.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود. دستگیری ۱۳ نیروی قضایی و دولتی در استان سمنان + عناوین اتهامات
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود.(ادامه)
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد. رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد، پلمب شد
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.(ادامه)
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد. اجاره خودرو‌های لوکس بـرای سرقت از زنان تنها
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد.(ادامه)
فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از ائتلاف آمریکا در دریای سرخ از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی واشنگتن خودداری کردند. شکست بزرگ ائتلاف دریایی آمریکا با خروج فرانسه، اسپانیا و ایتالیا
فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از ائتلاف آمریکا در دریای سرخ از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی واشنگتن خودداری کردند.(ادامه)
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد. حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ آذر
روزنامه‌های امروز به فرا رسیدن شب یلدا و تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد. دادگاه کلرادو ترامپ را رد صلاحیت کرد
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان‌ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می‌شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می‌گویند یعنی چی؟(خبر)
(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۳ آذر
روزنامه‌های امروز به اجماع جهانی درباره لزوم برقراری آتش‌بس در غزه و فرصت یک هفته‌ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای اعلام قیمت گندم پرداخته‌اند.(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
دو چهره‌ای که سخنرانی روحانی را بهم ریختند، چه پست و مقامی گرفتند؟
دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال ۹۴ سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۶ آذر
روزنامه‌های امروز به پرتاب موفق جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر سلمان و دستگیری تتلو خواننده جنجالی پرداخته‌اند.(ادامه)
سروان سید رضا نبوی رانندگی یک مسئولیت است(يادداشت)
سروان سید رضا نبوی(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد. به پزشک‌نما‌های فضای مجازی اعتماد نکنید
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد. اخاذی از دختران بابلسری با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی + توصیه به نوجوانان
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم. عرضه آریا هیبرید برقی و تمام برقی از اوایل تابستان سال آینده
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم.(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران با پیگیری‌های مستمر وزارت جهاد کشاورزی و سفارت ایران در اسپانیا به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد. ایران به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد
جمهوری اسلامی ایران با پیگیری‌های مستمر وزارت جهاد کشاورزی و سفارت ایران در اسپانیا به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد. اتهام‌های واهی اتحادیه اروپا ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.