.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز غیر رسمی طرح سالم‌سازی دریا از امروز
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از آغاز غیر رسمی طرح سالم‌سازی دریا از امروز خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد. سرپرست اداره کل بازرسی بانک ملی ایران معرفی شد
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد.(ادامه)
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود. تجمعات غیرقانونی اخراج همکاران فرهنگی را به‌دنبال دارد
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود.(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
ورود قاطعانه قوه قضائیه برای تحقق شعار سال جاری
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه این قوه در سال های قبل تلاش خود را برای تحقق شعارهای سال به خرج داد، گفت: در سال جدید نیز قوه قضائیه ورود قاطعانه خواهد کرد.(ادامه)
استقبال ۹۲ درصدی دانش‌آموزان مازندرانی از بازگشایی مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از حضور ۹۲ درصدی دانش‌آموزان استان در روز ۱۴ فروردین در مدارس خبر داد.(ادامه)
بهترین ویتامین‌ها برای تقویت استخوان
تقویت استخوان اهمیت بسیاری در سلامت بدن دارد. ویتامین های مفید، تاثیر بسزایی در استحکام و مراقبت از استخوان دارند بنابراین باید با این ویتامین ها آشنا شوید.(ادامه)
چند میوه خوشمزه برای درمان کبد چرب
یکی از راه‌های درمان کبد چرب خوردن برخی میوه‌های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
عکس/ بازدید رئیسی از سواحل آزادسازی شده مازندران
رئیس جمهور ضمن بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند. (ادامه)
راهکارهای تقویت سیستم ایمنی بدن برابر کرونا
یک متخصص تغذیه گفت: سیستم ایمنی بدن شما فعالیت‌های چشمگیری در دفاع در برابر ریزجاندارهای بیماری‌زا انجام می‌دهد، اما وقتی شما بیمار ‌می‌شوید یعنی سیستم ایمنی بدن در انجام کار خود شکست خورده است.(ادامه)
علائم کمبود مس در بدن
مس یک ماده معدنی مهمی است که بدن به آن نیاز دارد و نقش خیلی مهمی در بدن ایفا میکند. کمک به سوخت و ساز سالم در بدن، سلامت و تقویت استخوان ها، کمک به عملکرد بهتر سیستم عصبی تنها بخش کوچکی از آن است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
نهاد‌های دولتی مالک ۲۲۰ هکتار از بهترین سواحل مازندران
استاندار مازندران گفت: بیش از ۲۲۰ هکتار از بهترین نقاط ساحلی استان در اختیار دستگاه‌های دولتی است(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
فواید و عوارض ویتامین A
اولین ویتامین شناخته شده در دنیا ویتامین آ می باشد که در بسیاری از میوه ها و غذاها یافت می شود اما قبل از مصرف این ویتامین به فواید و مضرات آن توجه کنید.(ادامه)
۹ مزیت شگفت انگیز برای مصرف روزانه هویج
هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین‌های متعدد یکی از مهم‌ترین و مفیدترین سبزیجات برای بدن است که کارشناسان مصرف روزانه آن را توصیه می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گوجه فرنگی
گوجه فرنگی از دیدگاه تغذیه ای اهمیت فراوانی دارد زیرا منبع غذایی اصلی آنتی اکسیدان لیکوپن به شمار می رود.(ادامه)
راهکارهایی برای درمان بی‌خوابی
بی‌خوابی اختلالی است که تعدادی از افراد از آن رنج می برند،‌ اما با رعایت راهکارهایی می توانید این اختلال را درمان کنید.(ادامه)
دلایل صبحانه نخوردن کودکان چیست؟
اگر بدانیم که مزاج هر کودک چیست شاید آن زمان بسیاری از نگرانی‌ها در خصوص بی‌اشتهایی و بی‌خوابی‌های فرزندان‌شان کمتر شود.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
چربی‌خون خود را با این گیاه درمان کنید
پژوهشگران با انجام یک مطالعه فراتحلیل، مقالات منتشر شده در خصوص تاثیر شنبلیله بر چربی خون را مورد بررسی قرار دادند. (ادامه)
مرغ‌های صنعتی مازندران عاری از آنفلوانزا
گزارشی مبنی بر بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در واحد‌های مرغداری صنعتی مازندران تاکنون گزارش نشده است.(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)
پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران هدف ستاد را دستگیری از افراد دانست نه مچ گیری و گفت: مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات است.(ادامه)
کرونا با قلب چه می‌کند؟
پس از ورود کرونا به بدن سوخت ساز افزایش یافته تعادل عرضه و تقاضا در بدن به هم ریخته و منجر به افزایش فعالیت قلب شده که به مرور زمان می‌تواند نارسایی قلبی نامنظمی ضربان قلب، حمله و سکته قلبی ایجاد کند.(ادامه)
افسردگی در زنان، علت و درمان آن
افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا ۵ درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.