.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود. آلاشت شهر ملی جاجیم می شود
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف. سردار رادان: عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم/ در انتظار "روزهای پرامید و سرشار از موفقیت" هستیم/ سردار اشتری: بابت همه قصورهای احتمالی از مردم پوزش می‌طلبم ....+ تصاویر(خبر)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.(ادامه)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند. مهمترین هدف دشمن در ۱۴۰۱ ایجاد دوقطبی است/ دشمنان با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده‌اند/ اگر فوت خانم امینی نبود با بهانه دیگر آشوب‌ها را رقم می‌زدند(خبر)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است. استیضاح وزیر بهداشت از مرز ۷۵ امضا گذشت+ محورهای استیضاح
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.(ادامه)
مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل بارقه امید در صنعت حمل و نقل کشور
مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل(ادامه)
وی که استعفای خود از نمایندگی مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد. معاون رئیسی رفتنی شد/ یک نماینده مجلس دیگر در راه پاستور+ مشخصات
وی که استعفای خود از نمایندگی مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.(ادامه)
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد. سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهیدمنصوب شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خواستار هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت در استان شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است. سیاست‌های فرهنگی دولت، پیشران توسعه و پیشرفت کشور
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خواستار هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت در استان شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است. (ادامه)
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم. خبر فوری برای دارندگان سهام عدالت / شرایط فروش سهام عدالت اعلام شد
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم.(ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه‌ها قرار دارد/ مردم طعم شیرین سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه‌ای را خواهند چشید/ ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند/ داده‌های خصوصی مردم خط قرمز ماست....(خبر)
(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال در کنار دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نظیر BBC فارسی، صدای آمریکا، شبکه من و تو ... بیشترین نقش را در انتشار اخبار و گزارش های دروغ و ترویج خشونت و....(خبر)
(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با عضویت دکتر سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند. حکم رهبر انقلاب برای معاون سابق رئیسی
رهبر معظم انقلاب با عضویت دکتر سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند.(ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
بلیت سینما‌های کشور نیم‌ بها شد
بلیت سینما‌های سراسر کشور به مدت ۲ هفته، نیم‌ بها است.(ادامه)
کارت ملی در خارج از کشور چه کاربردی دارد؟
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.(ادامه)
پرداخت یارانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای نگهداری از سالمندان بی‌سرپرست
معاون سازمان بهزیستی گفت: بابت نگهداری هر سالمند معمولی در مراكز نگهداری بهزیستی به طور متوسط سالانه ۲ میلیون تومان و برای سالمندان مجهول الهویه و بی سرپرست ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود.(ادامه)
رسانه ها ؛ کانون جنگ نرم
نکته اساسی در مواجهه مسئله اخیر آرایش رسانه‌ای کشور در برابر موج سهمگین حملات دشمنان قسم خورده انقلاب است که با توجه به تاثیر جنگ نرم در این جبهه تشکیل پدافند اطمینان بخش از عناصر فرهنگی معتقد به مبانی اعتقادی و آموزه‌های وحیانی اسلام در سنگر رسانه برای مقابله با موج سازمان یافته فتنه‌های فرهنگی و سیاسی که در آینده نیز احتمال وقوع آن می‌رود، ضرورت حیاتی دارد. (ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.