.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عکس/ منزل یکی از شهدای مدافع وطن
شهید عباسعلی میر که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان که روز شنبه هجدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان که روز شنبه هجدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود. برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق در تهران
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
تصویری از سردار حاجی زاده و سردار قاآنی بعد از خبرسازی موساد
سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا وفضای سپاه و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
سرهنگ دلیری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت. پایان عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان
سرهنگ دلیری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.(ادامه)
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت. پیام تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت سردار زاهدی
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای امروز چابهار
اولین تصاویر از شهدای سحرگاه امروز که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس "محسن صداقت"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس محسن صداقت(شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر شهید القدس "سید مهدی جلادتی"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس سید مهدی جلادتی (شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده کنید.(ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. زمان تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان اعلام شد
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید. جزئیات برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت سردار زاهدی
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
هواپیمای حامل شهدای ساختمان کنسولگری ایران در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست. هواپیمای حامل شهدای کنسولگری در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست
هواپیمای حامل شهدای ساختمان کنسولگری ایران در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر نظامی در راسک و چابهار خبر داد. حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر نظامی در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. پیکر شهید زاهدی به اصفهان منتقل می‌شود
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
اسامی شهدای حمله اسرائیل به ساختمان مجاور کنسولگری ایران در سوریه منتشر شد. اسامی ۳ سردار شهید شده در حمله اسرائیل به سوریه /سردار حسین امین الله کیست؟
اسامی شهدای حمله اسرائیل به ساختمان مجاور کنسولگری ایران در سوریه منتشر شد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.