.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند. ۹۴ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌اند / سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند / اینها همدستانی از برخی کشورهای منطقه و دو کشور آلمان و انگلیس داشته‌اند / مستندات درباره نقش ۱۷ عراقی دخیل در این پرونده را به دستگاه قضایی....(خبر)
کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: ۹۴ متهم پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی و سه متهم اصلی ترامپ، پومپئو و مکنزی هستند.(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند. پ.ک.ک در خیابان‌های پاریس
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند.(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد. آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ تشریح وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی و پرونده بابک زنجانی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد. نظر دادستان کل کشور درباره بی حجابی / جزئیات تازه از وضعیت پرونده بابک زنجانی / طرح شکایت خانواده مهسا امینی از نظام پزشکی/ با جرم مشهود برخورد می‌کنیم(خبر)
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم. هیچ متهم بلاتکلیفی در خصوص پرونده اغتشاشات اخیر نداریم
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
«اعمال نظارت کامل و جامع از سوی دادستان‌ها بر اقدامات ضابطین و بر تحقیقات ناظر بر پرونده‌ها»؛ «پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه دادستان‌ها از دادیاران و بازپرس‌ها در مسیر تکمیل پرونده و صدور قرار نهایی»؛ «اهتمام رؤسای کل دادگستری‌ها به ....(خبر)
(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. عکس / لحظه اعدام قاتل دو بسیجی مشهدی
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند. دو مازندرانی نامزدهای مطرح برای ریاست دیوان محاسبات کشور
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم. با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم / من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم / همه مسئولان نظام در قِبال دین ....(خبر)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.(ادامه)
وزارت امور خارجه کانادا روز جمعه اعلام کرد که چهار شخص و پنج نهاد ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. کانادا فرمانده یگان ویژه و سردار طلایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه کانادا روز جمعه اعلام کرد که چهار شخص و پنج نهاد ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.(ادامه)
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.(ادامه)
بازدید دادستان ساری از تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد
دادستان مرکز مازندران از تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد ساری به طور سرزده بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: پل تاریخی منطقه " جوارم" سوادکوه به دلیل بی‌توجهی‌ها در ادوار مختلف دچار وضعیت نامناسبی شده که در حال حاضر متولیان درصدد ثبت ، مرمت و احیاء آن برآمده‌اند. وضعیت نامناسب پل شاه‌عباسی سوادکوه/ تخریب در انتظار یک اثر تاریخی دوران صفوی
شمال نیوز: پل تاریخی منطقه " جوارم" سوادکوه به دلیل بی‌توجهی‌ها در ادوار مختلف دچار وضعیت نامناسبی شده که در حال حاضر متولیان درصدد ثبت ، مرمت و احیاء آن برآمده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران را منصوب کرد. مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران منصوب شد+ سوابق
شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است. کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در....(خبر)
(ادامه)

شمال نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند فقط دانشجویان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند (ادامه)
دادستان مرکز مازندران گفت: شروین حاجی آقاپور از خوانندگان موسیقی پاپ و از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان آزاد شد.
«شروین حاجی آقاپور» آزاد شد/ اولین استوری شروین پس از آزادی
دادستان مرکز مازندران گفت: شروین حاجی آقاپور از خوانندگان موسیقی پاپ و از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان آزاد شد. (ادامه)
 «مهران مدیری» اخیراً به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود، با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور خارج شده است. مهران مدیری علیرغم ممنوع‌الخروجی از کشور خارج شد
«مهران مدیری» اخیراً به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود، با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور خارج شده است.(ادامه)

رئیس قوه قضائیه گفت: این قوه با همراهی و همکاری بخش‌های ذیربط انتظامی و امنیتی به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای در سطح شهر‌ها و مناطق مختلف کشور جولان دهند. رئیس قوه قضائیه: اجازه نمی‌دهیم آشوب‌طلبان جولان دهند
رئیس قوه قضائیه گفت: این قوه با همراهی و همکاری بخش‌های ذیربط انتظامی و امنیتی به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای در سطح شهر‌ها و مناطق مختلف کشور جولان دهند.(ادامه)
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود...... ایران؛ خانواده بزرگ مهسا
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود......(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
اطلاعیه سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص فوت خانم مهسا امینی
به گزارش شمال نیوز: سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص فوت خانم مهسا امینی اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
معاون قضایی دادستان کل کشور:بساط سارقان خشن به زودی جمع می‌شود
عمرانی گفت: مردم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در برخورد درخور و شایسته با افرادی كه نظم و امنیت جامعه را به هم می‌ریزند خواهند بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.