.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است. واکنش نویسنده گلستانی به نامه منتشره حسین اسلامی
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است.(ادامه)
اتحادیه اروپا غلط می کند در ایران دفتر بزند
(ادامه)
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. آخرین شنیده ها از گوشه و کنار استان گیلان
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
تشییع پیکر «معراجی‌‌ها» با نوای کربلا
(ادامه)
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ... بایدها و نبایدها ، چند نکته اساسی در اجلاسیه کنگره شهدای مازندران
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ...(ادامه)
رونمایی از کتب و سایت جامع شهدای مازندران
(ادامه)
هنرمند مازندرانی ، جهانی شد
(ادامه)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد. بر حمایت از تیم مذاکره کننده اصرار دارم/ در جزئیات مذاکرات مداخله نمی‌کنم/حتي يک قدم از حقوق ملت عقب نشيني نشود(خبر)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.(ادامه)
خبر خوش برای سربازان فراری
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های پنجشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان شجاعت خود را در بیان حق و پایداری خویش را در امانت داری نسبت به مردم به خوبی نشان داده و رای قاطع شورای نگهبان، شور و نشاط مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای افزایش داد. اقدام شورای نگهبان یک حماسه سیاسی بود
شمال نیوز: شورای نگهبان شجاعت خود را در بیان حق و پایداری خویش را در امانت داری نسبت به مردم به خوبی نشان داده و رای قاطع شورای نگهبان، شور و نشاط مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای افزایش داد.(ادامه)
مهم ترین عناوین روزنامه های روز پنجشنبه
(ادامه)
پیشنهاد سردار نقدی به رهبر انقلاب
(ادامه)
وقوع ۵۵ پس‌لرزه در «کاکی»بوشهر
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌هاي دوشنبه
(ادامه)
نقدي: نفرین شهدا سازش کاران با آمریکا را نابود می کند
(ادامه)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. جزئیات احکام اعدام در پرونده فسادمالی/ قاضي دادگاه مهدي هاشمي تعيين شده است/ بازداشت ده متهم در پرونده 22 بهمن قم(خبر)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. (ادامه)
واکنش نقدی به حوادث مجلس
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي سه شنبه
(ادامه)
نقدی:دانشگاه‌مختلط ظلم به خواهران‌است
(ادامه)
جوان 21 ساله آن روز می‌دانست که اگر بخواهد تا آخر عمر مرتضی محب‌الاولیا باقی نماند و بشود اسفندیار رحیم مشایی، باید از حوزه فرهنگ به عالم سیاست میان‌بری بزند. نگاهی به گذشته و آینده اسفندیار/ کاخ آرزوهای مشایی
جوان 21 ساله آن روز می‌دانست که اگر بخواهد تا آخر عمر مرتضی محب‌الاولیا باقی نماند و بشود اسفندیار رحیم مشایی، باید از حوزه فرهنگ به عالم سیاست میان‌بری بزند.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
ناگفته‌های سردار نقدی از دادگاه کرباسچی
(ادامه)
خبر مهم سپاه همزمان با عید غدیر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.