.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
تصاویری رویایی از کبوترهای میدان شهرداری رشت
میدان شهرداری میزبان کبوترانی است که جزوی جدانشدنی از جاذبه های گردشگری شهر رشت شده اند.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است. علی مطهری: رقیب اصلی ما شورای ائتلاف و قالیباف است
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه قتل دختری جوان داخل یک خودروی پراید به بازپرس گزارش شد. جزئیات قتل عجیب دختر جوان در پراید
ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه قتل دختری جوان داخل یک خودروی پراید به بازپرس گزارش شد.(ادامه)
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای جزئیات مربوط به ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد. آغاز ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ از ششم اسفند ماه
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای جزئیات مربوط به ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد.(ادامه)
زن جوان که پس از یک درگیری شدید شوهرش را کشته بود قصد داشت مرگ او را خودکشی نشان دهد اما سرانجام مجبور به اعتراف شد. اعتراف زن جوان به قتل شوهرش با شال گردن
زن جوان که پس از یک درگیری شدید شوهرش را کشته بود قصد داشت مرگ او را خودکشی نشان دهد اما سرانجام مجبور به اعتراف شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
هواپیمای یک تیم لیگ یکی دچار نقص فنی شد. خطر سقوط هواپیما از بیخ گوش تیم ایرانی گذشت
هواپیمای یک تیم لیگ یکی دچار نقص فنی شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۲ نفر از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند. چند نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شدند؟
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۲ نفر از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
پس از تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به رفح، منابع خبری از حمله خونین امروز یکشنبه جنگنده های این رژیم به شهر رفح در جنوب باریکه غزه و شهید و زخمی شدن شمار زیادی خبر دادند. اشغالگران رفح را به خاک و خون کشیدند
پس از تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به رفح، منابع خبری از حمله خونین امروز یکشنبه جنگنده های این رژیم به شهر رفح در جنوب باریکه غزه و شهید و زخمی شدن شمار زیادی خبر دادند.(ادامه)
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نسبت به هرگونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در حمله به رفح یا غزه هشدار داد. خط و نشان جدید انصارالله علیه اسراییل
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نسبت به هرگونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در حمله به رفح یا غزه هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»!
در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند! تجدید وضو!(گفت و شنود)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»! در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند!(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان گفت: ۵۴ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در یک مراسم عروسی که پای تعدادی از مجروحان را به بیمارستان نیز کشاند، دستگیر شدند. دعوای دسته‌جمعی ۵۴ مهمان یک عروسی در گرگان
فرمانده انتظامی گرگان گفت: ۵۴ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در یک مراسم عروسی که پای تعدادی از مجروحان را به بیمارستان نیز کشاند، دستگیر شدند.(ادامه)
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد. مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در قهرمانی جهان
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد. لاوروف: باید فوراً در غزه آتش‌بس برقرار شود
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد.(ادامه)
پلیس آمریکا اعلام کرد در عملیات بازداشت یک جوان ۲۳ ساله متهم به قتل ۸ نفر طی سه تیراندازی مختلف، درگیری رخ داد و در آخر فرد مسلح خودکشی کرد. ۸ کشته در تیراندازی‌های جمعی در شیکاگوی آمریکا
پلیس آمریکا اعلام کرد در عملیات بازداشت یک جوان ۲۳ ساله متهم به قتل ۸ نفر طی سه تیراندازی مختلف، درگیری رخ داد و در آخر فرد مسلح خودکشی کرد.(ادامه)
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد. محرومیت ۴ ساله یک فوتبالیست به دلیل دوپینگ
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد.(ادامه)
مشاغل معاف از مالیات کارتخوان، مشاغل کوچک و متوسطی هستند که باتوجه‌ به سقف درآمدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند. ۱۶ شغل از مالیات کارتخوان معاف شدند
مشاغل معاف از مالیات کارتخوان، مشاغل کوچک و متوسطی هستند که باتوجه‌ به سقف درآمدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.