.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت
در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.(ادامه)
محسن رضایی: ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز اطلاعات ایران بزرگترین اطلاعات خاورمیانه است، گفت: وقتی اسرار و اسناد داعش منتشر شود، خواهید دید ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم.(ادامه)
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی..... دوباره دفاع مقدس، دوباره عشق، دوباره ایثار....
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی.....(ادامه)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است. جعبه سیاه سفر مرموز «حریری»(يادداشت)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی خوئینی‌ها گفت: به باور بنده، امروز هم تمام مردم ایران و تمام گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی، نه‌تنها مخالف آمریکا، بلکه مخالف هر دولتی هستند که منافع ملی ایران را تهدید کند.....
مجمع روحانیونْ همان مجمع روحانیون است و هم‌چنان ضدآمریکا
شمال نیوز : موسوی خوئینی‌ها گفت: به باور بنده، امروز هم تمام مردم ایران و تمام گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی، نه‌تنها مخالف آمریکا، بلکه مخالف هر دولتی هستند که منافع ملی ایران را تهدید کند..... (ادامه)
من این حسین را می شناسم(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : ماجرای این دستبرد مسلحانه وحشتناک چهاردهم مهر سال 94 هنگامی روی داد که پرواز اصفهان – مشهد در باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بر زمین نشست.

صدور حکم اعدام در ملاءعام برای ۶ دزد شمشیر به دست
شمال نیوز : ماجرای این دستبرد مسلحانه وحشتناک چهاردهم مهر سال 94 هنگامی روی داد که پرواز اصفهان – مشهد در باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بر زمین نشست. (ادامه)

بررسی زوایای مختلف معرفتی غدیر از نگاه اندیشمندی که به تعامل و تفاهم شیعه و سنی می‌اندیشید

