.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد. استاد پرویز اسکندرپور بر اثر کرونا درگذشت
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد.(ادامه)
برپایی موکب‌های سلامت ویژه اربعین در مازندران
۲۸ موکب سلامت همزمان با اربعین حسینی در مازندران برپا می‌شود.(ادامه)
برپایی ۲۸ موکب سلامت ویژه اربعین حسینی در مازندران
مسئول ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات مازندران گفت: همزمان با اربعین ۲۸ موکب برای خدمات دهی سلامت و توزیع مواد بهداشتی در استان برپا می شود.(ادامه)
مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: توصیه ما به مشتاقان اربعین این است که برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند، خبرهایی شنیدیم که برخی نسبت به این مسائل بی‌توجهی کردند و خودشان را به مرز رساندند .(ادامه)
اعزام موکب‌های اربعین به عراق تخلف است
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: اعزام موکب‌ها از ایران به عراق منتفی شد. دو کشور هنوز در این باره توافق نکرده‌اند و حرکت موکب‌داران به مرزهای عراق، تخلف و ممنوع است.(ادامه)
ورود زائران خارجی به عتبات تا پایان محرم ممنوع شد
باشیوع روزافزون کرونا در عراق، مسؤولان این کشور ورود زائران خارجی به عتبات را تا پایان ماه محرم ممنوع کردند. عراقی‌ها هنوز درباره وضعیت اربعین تصمیم‌گیری نکرده‌اند.(ادامه)
استاندار مازندران: پروازهای بین المللی در فرودگاه رامسر برقرار می شود
استاندار مازندران گفت: با ایجاد مرز هوایی و بین المللی شدن پروازهای فرودگاه رامسر، پروازهای مستقیم از این فرودگاه به کشورهای همسایه برقرار می شود.(ادامه)
کلاهبرداری تلفنی از طریق شبکه‌های اجتماعی در کمین شهروندان
پلیس فتا مازندران درباره کلاهبرداری تلفنی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندان هشدار داد.(ادامه)
امام جمعه قلابی دستگیر شد
فارس : کلاهبردار اینترنتی که خود را به دروغ امام جمعه بندرماهشهر معرفی کرده بود و به بهانه ثبت نام عتبات و ... از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر شد. (ادامه)
جامعه تلکه کردن مردم با جعل عنوان مسئولان و نهادهای اجرایی
(ادامه)
مازندرانی ها ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند
(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
واکنش احمد خاتمی به تجمع اعتراضی قم و مشهد
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تجمع اعتراضی و هتک حرمت عده‌ای به حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه را غیرشرعی و غیرعقلی خواند و تأکید کرد: اینها می‌خواهند بگویند از نظام اسلامی و در رأس آن، مقام معظم رهبری ولایی‌تر هستند؟ گردانندگان این ماجرا قطعا افراد مریضی هستند که بنا دارند به نظام اسلامی آسیب برسانند.(ادامه)
حذف ۳ ماهه ویزای عراق لغو شد
در حالی که از ۶ اسفندماه هم‌زمان با اول ماه رجب قرار بود ویزای عراق برای زائران ایرانی برداشته شود، با شیوع کرونا علاوه بر توقف سفر به عتبات، این تصمیم نیز لغو شد.(ادامه)
زمان برقراری سفر زمینی به عتبات اعلام شد
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برقراری سفر زمینی به عتبات تا دو هفته آینده، گفت: وضعیت سفر هوایی به عتبات نیز تا ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود.(ادامه)
سفر به عتبات عالیات تعلیق شد
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دیده شدن نمونه‌هایی از ویروس کرونا در کشور، امکان اعزام زائران در قالب کاروان‌ها از مرز‌ها وجود ندارد.(ادامه)
آغاز اعزام زمینی به کربلا از مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سفرهای زمینی به عتبات عالیات از روز گذشته در مازندران از سر گرفته شد و یک گروه زمینی به این سفر معنوی مشرف شدند.(ادامه)
پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی آغاز شد
پیش‌ثبت‌نام عتبات نوروزی از صبح امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز شد. (ادامه)
تصویر دیده نشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
تصویر دیده نشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در زیارت عتبات مقدسه را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
فراخوان حج ۹۹ به زودی اعلام خواهد شد
خبرگزاری میزان- در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که به زودی فراخوان حج ۹۹ هجری شمسی و ۱۴۴۱ هجری قمری برای ثبت نام زائران اعلام می‌شود. (ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
تنها راه سفر به عتبات عالیات ازطریق هوایی است/زائران فریب کاروان‌های غیرمجاز را نخورند
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه تنها راه سفر به عتبات عالیات ازطریق هوایی است، گفت: مازندران پرواز مستقیم ندارد و پرواز از استان تهران انجام می‌شود.(ادامه)
ممنوعیت ثبت نام متقاضیان عتبات عالیات در دفاتر خدمات زیارتی
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: کاروان‌ها و دفاتر خدمات زیارتی اجازه ثبت نام و یا دریافت وجه از متقاضیان عتبات عالیات را ندارند.(ادامه)
پرهیز از ثبت‌نام عتبات و عالیات از طریق مراکز غیر از کاروان‌های زیارتی
مدیرکل حج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به ثبت‌نام جهت اعزام به مراکز زیارتی غیر از کاروان‌های حج و زیارت گفت: زائرانی در سطح استان داریم که با وجود اینکه هزینه سفر را پرداخت کردند حسرت این سفر به دل‌شان مانده و هنوز مشرف نشدند.(ادامه)
زائران اربعین ۹۹ از پرداخت عوارض خروج معاف شدند
طبق لایحه بودجه ۹۹، عوارض خروج از کشور مشابه سال قبل ثابت ماند ضمن آنکه زائران اربعین از پرداخت عوارض معاف هستند.(ادامه)
زمان اعزام سفرهای زمینی به عتبات اعلام شد
سازمان حج و زیارت پس از یک دوره توقف، اعزام زائران عتبات را به صورت زمینی از ۱۰ آذرماه از دو استان تهران و زنجان آغاز می‌کند.(ادامه)
زمان آغاز پرواز مجدد به کربلا اعلام شد
اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات پس از یک ماه وقفه از بامداد امروز 3 آذرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد. در این دوره تمام کاروان‌ها به صورت هوایی به عتبات مشرف می‌شوند.(ادامه)
راه کربلا از فرودگاه نجف باز می‌شود
دور جدید اعزام زائران عتبات از سوم آذرماه تنها به صورت هوایی آغاز می‌شود. در این دوره تمام پروازها به فرودگاه نجف پیش‌بینی شده و هیچ پروازی از فرودگاه بغداد در نظر گرفته نشده است.(ادامه)
مازندران در خدمات دهی به زائران اربعین موفق بود
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: مازندران جزو پنج استان برتر کشور در حوزه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی معرفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.