.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک
سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد برخی باشگاه‌ها ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی ها خود فرصت دارند.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند. جزئیات سفر سردار سلیمانی به روایت سردار فدوی
جانشین فرمانده کل سپاه: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند.(ادامه)
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب
(ادامه)

فرمانده معظم کل قوا سردار فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.
با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد؛/ انتصاب جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(خبر)
فرمانده معظم کل قوا سردار فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند. (ادامه)
آخرین مهلت پرداخت جریمه مشمولان غایب
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که تا پایان فروردین ماه ۹۸ مدارک مربوط به معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را تکمیل کرده اند، فقط تا پایان امسال فرصت دارند مبلغ جریمه را پرداخت کنند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با اعلام حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادامه کمک رسانی به سیل زدگان از استقرار موکب های خدمت رسانی اربعین به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان خبر داد.
سردار سلیمانی به مدت یک‌ماه به مناطق سیل‌زده می‌رود
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با اعلام حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادامه کمک رسانی به سیل زدگان از استقرار موکب های خدمت رسانی اربعین به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان خبر داد. (ادامه)
اعلام سخنرانان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مراکز استان‌ها
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانان مراکز استان‌ها را از مرکز تهران معرفی کرده‌ایم و نگاه ما هم نگاهی فراجناحی بوده است.(ادامه)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد. حمیدرضا باقری درمنی، "سلطان قیر" اعدام شد+جزئیات پرونده(خبر)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.(ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)
(عکس) حضور خاتمی و احمدی‌نژاد در یک مراسم
مراسم بزرگداشت سردار جانباز شهید سید حسین فیض اردکانی از فرماندهان دفاع مقدس و سپاه الغدیر یزد شنبه شب در مسجد نور تهران برگزار شد. (ادامه)
آخرین تغییرات قانون جریمه مشمولان غایب سربازی
سردار کمالی گفت: همه مشمولانی که تا پایان سال ۹۷ بیش از ۸ سال غیبت دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و پرداخت مبلغ جریمه، نسبت به تعیین وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم.....

سردار طوسی تحت امر ولایت بود و در دل خاک دشمن به شهادت رسید
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم..... (ادامه)
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود .... احمدی نژاد در مسیر سوم سیاست ورزی زندگی‌اش/ تکراری و بی اثرتر از همیشه
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود ....(ادامه)
زمزمه تغییر رئیس سازمان صدا و سیما + گزینه جانشینی
(ادامه)
کنایه‌ سردار نقدی به احمدی‌نژاد
زمانی که موسات مالی غیرقانونی با سودهای کلان تاسیس شدند ناظران و دستگاه های مسئول که باید جلوی این موسسات را می گرفتند وظیفه خودشان را انجام ندادند و این یک سناریو بوده است . (ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح با فروش خدمت سربازی برای افراد غایب مخالف بود با این حال دولت در لایحه بودجه سال 97 این موضوع را پیشنهاد داد، اما در اولین قدم مجلس، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قیمت خرید سربازی را دو برابر کرد. خرید سربازی گران تر شد/ قیمت برای فوق لیسانس و دکتری 3 برابر می شود+ جدول قیمت‌ها
ستاد کل نیروهای مسلح با فروش خدمت سربازی برای افراد غایب مخالف بود با این حال دولت در لایحه بودجه سال 97 این موضوع را پیشنهاد داد، اما در اولین قدم مجلس، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قیمت خرید سربازی را دو برابر کرد.(ادامه)
سونامی طلاق در قم/تصویر سعید امامی روی تی شرت/واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد
(ادامه)
عکس/ بازدید سردار نقدی از مناطق زلزله زده
سردار نقدی از مناطق زلزله زده غرب ایران بازدید کردند.(ادامه)
کنایه‌های سردار نقدی به بست‌نشینان
(ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند.

احتمال پیگیری پرونده طارمی با موضوع اختلاس/توضیح درباره شکایت خاتمی از سردارنقدی، پرونده سپنتا نیکنام، کاسپین، مهدی جهانگیری(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.
سردار سلیمانی: سوره‌ای به نام سوره مدافعان حرم نازل شد
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد. (ادامه)
ثبت نام طرح غیبت سربازی؛ تا 15 خرداد
ثبت‌نام از مشمولان غائب سربازی تا 15 خرداد در دفاتر پلیس + 10 ادامه دارد.(ادامه)
توضیحات محسنی اژه‌ای درباره بقایی، منتظری، بابک زنجانی، استخدام‌ها در شهرداری و ...(خبر)
(ادامه)
عکس/ سردار نقدی زیر تابوت مادرش
تشییع پیکر مرحومه بی‌بی صائب مادر سردار نقدی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج در تهران(ادامه)
پیکر والده سردار نقدی تشییع شد
پیکر والده سردار محمدرضا نقدی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان صبح امروز تشییع شد...(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه درباره آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو توضیح داد و گفت پرونده ای در این‌باره تشکیل شده است. حکم اعدام بابک زنجانی به او ابلاغ شد/ اتمام مرخصی مهدی هاشمی/ حادثه پلاسکو عبرت باشد/ ثبت شکایت رییس دولت اصلاحات(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه درباره آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو توضیح داد و گفت پرونده ای در این‌باره تشکیل شده است.(ادامه)
واکنش نماینده ولی فقیه به شایعات در مورد انتصاب سردار غیب پرور
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی به شایعات مطرح شده درباره چرایی ریاست سردار غیب پرور بر سازمان بسیج مستضعفین و همچنین عزل و نصب های صورت گرفته توسط او واکنش نشان داد.(ادامه)
حکم سرلشکر جعفری برای سردار حسین نجات
سردار حسین نجات، با حکم سرلشکر جعفری، جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه شد.(ادامه)
عکس: سردار نقدی بر دوش بسیجیان
تصویر زیر سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان بسیج را در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بسیج نشان می‌دهد. (ادامه)
سردار نقدی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین طی نامه ای از مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا تشکر و قدردانی کرد و گفت: تا نفس دارم بر عهد و پیمانی که با حضرتعالی و امام و شهیدان بسته ام، هستم و به فضل پروردگار لحظه ای دست از مبارزه با کفر و نفاق و ظلم و ستم برنمی دارم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.