.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
شمال نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد.(ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
در دستگاه قضائی از نقاط مختلف بویژه از ناحیه معاندین و افراد غافل مستمراً مورد هجمه قرار می‌گیریم / برخی ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها، فسادی بالاتر از کشف حجاب است / توصیه به مسئولان قضائی : نگران فضاسازی‌ها نباشید ....(خبر)
(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم. اجازه تعرض به منابع ارزشمند خلیج فارس را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم.(ادامه)
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد. بیش از ۲۰۰ پهپاد راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد.(ادامه)
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است. این روزها در سودان چه خبر است؟/ طمع قدرت یا خطر تجزیه
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.(ادامه)
داود منظور که پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. رییس جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟
داود منظور که پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نسبت به سپری کردن خشک ترین سال آبی در استان هشدار داد. خشک ترین سال در مازندران
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نسبت به سپری کردن خشک ترین سال آبی در استان هشدار داد.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
استاندار: ضرورت بازنگری در سند آمایش مازندران
استاندار مازندران گفت: بازنگری سند آمایش سرزمینی در استان نیازمند اصلاحیه و بازنگری است.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: ماموریت شمخانی ادامه خواهد داشت
ماموریت شمخانی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور با سفر به سایر کشورهای منطقه ادامه خواهد داشت.(ادامه)
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت .... پنج نکته درباره توافق ایران و عربستان در چین
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت ....(ادامه)
توافق میان ایران و عربستان برای از سرگیری روابط با استقبال گسترده مقامات جهان و واکنش گوناگون رسانه‌های بین المللی مواجه شد. واکنش مقامات و رسانه‌های بین المللی به توافق ایران و عربستان
توافق میان ایران و عربستان برای از سرگیری روابط با استقبال گسترده مقامات جهان و واکنش گوناگون رسانه‌های بین المللی مواجه شد.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
رئیس جمهور در حکمی سید محمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد. آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی شد
رئیس جمهور در حکمی سید محمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.(ادامه)
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد. دبیر جدید شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد. لایحه دو فوریتی ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار تقدیم مجلس شد
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس را تشریح کرد. جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس/ مطرح شدن نکات مهم درباره مولدسازی
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: مجتبی خیام نکویی با اشاره به الگوی ناصحیح و نادرست مصرف مواد غذایی در کشور گفت: سالانه حدود ۲۵درصد از مواد غذایی تولیدی کشور تبدیل به ضایعات شده که بدین نحو غذای ۲۴میلیون ایرانی دورریز می شود. معاون وزیر جهاد کشاورزی: غذای ۲۴ میلیون ایرانی به دلیل الگوی ناصحیح مصرف دور ریز می‌شود
شمال نیوز: مجتبی خیام نکویی با اشاره به الگوی ناصحیح و نادرست مصرف مواد غذایی در کشور گفت: سالانه حدود ۲۵درصد از مواد غذایی تولیدی کشور تبدیل به ضایعات شده که بدین نحو غذای ۲۴میلیون ایرانی دورریز می شود.(ادامه)
ظهره وند گفت:رئیس جمهور کره جنوبی علنا موضع دشمنی گرفته است و نیت های پنهانی برخی کشورهای وابسته به آمریکا را او مطرح کرده است. وقتی کره جنوبی زبان گویای دشمنان ایران می‌شود
ظهره وند گفت:رئیس جمهور کره جنوبی علنا موضع دشمنی گرفته است و نیت های پنهانی برخی کشورهای وابسته به آمریکا را او مطرح کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.