چرا ولایت باید به علی (ع) سپرده می‌شد؟(يادداشت)
بررسی زوایای مختلف معرفتی غدیر از نگاه اندیشمندی که به تعامل و تفاهم شیعه و سنی می‌اندیشید (ادامه)
پخش بیش از ۵۰ فیلم‌ در عید غدیر
شمال نیوز : بیش از ۵۰ فیلم‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن به مناسبت عید غدیر از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به صورت مفصل در ارتباط با جراحت جزئی پای رئیس مجلس اظهار نظر کرد و آخرین وضعیت را طوری تشریح کرد که انگار همراه علی آقا برای مداوا به مطب پزشک مراجعه کرده بود.....
روایت مفصل نماینده مردم آمل درباره جراحت پای رئیس مجلس!
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به صورت مفصل در ارتباط با جراحت جزئی پای رئیس مجلس اظهار نظر کرد و آخرین وضعیت را طوری تشریح کرد که انگار همراه علی آقا برای مداوا به مطب پزشک مراجعه کرده بود..... (ادامه)
سرنوشت پسر هشت ساله که یک ماه پیش در حوالی امام‌زاده هاشم آمل مفقوده شده است، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ خبری از او در دست نیست.
سریال گم‌شدن کودکان ادامه دارد/ این بار پارسا در آمل
سرنوشت پسر هشت ساله که یک ماه پیش در حوالی امام‌زاده هاشم آمل مفقوده شده است، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ خبری از او در دست نیست. (ادامه)
رباینده کودک ۱۰ ساله در میاندورود دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری رباینده کودک ۱۰ ساله در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
بنیتا قربانی دیگر/ کودک 8 ماهه درون خودرو، گرسنه و تشنه کنار خیابان جان داد
تمام امید مادر، پدر، مردم و پلیس برای یافتن بنیتای هشت ماهه ناتمام ماند؛‌ امروز اخبار رسانه‌ها پایان زندگی بنیتا را تیتر اول کردند؛ جسد کودک ۸ ماهه پیدا شد و تمام امیدها را به یأس تبدیل کرد.(ادامه)
آملی‌ها چشم‌انتظار راه‌اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام
مردم آمل و شهرهای همجوار با توجه به قول مسؤولان استانی چشم‌انتظار راه‌اندازی بخش جراحی قلب و آنژوگرافی در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان هستند تا با تعرفه‌های دولتی درد و رنج بیماری‌شان با هزینه کمتر از بخش خصوصی التیام بخشیده شود.(ادامه)
اقدام کثیف دو برادر با دامادشان برای دلخوشی خواهر !
دو برادر كه داماد خانواده را به هواخواهي خواهرشان ربوده و پس از بيهوش كردن به رودخانه انداخته بودند، محاكمه مي‌شوند. (ادامه)
اقدام عجیب یک نامزد شورای شهر
«پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن، لباس پاکبانی به تن کرد تا تبلیغات انتخاباتی‌اش را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و به مخازن زباله بریزد.» (ادامه)
شمال نیوز:پسربچه 7 ساله بهشهری که برای اخاذی ربوده شده بود، امروز در عملیات مشترک ماموران پليس آگاهی سیستان و بلوچستان و مازندران در منطقه مرزی سراوان آزاد شد..... رهایی کودک بهشهری از چنگال آدم ربایان در سیستان و بلوچستان
شمال نیوز:پسربچه 7 ساله بهشهری که برای اخاذی ربوده شده بود، امروز در عملیات مشترک ماموران پليس آگاهی سیستان و بلوچستان و مازندران در منطقه مرزی سراوان آزاد شد.....(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو چرا بزرگان اصولگرا ساکتند؟ / کنج عزلت یا سکوت برای پرهیز از تشتت بیشتر؟(خبر)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان ۲۷ ساله ای را ربودند، خبر داد..... آدرم ربایان جوان بابلسری دستگیر شدند
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان ۲۷ ساله ای را ربودند، خبر داد.....(ادامه)
اقتصاددان، حقوقدان، تکنوکرات، دیپلمات، فرمانده نظامى، مدیر پروژه؟ کدام تخصص مى تواند باعث شود یک رییس جمهور کارنامه موفقى از خود به یادگار بگذارد؟ شاید بتوان مثالی آورد که رئیس‌جمهوری با یکى از این تخصص‌ها موفق بوده باشد اما با یک بررسی‌ دقیق مى توان نتیجه گرفت آنچه باعث موفقیت وی شده، نه آن تخصص ویژه بلکه یک ویژگی دیگر بوده است. رییس جمهور موفق چه تخصصى باید داشته باشد؟(يادداشت)
اقتصاددان، حقوقدان، تکنوکرات، دیپلمات، فرمانده نظامى، مدیر پروژه؟ کدام تخصص مى تواند باعث شود یک رییس جمهور کارنامه موفقى از خود به یادگار بگذارد؟ شاید بتوان مثالی آورد که رئیس‌جمهوری با یکى از این تخصص‌ها موفق بوده باشد اما با یک بررسی‌ دقیق مى توان نتیجه گرفت آنچه باعث موفقیت وی شده، نه آن تخصص ویژه بلکه یک ویژگی دیگر بوده است.(ادامه)
رهایی کودک 12 ساله از چنگ آدم ربا
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلافات مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود،خبر داد.(ادامه)
کیوی یکی از میوه های مغذی و در عین حال کم کالری است. گوشت سبز این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که بدن ما به خصوص در فصل سرما به آن‌ها نیاز بیشتری دارد.

از خواص شگفت انگیز کیوی چه می دانید؟
کیوی یکی از میوه های مغذی و در عین حال کم کالری است. گوشت سبز این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که بدن ما به خصوص در فصل سرما به آن‌ها نیاز بیشتری دارد. (ادامه)

با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد.
«احمدی‌نژاد» به «ترامپ» هم نامه نوشت
با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد. (ادامه)
ربوده شدن ناصر محمدخانی توسط خانواده همسر موقت او
بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس وقتی از هواپیما پیاده شد، فکرش را نمی‌کرد که افراد آشنا در کمین او نشسته و نقشه آدم ربایی در سر دارند. (ادامه)
بیانیه ای برای دعوت از ورزشکاران به راهپیمایی ۲۲ بهمن
اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه مشترک صادر کردند.(ادامه)
داعش ۱۷ زن عراقی را ربود
گروه تروریستی داعش ۱۷ زن را در جنوب غرب استان کرکوک در شمال عراق ربود.(ادامه)
عروس جوان را شب نامزدی از آرایشگاه دزدیدند!
به‌دنبال شکایت مرد میانسال، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی وکارآگاهان، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند. (ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. افشاگری محسن رضایی از نقش پررنگ ژنرال های عربستان و ترکیه در حلب(خبر)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.