.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سها رضانژاد ۲۷ ساله که به همراه دوستانش به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بودند از ۲۰ تیرماه به خانه بازنگشته است تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی پس از دو روز نتیجه نداده است..... آخرین جزئیات از گم شدن دختر طبیعتگرد در جنگل های گلستان / رد فرضیه قتل یا ربایش «سها» دختر مفقود شده+ تصاویر
شمال نیوز : سها رضانژاد ۲۷ ساله که به همراه دوستانش به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بودند از ۲۰ تیرماه به خانه بازنگشته است تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی پس از دو روز نتیجه نداده است.....(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید. قاضی منصوری پرید یا پرت شد؟
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است. رزمایش همدلیِ همدلان مازندرانی(يادداشت)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است.(ادامه)
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه .... مازندران چگونه به بیابانی سبز تبدیل خواهد شد ؟!
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه ....(ادامه)
دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع تشییع‌کنندگان : نکند شهادت پدرم اندوهی بر چهره رهبرم باشد / آمریکا و صهیونیسم بدانند خانه عنکبوتی شان ویران خواهد شد / شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند...(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)
توضیح تازه درباره خبر ربایش از خانه یک نماینده
یک منبع آگاه گفت: مبلغ ربوده از خانه یکی از نماینده‌های مجلس ۲۰۰ هزار دلار نبوده، بلکه ۲۵۰ هزار یورو بوده است.(ادامه)
خواستگاری عجیب مهندس از خانم مدیر عامل
مهندس جوان که عاشق خانم مدیرعامل شرکت شده بود، می‌خواست او را به زور نزد خانواده‌اش ببرد تا برای ازدواج جواب مثبت بگیرد.(ادامه)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند. جمهوری اسلامی دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی‌جواب نمی‌گذارد/ حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، اروپایی ها می‌آیند جلو؛ خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید(خبر)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند.(ادامه)
دختر ربوده شده : می خواستند قلبم را بدزدند! / پلیس این ادعا را رد کرد
(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت. نامه محمود احمدی‌نژاد به ترامپ بعد از تحریم‌های جدید علیه ایران/ امضا: خادم ملت ایران
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت.(ادامه)
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید. روایت خواندنی شش عضو مجلس خبرگان از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید.(ادامه)
راهپیمایی روز قدس فردا، پیام ناکامی معامله قرن و ندای بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود را در جهان طنین‌انداز می‌کند و از این منظر، از حساسیت مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

غلبه فلسطین بر معامله قرن(يادداشت)
راهپیمایی روز قدس فردا، پیام ناکامی معامله قرن و ندای بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود را در جهان طنین‌انداز می‌کند و از این منظر، از حساسیت مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است. (ادامه)
ماجرای ربودن ۱۲ زن بوشهری چیست؟
پیدا شدن جسد سوخته شده یک زن در اطراف شهر دلوار و یک خانم نیمه جان درهمان محدوده هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارد.(ادامه)
ماجرای ربودن فرزند نماینده مجلس چه بود ؟
(ادامه)
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند. 4 مرزبان آزاد شده از دست تروریستهای جیش الظلم به میهن بازگشتند
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند.(ادامه)
خبر خوش نوروزی/ ۴ مرزبان ربوده شده ایرانی، آزاد شدند
(ادامه)
آغاز عملیات ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی
فرمانده مرزبانی کشور گفت: بر مبنای آخرین گفت‌وگو و رایزنی‌ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده عملیاتی را آغاز کرده است.(ادامه)
صبح امروز قاتل سلاله، دختر 5 ساله آق قلایی در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد. قاتل «سُلاله» در ملاءعام اعدام شد
صبح امروز قاتل سلاله، دختر 5 ساله آق قلایی در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند.... گروگانگیری ۵ میلیاردی مرد سبزی فروش در محمودآباد
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند....(ادامه)
نخستین تصویر از 12 مرزبان ربوده شده در میرجاوه + عکس و اسامی
اولین تصویر از ۱۲ مرزبان ایرانی که در تاریخ ۲۳مهر۹۷ در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند.(ادامه)
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. .... سپاه : ربوده شدن بسیجیان در مرز میرجاوه با خیانت عوامل نفوذی
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. ....(ادامه)
آخرین لحظات سیدالشهداء(ع) چگونه گذشت/ دگرگونی عالَم طبیعت‏ پس از شهادت امام حسین (ع) (خبر)
(ادامه)
 شمال نیوز: دخترک 5 ساله عصر امروز در آق قلا استان گلستان قربانی سناریوی وحشتناک قاتل 40 ساله شد. قتل فجیع دختربچه 5 ساله در گلستان توسط شیطان روستایی+ جزییات قتل ‌
شمال نیوز: دخترک 5 ساله عصر امروز در آق قلا استان گلستان قربانی سناریوی وحشتناک قاتل 40 ساله شد.(ادامه)
تکذیب شایعه فرار بشار اسد به تهران
یک منبع مسئول گزارش‌های رسانه‌ای درباره سفر رئیس‌جمهوری سوریه و خانواده‌اش به ایران را رد کرده است.(ادامه)
آمریکا ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه داری آمریکا از اضافه شدن ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران به لیست تحریم های این کشور خبر داد.(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
اولین خطبه ابوترابی‌فرد در نماز جمعه تهران
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از رویکرد مجلس و دولت به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری، گفت که در مقام عمل زاویه جدی قوانین و مقررات با این سیاست‌ها مشاهده می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.....
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت/چرا من حکم مهندس بازرگان را خواندم؟
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.