.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند. آغاز تجویز یک داروی جدیدِ درمان چاقی در ژاپن
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد. با نوشیدن ۳ فنجان چای در روز چه اتفاقی برای سلامتی شما می افتد؟
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد.(ادامه)
وزیر بهداشت داغدار شد / رئیسی تسلیت گفت
​رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر همسر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.(ادامه)
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دادستان اسبق کل کشور و نماینده پیشین ولی‌فقیه در کاشان را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی، فرزند ایشان تسلیت گفت. حسن روحانی پیام صادر کرد
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دادستان اسبق کل کشور و نماینده پیشین ولی‌فقیه در کاشان را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی، فرزند ایشان تسلیت گفت.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو  به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد. خداحافظی الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد.(ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است. آداب خواندن نماز لیلة الرغائب / متن و ترجمه دعا
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است.(ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
ببینید / ویدیویی از شرایط جسمانی علی اکبر ولایتی
بعد از عکس جنجالی دیروز حالا ویدیوی جدیدی از دکتر ولایتی به سرعت در حال پخش است که نشان از وضعیت وخیم سلامتی وی دارد.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در پی فاجعه تروریستی کرمان
(ادامه)
آژانس جاسوسی کره‌جنوبی ادعا کرد دختر رهبر کره‌شمالی «احتمالا وارث بلافصل کیم جونگ اون» خواهد بود؛ این تازه‌ترین ارزیابی نسبت به دختر نوجوانی است که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در انظار عمومی دیده شد. وارث بلافصل کیم جونگ اون / دختری که جانشین رهبر کره شمالی است + عکس
آژانس جاسوسی کره‌جنوبی ادعا کرد دختر رهبر کره‌شمالی «احتمالا وارث بلافصل کیم جونگ اون» خواهد بود؛ این تازه‌ترین ارزیابی نسبت به دختر نوجوانی است که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در انظار عمومی دیده شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند. شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
رئیس فیفا قرار است از فرمت جدید جام جهانی باشگاه‌ها که در ۲۹ روز و از ۱۵ ژوئن تا ۱۳ جولای در تابستان ۲۰۲۵ برگزار می‌شود رونمایی کند. رونمایی فیفا از فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان
رئیس فیفا قرار است از فرمت جدید جام جهانی باشگاه‌ها که در ۲۹ روز و از ۱۵ ژوئن تا ۱۳ جولای در تابستان ۲۰۲۵ برگزار می‌شود رونمایی کند.(ادامه)
پخش برنامه‌های عادی تلویزیون کویت به طور ناگهانی قطع شد امیر کویت درگذشت
پخش برنامه‌های عادی تلویزیون کویت به طور ناگهانی قطع شد(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی، با حضور اولیای دم در زندان بابل اجرا شد. حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی در بابل اجرا شد
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی، با حضور اولیای دم در زندان بابل اجرا شد.(ادامه)
شمال نیوز: حکم قصاص قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز به اجرا در آمد.
قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اعدام شد / صبح امروز رخ داد
شمال نیوز: حکم قصاص قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز به اجرا در آمد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.