.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
انجام نخستین پرواز از فرودگاه ساری به نجف/ برقراری پرواز عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امروز نخستین پرواز زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف انجام شد و تمام تلاش‌ ما این بود که این پروازها به‌صورت مستمر و هفتگی از ساری به مقصد نجف تداوم یابد. (ادامه)
تست سریع کرونا از زائران هنگام بازگشت به کشور
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به این که درمانگاه های هلال احمر، همه روزه آماده ارائه خدمات درمانی در کشور عراق هستند، از کنترل زائرین در مسیر بازگشت به کشور خبر داد. (ادامه)
عزل مدیری که برای کربلا رفتن ۵۰میلیون گرفت
محمد گودرزی، مدیرعامل امدادخودرو سایپا پس از انتشار سندی مبنی بر دریافت حق ماموریت ۵۳ میلیون تومانی برای سفر پنج روزه به کربلا، از سمت خود برکنار شد؛ پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سایپا اعلام کرده مدیرعامل امدادخودرو پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.(ادامه)
پیشنهاد حذف ویزای عراق برای زائرین ایرانی
استاندار ایلام با توجه به تردد ۶۵ درصدی زوار ایرانی از مرز بین‌المللی مهران در ایام اربعین خواستار حذف ویزا برای زائران شد. (ادامه)
۲۰۰ هزار ایرانی به عراق رفتند و اکنون در حال بازگشتند
بر اساس موافقت مسئولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آنها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.(ادامه)
اخذ تست کرونا از زوار اربعین زمان بازگشت به کشور
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد تست کرونا نیز از همه گرفته می شود.(ادامه)
روند مناسب اعزام زائران
انتقال زائران مازندرانی از فرودگاه بین المللی شهدای ساری به عتبات عالیات مناسب است.(ادامه)
۹۰درصد موکب‌های مازندران عازم اربعین شدند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت : از ۲۸۰ خادمان موکب‌دار، ۹۰درصد عازم شدند و ۱۰ درصد باقیمانده که تا روز جمعه اعزام می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد .... جدیدترین خبر از قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد ....(ادامه)
اطلاعات زائران اربعین هنوز دریافت نشده است
شرکت های هواپیمایی برای برنامه ریزی پروازها منتظر اعلام مشخصات زائران توسط سازمان حج و زیارت هستند.(ادامه)
سهمیه اعزام اربعین در مازندران ۱۰۹۶ نفر است/صدور ویزا برای ۱۰۵۳ نفر
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: حدود یک‌هزار و ۵۳گذرنامه از سوی دفاتر حج و زیارت مازندران برای پیاده‌روی اربعین برای صدور ویزا تحویل گرفته شد تا بعد از تهیه بلیط هواپیما و انجام تست کرونا به عتبات اعزام شوند. (ادامه)
عودت ۳۵۰ نفر از مرز مهران
طی روزهای اخیر با وجود ممنوعیت سفر به عتبات عالیات از مرزهای زمینی با کشور عراق شاهد تجمع برخی از زائران حسینی در مرز مهران بودیم که با توجه به ممنوعیت خروج از مرزهای زمینی، این افراد به شهرهای مبدا عودت داده شده‌اند. (ادامه)
۸ موکب مازندران به زائران اربعین در عراق خدمات دهی می کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: هشت موکب با ۳۰۰ خادم به زائران اربعین حسینی در عراق خدمات دهی خواهند کرد.(ادامه)
ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر اربعین تاکنون
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام قطعی ۴۲ هزار زائر برای سفر اربعین به انجام رسیده است. (ادامه)
ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح اجباری شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه زائرانی که می‌خواهند به سفر عتبات عالیات مشرف شوند حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند. (ادامه)
ایران زائر عادی در مراسم اربعین امسال ندارد؛ موکب‌های استان‌ها اعزام می‌شوند
با توجه به اختصاص سهمیه ۳۰ هزار زائر اربعین به ایران از سوی دولت عراق، امکان اعزام زائر عادی در مراسم راهپیمایی اربعین امسال وجود ندارد و این سهمیه به موکب‌ها و کمیته‌های اجرایی وزارت کشور اختصاص داده می‌شود. (ادامه)
صدور ویزا در فرودگاه بغداد لغو شد/ زائران ایرانی سرگردان شدند +سند
در روزهای اخیر با توجه به افزایش تشرف زوار خارجی به عراق، دولت این کشور برای نظام‌مند کردن ورود زوار، صدور ویزا در فرودگاه را لغو کرد و‌ همین امر موجب معطلی و سردرگمی زائران ایرانیِ همراه با کاروان‌های غیرمجاز شد. (ادامه)
محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اعمال برخی محدودیت ها پیش از سفر اربعین از دولت خواست محدودیت های نامعقول را برای این سفر بردارد.(ادامه)
شرط سازمان حج برای اعزام زائران ایرانی به مراسم اربعین
رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین ضمن تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده برای مراسم اربعین، شرط اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات (در صورت موافقت دولت عراق با پذیرفتن زائران) را اعلام کرد. (ادامه)
مذاکره ایران با عراق درباره اربعین 1400 جدی‌تر شد
در حالی که کمتر از 40 روز تا اربعین حسینی باقی مانده، مذاکرات مسؤولان کشورمان درباره تعیین تکلیف وضعیت اربعین 1400 جدی‌تر شده و در روزهای آینده نتایج آن نهایی می‌شود. (ادامه)
شرط تردد زائران عتبات در اربعین ۱۴۰۰
«شرط تردد زوار زدن هر دو دوز واکسن است.» معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن بیان این جمله: اربعین امسال زائران به صورت کاروانی و از مبدا ساماندهی می‌شوند.(ادامه)
گفتگوی مقامات ایران و عراق درباره تردد زائران عتبات
سفیر ایران و سرپرست وزارت بهداشت عراق درباره چگونگی تردد زائران عتبات عالیات با توجه به شیوع کرونا بحث و تبادل نظر کردند. (ادامه)
حرم امام حسین (ع) در گذشته چگونه بود؟/ تصاویر
حرم امام حسین (ع) در طول تاریخ چند بار تخریب و دوباره ساخته شد؛ تا اینکه آخرین بار در دوره صدام حرم سیدالشهدا (ع) مورد تخریب قرار گرفت. (ادامه)
لغو روادید عتبات عالیات در اربعین
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مسافران هندی و پاکستانی که وارد ایران می‌شوند با وجود داشتن تست منفی کرونا، مستقیم وارد قرنطینه می‌شوند.(ادامه)
موافقت ایران با لغو ویزای عراق/ ویزای اربعین برداشته شد
پس از اعلام آمادگی طرف عراقی با لغو ویزا با ایران، مسؤولان کشورمان نیز با این امر موافقت کرده و لغو ویزای 45 روزه برای دارندگان گذرنامه عادی بین دو کشور را در ایام اربعین تصویب کردند.(ادامه)
ممنوعیت پروازهای عتبات برداشته شد + سند
سازمان هواپیمایی کشوری اسامی کشورهای ممنوع السفر را به روز رسانی کرد که بر این اساس، پرواز به هند مجاز ولی برگشت از آن ممنوع است.(ادامه)
برپایی مراسم های ماه رمضان مطالبه فعالان فرهنگی مازندران است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برپایی برنامه های مذهبی در ایام ماه رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی را مطالبه مردم و فعالان مذهبی و فرهنگی استان اعلام کرد.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
کشورهای اسلامی منتظر مذاکرات حج ۱۴۰۰ هستند
رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از انجام مذاکرات حج ۱۴۰۰ در هفته‌های آینده به صورت مجازی خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.