.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳ اسفند
آغاز زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم و سخنان رئیسی درباره تلاش همگانی برای پرشور کردن انتخابات از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است. حداکثر مجازات مالک کوروش کمپانی چقدر است؟
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است.(ادامه)
سارق حرفه‌ای که کارت‌های عابربانک بیماران را سرقت می‌کرد از سوی پلیس شهرری دستگیر شد. سرقت کارت بانکی بیماران در بیمارستان
سارق حرفه‌ای که کارت‌های عابربانک بیماران را سرقت می‌کرد از سوی پلیس شهرری دستگیر شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد. علی مطهری: برای کل کشور فهرست انتخاباتی می‌دهیم
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد. بازداشت کارگردان قلابی با تست‌های بازیگری غیراخلاقی
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است. ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.(ادامه)
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است. اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.(ادامه)
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند. احمدی نژاد به دنبال بازگشت به صحنه سیاست است/ ریاست جمهوری یا معاون اولی دولت آینده؟!
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۲ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ و آغاز دهه فجر پرداخته‌اند.(ادامه)
مرد شرور در حالی به اتهام تعرض به دختر خوانده‌اش به اعدام محکوم شد که وی قبل از این نیز به اتهام تعرض به دختر خودش به اعدام محکوم شده بود، اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش از مجازات مرگ نجات یافته بود. صدور حکم اعدام برای ناپدری آزارگر
مرد شرور در حالی به اتهام تعرض به دختر خوانده‌اش به اعدام محکوم شد که وی قبل از این نیز به اتهام تعرض به دختر خودش به اعدام محکوم شده بود، اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش از مجازات مرگ نجات یافته بود.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی خطاب به کابینه این رژیم گفت که شما ننگ اسرائیل هستید. لاپید خطاب به کابینه نتانیاهو: شما ننگ اسرائیل هستید
رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی خطاب به کابینه این رژیم گفت که شما ننگ اسرائیل هستید.(ادامه)
روزنامه تایمزاسرائیل با اشاره به تاکید بر اینکه «رویای صلح با فلسطینی‌ها و ایجاد یک کشور مستقل در کنار اسرائیل در دوران نتانیاهو امکان‌پذیر نیست»، وی را «رهبری شکست‌خورده» توصیف کرد که مسبب بحران‌های فعلی تل‌آویو است. تایمز اسرائیل: نتانیاهو قادر به ترمیم ویرانی‌های خود نیست
روزنامه تایمزاسرائیل با اشاره به تاکید بر اینکه «رویای صلح با فلسطینی‌ها و ایجاد یک کشور مستقل در کنار اسرائیل در دوران نتانیاهو امکان‌پذیر نیست»، وی را «رهبری شکست‌خورده» توصیف کرد که مسبب بحران‌های فعلی تل‌آویو است.(ادامه)
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. پیامک و لینکی برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت به افراد ارسال نمی‌شود
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۸ دی
روزنامه‌های امروز به اظهارات وزیر خارجه درباره پاسخ قدرتمندانه به هر اقدام اسرائیل و برگزاری اولین دادگاه قاتلان داریوش مهرجویی پرداخته‌اند.(ادامه)
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد. گواردیولا مربی سال فیفا شد
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد.(ادامه)
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد. طلاق به خاطر خواستگاری‌های قبل از ازدواج
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۱ دی
روزنامه‌های امروز به چراغ سبز جدید آمریکا به ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و هشدار استاندار درباره کمبود جدی آب در تهران پرداخته‌اند.(ادامه)
خبرهایی مبنی بر ائتلاف لاریجانی با طیف اعتدالیون و ارائه لیست واحد لاریجانی- روحانی شنیده می‌شود که این اخبار نقشه راه نسبی طیف‌های سیاسی در انتخابات پیش رو را نشان می‌دهند. ائتلاف لاریجانی با اعتدالیون/ لیست واحد لاریجانی- روحانی منتشر می شود
خبرهایی مبنی بر ائتلاف لاریجانی با طیف اعتدالیون و ارائه لیست واحد لاریجانی- روحانی شنیده می‌شود که این اخبار نقشه راه نسبی طیف‌های سیاسی در انتخابات پیش رو را نشان می‌دهند.(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
رئیس اداره پیشگیری از ناهنجاری‌ها و ارتقاء سلامت بازار سرمایه سازمان بورس نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق سوء استفاده از تصاویر مجوزهای نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هشدار داد. هشدار سازمان بورس در خصوص کلاهبرداری از طریق جعل مجوزها
رئیس اداره پیشگیری از ناهنجاری‌ها و ارتقاء سلامت بازار سرمایه سازمان بورس نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق سوء استفاده از تصاویر مجوزهای نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هشدار داد.(ادامه)
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست. حزب‌الله: ادعای روزنامه «فیگارو» درباره عملیات طوفان الاقصی کذب محض است
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.