.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهزاد شاهنده هنرمند پیشکسوت هنر‌های نمایشی، شاعر و پژوهشگر فرهنگ بومی مازندران، درگذشت. درگذشت هنرمند پیشکسوت مازندرانی
بهزاد شاهنده هنرمند پیشکسوت هنر‌های نمایشی، شاعر و پژوهشگر فرهنگ بومی مازندران، درگذشت.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
بگو ورشکست شدم دیگه!
(ادامه)
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد.

خیز لاریجانی برای پاستور؛ همه نیروها فراخوانده شدند برای مجلسی همسو در 1404
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد. (ادامه)
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم. ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.(ادامه)
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است. بازار داغ خرافات در فضای مجازی
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است.(ادامه)
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگارهای الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند. بلای عجیبی که سیگار‌های الکترونیک سر شما می‌آورد!
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگارهای الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.(ادامه)
خط‌کشی عجیب ورزشگاه شهید وطنی سبب شد تا در پایان هفته نخست لیگ برتر این موضوع به سوژه رسانه های کشور تبدیل شود. خط‌کشی به سبک قدیم در ورزشگاه وطنی
خط‌کشی عجیب ورزشگاه شهید وطنی سبب شد تا در پایان هفته نخست لیگ برتر این موضوع به سوژه رسانه های کشور تبدیل شود.(ادامه)
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.» وزیر ارشاد : برای جوانان پوشش شرعی معین می‌کنیم
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.»(ادامه)
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه و نیم مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدئویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می‌کند.

دیوید تیلور برای حسن یزدانی پیغام فرستاد! / آمادگی تیلور برای رویارویی بزرگ+ فیلم
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه و نیم مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدئویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود. استاندار گیلان : ورود برنج خارجی و داخلی به گیلان ممنوع است / نباید برنجی در انبارها باقی بماند / برنج گیلان فقط باید از استان خارج شود
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود.(ادامه)
برخی از شالیکاران شمالی برای تبدیل شالی به برنج و آرد همچنان از پادنگ استفاده می‌کنند. پادَنگ سنتی‌ترین شالیکوبی شمالی ها
برخی از شالیکاران شمالی برای تبدیل شالی به برنج و آرد همچنان از پادنگ استفاده می‌کنند.(ادامه)
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود. ترکیب این دو غذا در معده تولید کرم می کند
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود.(ادامه)
آیین سنتی زار زاره در دالخانی رامسر + فیلم
آیین زارزاره یکی از آئین‌های عزاداری مردم رامسر در بامداد روز عاشورا است که در دالخانی برگزار شد.(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد. راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.(ادامه)
فیلم/ «عید مُردگان» سنتی ماندگار در مازندران
"عَیدِماه" یا جشن مردگان در مازندران، آیین سنتی، کهن و با ارزشی است که از پیشینیان این دیار باقی مانده و همچنان در مناطق مختلف این استان به‌ویژه در روستاها برگزار می شود.(ادامه)
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند. طارمی در روز تولدش کتک خورد!
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند.(ادامه)
به تازگی گروهی از محققان دانشگاه اتاوای کانادا با مدل‌های کنونی درباره عمر جهان را زیرسؤال برده‌اند. ادعای جدید دانشمندان درباره عمر جهان
به تازگی گروهی از محققان دانشگاه اتاوای کانادا با مدل‌های کنونی درباره عمر جهان را زیرسؤال برده‌اند.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است. میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.(ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد.


نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید/ اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار با ابزارهای نوین / روحانیت باید وسط میدان باشد / لزوم تشکیل کانون‌های تبلیغ در حوزه‌ها(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. (ادامه)
پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟ پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟
پیش‌بینی جدید از قیمت دلار/ نرخ دلار تا پایان سال به چقدر می‌رسد؟(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد.

پشت پرده تخریب سیداحمد خمینی به روایت روزنامه دولت
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.