.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی  صبح امروز  ، در بیمارستان شهید چمران تهران  بستری شد . مدیرکل صدا و سیمای مازندران در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی صبح امروز ، در بیمارستان شهید چمران تهران بستری شد .(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود در پایان یک سخنرانی برای ملکه انگلیس که سال گذشته فوت کرد، آرزوی سلامتی کرد. گاف جدید بایدن: خدا ملکه را حفظ کند!
رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود در پایان یک سخنرانی برای ملکه انگلیس که سال گذشته فوت کرد، آرزوی سلامتی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد.

آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد. (ادامه)
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه تا امروز (۲۱ خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند. فوت ۴ نفر از زائران ایرانی سرزمین وحی
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه تا امروز (۲۱ خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند.(ادامه)
غربالگری‌های منظم یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری‌ها در آینده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) تخمین می‌زند که با انجام آزمایش‌ها و غربالگری‌های منظم، سالانه می‌توان جان صد هزار نفر را نجات داد. آزمایشاتی که مردان بعد از ۴۰ سالگی باید انجام دهند
غربالگری‌های منظم یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری‌ها در آینده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) تخمین می‌زند که با انجام آزمایش‌ها و غربالگری‌های منظم، سالانه می‌توان جان صد هزار نفر را نجات داد.(ادامه)
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید. کدام میوه‌ها و سبزی‌ها از گرمازدگی جلوگیری می‌کنند؟
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید.(ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با دلایل کوچک شدن مغز آشنا شوید. ۴ عامل اصلی کوچک شدن مغز
با ما همراه باشید تا با دلایل کوچک شدن مغز آشنا شوید.(ادامه)
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد. به این نوع هندوانه اصلا لب نزنید!
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.(ادامه)
تسلیت رئیسی به سردار غلامرضا سلیمانی
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.(ادامه)
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. روش‌های پایین آوردن کلسترول خون
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است.(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
پیری مغز را با این راه‌حل‌ها کاهش دهید
دانشمندان سوئدی ۷ روش برای کاهش سرعت پیری مغز را اعلام کردند.(ادامه)
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. هندوانه دوستدار قلب شما است
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.(ادامه)
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند. ۴ خوراکی برای مبارزه با سرطان سینه را بشناسید
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
۵ خوراکی مضر برای سلامت روده
غذاهای سرخ‌شده، به ویژه سیب زمینی در فرآیند سرخ کردن، سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شوند. این غذاها باکتری‌های مفید روده را کاهش می‌دهند و حتی ممکن است منجر به التهاب بیشتر روده شوند.(ادامه)
مصرف یک حبه از این دانه مساوی است با توقف مصرف داروهای فشار خون تا پایان عمر
سکته مغزی و حملات قلبی دو مورد از مهم ترین نگرانی های بهداشتی در سراسر جهان هستند. فشار خون بالا یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی است.(ادامه)
مصرف یک حبه از این دانه مساوی است با توقف مصرف داروهای فشار خون تا پایان عمر
(ادامه)
سردردتان را بدون قرص درمان کنید
اگر استرس دارید، چای زنجبیل گرم می‌تواند آرامتان کند و به شما احساس بهتری بدهد.(ادامه)
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد.




مرگ تلخ فوتبالیست جوان مازندرانی در جریان بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت+ ویدیو
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد. (ادامه)

پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد. حسین کروبی: پدرم را محاکمه کنند ببینند آیا آلزایمر دارد یا خیرمهدی کروبی
پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد.(ادامه)
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد. چگونه بعد از ماه رمضان به تغذیه روزانه برگردیم؟
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد.(ادامه)
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است. فساد جنسی و فحشا در بیمارستان‌های انگلیس
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است.(ادامه)

ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید. این علائم نشان می دهد قند خون تان متعادل نیست!
ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید.(ادامه)
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد. ۸ علامت خطرناک که می‌گوید به «سکته قلبی» دچار می‌شوید
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد.(ادامه)
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. ۵ خاصیت جادویی هویج
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. (ادامه)
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند. چرا زنان زودتر پیر می‌شوند؟
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند.(ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی در پیامی با تسلیت درگذشت سردار خالقی تأکید کرد که آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت. تسلیت فرمانده نیروی قدس درپی درگذشت سردار حسین خالقی
سردار اسماعیل قاآنی در پیامی با تسلیت درگذشت سردار خالقی تأکید کرد که آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت.(ادامه)
بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.