.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد.


نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید/ اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار با ابزارهای نوین / روحانیت باید وسط میدان باشد / لزوم تشکیل کانون‌های تبلیغ در حوزه‌ها(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. (ادامه)
پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟ پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟
پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد.

پشت پرده تخریب سیداحمد خمینی به روایت روزنامه دولت
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد. (ادامه)
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است. آغاز تحرکات انتخاباتی اصولگرایان/ شورای وحدت قصد ائتلاف دارد؟
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند. گلایه دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.(ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
یکی از رمزهای مهم در مراسم حج، هفت دور طواف کردن بر گرد کعبه است که اسرار آن را باید در تفسیر قرآن و حدیث اهل بیت(ع) جست‌وجو کرد. رمز "هفت دور" طواف کعبه چیست؟
یکی از رمزهای مهم در مراسم حج، هفت دور طواف کردن بر گرد کعبه است که اسرار آن را باید در تفسیر قرآن و حدیث اهل بیت(ع) جست‌وجو کرد.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد ایران بر  ضرورت توجه به استانداردسازی دانش بنیان محصولات کشاورزی مازندران تاکید کرد . ضرورت توجه به استانداردسازی دانش بنیان محصولات کشاورزی مازندران
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد ایران بر ضرورت توجه به استانداردسازی دانش بنیان محصولات کشاورزی مازندران تاکید کرد .(ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
فینال جام حذفی چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. جنگ ستارگان برای فتح جام حذفی
فینال جام حذفی چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند. شناسایی مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد.

گلباران شاگردان ساپینتو پیش از فینال جام حذفی/ فینال؛ ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد. (ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
طب سوزنی گوش درمانی موثر برای کاهش وزن است. کاهش وزن به کمک طب سوزنی
طب سوزنی گوش درمانی موثر برای کاهش وزن است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت. تا چند سال دیگر شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش نخواهند داشت / خوش نشین ها با آب کشاورزی استخر ویلایشان را پر می کنند !
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت.(ادامه)
نخستین چشنواره چای به مدت ۳ روز در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود. نخستین جشنواره چای در تنکابن برگزار می‌شود
نخستین چشنواره چای به مدت ۳ روز در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
سرطان یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن مبتلا می‌شوند. به سلول‌هایی که به دلیل عملکرد غیرطبیعی ژن‌ها و پروتئین‌های مسئول کنترل رشد و تنظیم چرخه سلولی، دچار رشد و تکثیر غیر کنترل‌شده می‌شوند؛ سلول‌های سرطانی می‌گویند. با این ادویه به جنگ سرطان معده بروید
سرطان یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن مبتلا می‌شوند. به سلول‌هایی که به دلیل عملکرد غیرطبیعی ژن‌ها و پروتئین‌های مسئول کنترل رشد و تنظیم چرخه سلولی، دچار رشد و تکثیر غیر کنترل‌شده می‌شوند؛ سلول‌های سرطانی می‌گویند.(ادامه)
فلافل خوری جنجالی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی +عکس
وزیر خارجه رژیم صهیونیتی با انتشار ویدئویی مدعی شد که فلافل جزو غذاهای اسرائیلی است، ادعایی که موجب تمسخر و تعجب کاربران عرب شد.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
شمال نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت. پرسپولیس فاتح دربی ۱۰۰/ / سرخپوشان صدرنشین شدند
شمال نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.