.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
دادستان کل کشور به همه دادستان‌های عمومی و انقلاب کشور دستور داد تا با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشند. برخورد قاطع با تولید محتوای کذب در فضای مجازی
دادستان کل کشور به همه دادستان‌های عمومی و انقلاب کشور دستور داد تا با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشند.(ادامه)
عکس / «سربازان سلیمانی در راهند‌‌‌...»
در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، سحرگاه امروز دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با پیامی به زبان عبری رونمایی شد.(ادامه)
در پی انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت جمعی از زائران بی‌گناه انجامید، پوستر‌هایی از سوی هنرمندان تجسمی طراحی شد. پوستر‌هایی برای زائران گلزار شهدای کرمان
در پی انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت جمعی از زائران بی‌گناه انجامید، پوستر‌هایی از سوی هنرمندان تجسمی طراحی شد.(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام کرد: مالک حساب توییتر توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد بازداشت شد. بازداشت فرد توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد
پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام کرد: مالک حساب توییتر توهین‌کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد بازداشت شد.(ادامه)
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است. آمار شهدای کرمان باز تغییر کرد
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، رضا رشیدپور مجری مشهور با انتشار ویدیویی از خود به مردم ایران و خانواده‌های کشته‌های انفجارهای روز گذشته در کرمان تسلیت گفت. واکنش رشیدپور به حادثه تروریستی کرمان + فیلم
به گزارش شمال نیوز، رضا رشیدپور مجری مشهور با انتشار ویدیویی از خود به مردم ایران و خانواده‌های کشته‌های انفجارهای روز گذشته در کرمان تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز:  از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد. پیام خانواده شهیدان عبوری بمناسبت حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد.(ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد. پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بمناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد.(ادامه)
تصاویر شهدای فراجا در حادثه تروریستی کرمان
ستوانیکم «رضا مداح»، ستوانیکم «محمد پورشیخ علی» و سرهنگ دوم «مهدی علوی» سه شهید انتظامی این حادثه تروریستی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
پخش تصویر «کرمان تسلیت» روی برج آزادی
در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان‌مان، تصاویر «کرمان تسلیت» به همت سازمان زیباسازی تهران روی برج آزادی نمایش داده شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند. این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.(ادامه)
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. (ادامه)
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند.
‌۲ انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان / اورژانس: تا این لحظه، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ تن زخمی شده‌اند
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند. (ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند. یک هیئت امنیتی اسرائیل برای مذاکره با حماس به قاهره می‌رود
طبق اعلام منابع آگاه قرار است یک هیئت امنیتی اسرائیل شب دوشنبه وارد قاهره، پایتخت مصر شود تا درباره مرحله جدیدی از تبادل اسرا با جنبش حماس گفتگو کند.(ادامه)
رهبر اپوزیسیون اسرائیل سال ۲۰۲۳ را هولناک‌ترین سال در تاریخ اسرائیل عنوان کرد. لاپید: ۲۰۲۳ وحشتناک‌ترین سال در تاریخ اسرائیل بود
رهبر اپوزیسیون اسرائیل سال ۲۰۲۳ را هولناک‌ترین سال در تاریخ اسرائیل عنوان کرد.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود. «فوز العظیم» مقامی برای شهدا/ صبر مادران شهدا بالاترین رزق الهی است
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود.(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
جنبش حماس در نخستین واکنش خود پس از تصویب قطعنامه امدادرسانی به غزه اعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره گسترش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه «اقدامی ناکافی» است. واکنش حماس به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه
جنبش حماس در نخستین واکنش خود پس از تصویب قطعنامه امدادرسانی به غزه اعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره گسترش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه «اقدامی ناکافی» است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.