: در دولت‌های گذشته یعنی از دولت میرحسین موسوی تا دولت احمدی‌نژاد، شاهد تلاش دولت‌ها برای کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی بوده‌ایم.(ادامه)
شورای مرکزی حزب کارگزاران تعیین شد
در کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی ایران اعضای شورای مرکزی این حزب مشخص شدند. (ادامه)
واکنش اینستاگرامی رسایی به خبر رد صلاحیتش
هیأت اجرایی انتخابات تهران که ریاست آن با فرماندار تهران است، در آخرین جلسه خود که در ساعات پایانی فرصت اظهارنظر هیأت های اجرایی (یک شنبه شب 13 دی ماه)، حمید رسایی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس را درحالی که استعلامات وی ازمراکز چهراگانه مثبت بود، ردصلاحیت کرد!(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند.
یکی از ما دو نفر در صحنه باقی می ماند / فائزه نمی آید
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند. (ادامه)
هاشمی: احمدی نژاد زنان را خانه نشین کرد
در میزگرد «تجارب زیسته مشارکت سیاسی زنان در مجلس، احزاب و فعالیت های مدنی»، بر لزوم مشارکت سیاسی زنان تاکید شد. (ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
زیباکلام: احمدی‌ نژاد حدود 10 تا 15 میلیون رأی دارد
شمال نیوز: زیباکلام گفت: احمدی‌نژاد حدود 10 تا 15 میلیون رأی دارد، درصد موفقیت اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم خیلی کم است و شورای نگهبان مثل برگ خزان نامزدهای اصلاح‌طلب را رد صلاحیت می‌کند. (ادامه)
نوادگان امام و فرزندان هاشمی چرا وارد عرصه سیاست شدند؟
(ادامه)
فائزه‎هاشمی:من،محسن و فاطمه درانتخابات مجلس کاندید می‎شویم
فائزه هاشمی در رابطه با کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: من، محسن و فاطمه در انتخابات مجلس کاندیدا خواهیم شد. (ادامه)
همسران روسای جمهور ایران را بشناسید / عکس
باشگاه خبرنگاران: در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند. (ادامه)
دلیل نقش آفرینی همسران روسای‌جمهور در صحنه‌های سیاسی
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.(ادامه)
این فرزندان مشهور، نامزد مجلس می‌شوند؟
یکی از روزنامه‌های، به گمانه‌زنی درباره حضور فرزندان برخی چهره‌های شناخته‌شده کشور در انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که مشخص نیست تا چه اندازه با واقعیت منطبق خواهد بود. (ادامه)
دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟ +جدول
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.