.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند. مقامات غزه: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را بیرون کشیده و با خود بردند
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند.(ادامه)
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند. روابط ایران و ترکیه در سایه تحولات غزه
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند.(ادامه)
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد. سی‌ان‌ان: هیچ تونلی زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
«وحید رضایی» با تصمیم سیدمهدی رحمتی به جمع کادر فنی باشگاه نساجی مازندران اضافه شد.

رضایی به جمع کادر فنی نساجی اضافه شد
«وحید رضایی» با تصمیم سیدمهدی رحمتی به جمع کادر فنی باشگاه نساجی مازندران اضافه شد. (ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند. برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند(يادداشت)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند. رئیسی: تداوم کشتار مردم فلسطین پیامد‌های فرامنطقه‌ای خواهد داشت
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند.(ادامه)
مرد شرور که به خاطر خط و نشان کشیدن در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. پایان خونین کری‌خوانی اینستاگرامی
مرد شرور که به خاطر خط و نشان کشیدن در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد. مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
ستاد امنیت رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن ترکیه هشدار داده که خاک این کشور را فورا ترک کنند. هشدار تل آویو به صهیونیست‌ها: فورا ترکیه را ترک کنید
ستاد امنیت رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن ترکیه هشدار داده که خاک این کشور را فورا ترک کنند.(ادامه)
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
زمان انجام مصاحبه از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها کد خاص درج شده بود، اعلام شد. جزییات مصاحبه داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در رشته‌های خاص اعلام شد
زمان انجام مصاحبه از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها کد خاص درج شده بود، اعلام شد.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)
در نهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی همچنان شاهد حملات شدید این رژیم به مناطق مسکونی غزه هستیم / تداوم نسل کشی در غزه/ پیام مقاومت فلسطین برای متجاوزان صهیونیست/ تقدیر هنیه از ایران ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از یک فاجعه انسانی قریب الوقوع در این منطقه در سایه قطع کامل برق و توقف ارائه خدمات حیاتی به مردم فلسطین خبر داد. هشدار نسبت به فاجعه انسانی قریب‌الوقوع در نوار غزه
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از یک فاجعه انسانی قریب الوقوع در این منطقه در سایه قطع کامل برق و توقف ارائه خدمات حیاتی به مردم فلسطین خبر داد.(ادامه)
مرد ۴۵ساله که حیدر نام دارد و ساکن حومه اصفهان است، سال۹۱ در جریان یک نزاع دسته جمعی با شلیک گلوله، جوانی را به قتل رساند. او بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته بود و مخفیانه زندگی می‌کرد. جوانی را که کشتم تازه رفته بود خواستگاری
مرد ۴۵ساله که حیدر نام دارد و ساکن حومه اصفهان است، سال۹۱ در جریان یک نزاع دسته جمعی با شلیک گلوله، جوانی را به قتل رساند. او بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته بود و مخفیانه زندگی می‌کرد.(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
علائم خرابی ترمز دستی ممکن است با توجه به نوع خرابی ایجاد شده متفاوت باشد. ترمز دستی یک سیستم ترمز است که به صورت دستی و برقی کنترل می‌شود. علائم خرابی ترمز دستی خودرو
علائم خرابی ترمز دستی ممکن است با توجه به نوع خرابی ایجاد شده متفاوت باشد. ترمز دستی یک سیستم ترمز است که به صورت دستی و برقی کنترل می‌شود.(ادامه)
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد. جبلی: مجریان حاشیه‌ساز توبیخ شدند
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.