.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فواید بی‌نظیر مصرف روزانه میوه و سبزیجات
مصرف روزانه میوه و سبزیجات احتمال ابتلا به سرطان و سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
مهم‌ترین علامت سکته مغزی
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: هر اتفاقی در بدن که به صورت ناگهانی و موضعی رخ دهد می‌تواند نشانه‌ای از سکته مغزی باشد.(ادامه)
سبزی‌هایی که باید در تابستان مصرف شوند
مصرف روزانه نخود سبز همراه با دیگر حبوبات، خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.(ادامه)
بهترین زمان مصرف هندوانه
طبع هندوانه سرد است و برای افرادی با مزاج گرم و خشک مناسب می باشد ولی بعضی افراد به این میوه حساسیت دارند، همچنین خوردن آن در هر زمانی توصیه نمی شود.(ادامه)
نیش زنبور برای انسان چه فایده‌هایی دارد؟
آیا می دانید نیش زنبور عسل چه فایده هایی برای انسان دارد؟ در این مقاله به بررسی فواید نیش زنبور عسل بر روی انسان می پردازیم.(ادامه)
باقی ماندن رد جوراب روی پا نشانه کدام بیماری است؟
اگر احساس کردید که جوراب‌های شما روی پایتان سفت شده و جای آن باقی می‌ماند، احتمالا به یک مشکل قلبی مبتلا هستید.(ادامه)
علائم ترومبوز هشداری درباره سلامت پاها
ترومبوز خطرناک ترین مشکل برای پاها است که در صورت مشاهده علامت آن باید به سرعت به پزشک مراجعه کنید بنابراین شناخت علائم ترومبوز بسیار ضروری است.(ادامه)
سردرد چه ارتباطی با مغز دارد؟
سردردها علل و انواع مختلفی دارند و همه افراد فکر می کنند سردرد از مغز می آید و زمانی که سردرد دارند مغز آن ها هم درد را حس می کند اما این تصور کاملا اشتباه است.(ادامه)
مضرات باورنکردنی تند غذا خوردن
مطالعات گوناگون نشان داده است که که با عجله و تند غذا خوردن می تواند منجر به اضافه وزن و دیابت نوع ۲ شود، همچنین تند غذا خوردن عوارض بسیار جدی دیگری نیز به همراه دارد.(ادامه)
شیر گرم خواص بیشتری دارد یا شیر سرد؟
در مورد خواص و مضرات شیر پاستوریزه مطالب و نکات مختلفی عنوان می‌شود . گاهی می‌گویند شیر گرم خواص بیشتری دارد گاهی می‌گویند شیر سرد برای رژیم غذایی بهتر است.(ادامه)
۶ خاصیت دارویی دمنوش زردچوبه
خواص ضدالتهابی قوی دمنوش زردچوبه در تسکین التهابات و تورم ناشی از آرتریت یا التهاب مفاصل موثر است.(ادامه)
عوارض کمبود نمک در بدن
مصرف نمک بایستی در حد تعادل باشد همانطور که مصرف بیش از آن برای سلامتی خطرناک است کمبود نمک بدن را به سمت مشکلات جدی خواهد کشاند.(ادامه)
تخم مرغ موجب تقویت سلامت قلب می‌شود
محققان نشان داده اند که چگونه مصرف متعادل تخم مرغ می تواند میزان متابولیت های سالم برای قلب را در خون افزایش دهد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که دارای پتاسیم هستند
خوراکی‌های دیگری غیر از موز را با مقدار پتاسیم بالا می‌توان در رژیم غذایی گنجاند.(ادامه)
علائم و عوارض فشار خون بالا
فشار خون بالا «قاتل خاموش» نامیده می‌شود، زیرا ممکن است هیچ علامت هشدار دهنده‌ای نداشته باشید. هنگامی که علائم ظاهر می‌شوند می‌توانند شامل سردرد، خونریزی بینی، ریتم نامنظم قلب و تغییرات بینایی باشند.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند. دیابت باعث سرعت پیری مغز می شود!
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند.(ادامه)
کنجد، جزء بهترین دانه‌‌های مغذی است که در مناطق گرمسیری کشت می‌شود. کنجد منبع غنی از ریزمغذی‌ها مانند ویتامینE و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی محسوب می‌شود که تاثیر عالی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف به‌خصوص بیماری‌‌‌های قلبی‌عروقی دارد. هر رو کنجد بخورید
کنجد، جزء بهترین دانه‌‌های مغذی است که در مناطق گرمسیری کشت می‌شود. کنجد منبع غنی از ریزمغذی‌ها مانند ویتامینE و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی محسوب می‌شود که تاثیر عالی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف به‌خصوص بیماری‌‌‌های قلبی‌عروقی دارد.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)
نشانه‌های ساده اما مرگبار برای سکته قلبی
(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت
نماینده سابق مجلس دارفانی را وداع گفت(ادامه)
خواص شفت انگیز توت سفید
خواص توت سفید فراوان است. از جمله خواص توت سفید می‌توان به تقویت چشم‌ها، رشد ناخن، جلوگیری از افسردگی، رفع درد دندان، درمان عفونت چشم، درمان خون‌ریزی بینی، درمان سفیدی زودرس مو اشاره کرد.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
مصرف روزانه آسپرین برای سلامت قلب خوب است؟
گفته می شود روزانه یک قرص آسپرین کودک با دوز پایین مصرف کنید و خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته را کاهش دهید. اما علم جدید این موضوع را تایید نمی کند.(ادامه)
هرگز ماهی را با این خوراکی‌ها نخورید
خوردن برخی مخلفات با ماهی مثل ماست تخمه مرغ و غیره می تواند دردسر ساز باشد و بر سیستم گوارشی افراد تاثیر منفی بگذارد.(ادامه)
ویتامین هایی برای مبارزه با پوکی استخوان
پوکی استخوان یک بیماری پیشرونده است و زمانی ایجاد می­شود که فرد مقدار قابل توجهی از تراکم استخوان خود را از دست بدهد. در این بیماری خطر شکستگی استخوان افزایش و کیفیت زندگی کاهش می‌­یابد.(ادامه)
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است. توصیه های پروفسور سمیعی برای داشتن بدن سالم
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است.(ادامه)
نشانه فشار خون بالا
استاد بیمارهای داخلی گفت:سرگیجه، بی حالی و ضعف عمومی از جمله علائم بالا رفتن فشارخون است.(ادامه)
تاثیر کلسترول خوب بر کاهش خطر آلزایمر
تحقیقات جدید نشان می دهد که "کلسترول خوب" ممکن است با افزایش سن در سلامت مغز نقش داشته باشد.(ادامه)
علل سرگیجه بعد از افطار در ماه مبارک رمضان
خیلی‌ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.