.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت دیروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است. اردوغان سکته قلبی کرد
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت دیروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است.(ادامه)
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت امروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است. اخبار ضد و نقیض درباره سکته قلبی اردوغان
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت امروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است.(ادامه)
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت. احسان معراجی‌فر، خبرنگار صدا و سیما درگذشت
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد.




مرگ تلخ فوتبالیست جوان مازندرانی در جریان بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت+ ویدیو
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد. (ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)
بسیاری از دارو‌ها که به صورت روزانه مصرف می‌شوند، می‌توانند به کلیه‌ها آسیب برسانند. آشنایی با دارو‌هایی که باعث آسیب به کلیه می‌شوند
بسیاری از دارو‌ها که به صورت روزانه مصرف می‌شوند، می‌توانند به کلیه‌ها آسیب برسانند.(ادامه)
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد. ۸ علامت خطرناک که می‌گوید به «سکته قلبی» دچار می‌شوید
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید. عوارض شکستن قولنج مفاصل
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.(ادامه)

دلشکستگی عاطفی مربوط به سوگواری یا فقدان ممکن است پیامدهای واقعی و جدی پزشکی داشته باشد که نیاز به مراقبت فوری را ایجاد کند. دلشکستگی باعث مرگ می شود؟
دلشکستگی عاطفی مربوط به سوگواری یا فقدان ممکن است پیامدهای واقعی و جدی پزشکی داشته باشد که نیاز به مراقبت فوری را ایجاد کند.(ادامه)
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست. شربت مخصوص مهار عصبانیت چیست؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست.(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد. ۱۰ راهکار ساده‌ای که زوال عقل و آلزایمر را از شما دور می‌کند
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد.(ادامه)
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید! خواب در این ساعات باعث مرگ می‌شود
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید!(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

ابوالحسن مختاباد پژوهشگر موسیقی و روزنامه‌نگار درگذشت
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟ چه کسانی نباید پرتقال و نارنگی بخورند؟
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟(ادامه)
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت . برادران رنجبر فرح آبادی داغدار شدند
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت .(ادامه)
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید. این ۲ میوه‌ برای سرماخوردگی بسیار مفید هستند
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت. درگذشت مربی سازنده فوتبال مازندران
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
گرفتن چند کلیک به قیمت جان مردم!
رسانه‌های زرد در شرایط گل آلوده شدن آب و هنگامی که حقایق و دروغ‌ها با هم ترکیب می‌شوند برای دیده شدن خود شروع به شایعه پراکنی می‌کنند بدون آن‌که به عواقب کار خود فکر کنند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود. عواقب مصرف بیش از حد تخم مرغ
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود.(ادامه)
گورستان گردی ایران اینترنشنال در مازندران
فرزند یکی از کسانی که رسانه‌های معاند ادعا کرده اند در اغتشاشات کشته شده است با صدور بیانیه‌ای علت فوت پدرش را اعلام کرد.(ادامه)
سیگار DNA را تغییر می دهد!
پژوهشگران درباره سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند که همانند سیگار معمولی به DNA افراد آسیب می رسانند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.