.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری / ۵۴۰ واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فعال هستند
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود. (ادامه)
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد. شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب یک واحد صنفی متخلف به علت انتشار محتوای ممنوعه در فضای مجازی خبر داد. پلمب واحد صنفی متخلف به دلیل انتشار محتوای ممنوعه در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب یک واحد صنفی متخلف به علت انتشار محتوای ممنوعه در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند. انهدام باندهای جبارسینگ و پاورچین در تهران
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند.(ادامه)
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد. عقیم سازی ۳۳ هزار نفر از مردم سوئد برای اصلاح نژادی!
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد. بازداشت شبکه گسترده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است. دشمن دنبال انتخاباتی کم‌رمق در ایران است/ باید این نقشه خنثی شود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
روایت صالحی از موضع دولت درباره حجاب
(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند. مرگ سه نونهال در دریای جویبار
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند.(ادامه)
در عرصه جهاد تبیین نیز قلم می‌تواند تأثیرگذار باشد و جهادی وار به تبیین و تحلیل امور و جریانات مختلف جامعه بپردازد. نقش بی‌بدیل قلم در جهاد تبیین(يادداشت)
در عرصه جهاد تبیین نیز قلم می‌تواند تأثیرگذار باشد و جهادی وار به تبیین و تحلیل امور و جریانات مختلف جامعه بپردازد.(ادامه)
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند. برای نخستین بار "قانون شفافیت منابع مالی کاندیداها" اجرا می‌شود
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد؛ کودکان و نوجوانان سالم ممکن است نیازی به واکسن‌های اضافی برای کووید-۱۹ نداشته باشند. کودکان سالم نیازی به تزریق دز تقویتی واکسن کرونا ندارند
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد؛ کودکان و نوجوانان سالم ممکن است نیازی به واکسن‌های اضافی برای کووید-۱۹ نداشته باشند.(ادامه)
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟ واکاوی اهداف و پیامدهای جنگ یمن؛ رؤیای ۸ ساله‌ای که تعبیر نشد
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟(ادامه)
بازداشت ۸ کارمند متخلف یک شهرداری
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.(ادامه)

‌

داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند. برای کاهش خطر سرطان تغذیه مناسب داشته باشید
‌ داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک  به خودي  خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور .... «ساحل» ظرفيتی بی برنامه در مازندران / از این همه همايش ها و نمايش ها و برگزاري جلسات ساماندهي و هماهنگي و کارگروه خسته نشدید ؟!
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک به خودي خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.