.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. احتمال خداحافظی مرتضوی‌مقدم از دیوان عالی کشور/ دادستان کل کشور در یک قدمی ریاست دیوان عالی؟!
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. (ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت:اعضای باند کانون‌های شورشی منافقان در این استان دستگیر شدند. دستگیری باند منافقان در کهگیلویه و بویراحمد
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت:اعضای باند کانون‌های شورشی منافقان در این استان دستگیر شدند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است. رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی را در جلسه راه ندادند
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است.(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
ما در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قانون داریم/ نباید منتظر لایحه مجلس باشیم/ با همین قوانین موجود می‌توان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اقداماتی را انجام داد/ بسیاری از ناهنجاری‌ها، جرم مشهود است/ دادستان‌ها اجازه ندهند امنیت روانی مردم آسیب ببیند(خبر)
(ادامه)
دیروز خبری از طرف دستگاه قضائی منتشر شد که از جهاتی می‌توان آن را دارای اهمیت درخورتوجهی دانست. آن خبر هم بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران در راستای مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بود. طبق اخبار رسمی این مقام قضائی از سوی اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده است؛ اما اهمیت ماجرا چیست؟ یک پیشنهاد درباره بازداشت یک دادستان(يادداشت)
دیروز خبری از طرف دستگاه قضائی منتشر شد که از جهاتی می‌توان آن را دارای اهمیت درخورتوجهی دانست. آن خبر هم بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران در راستای مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بود. طبق اخبار رسمی این مقام قضائی از سوی اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده است؛ اما اهمیت ماجرا چیست؟(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است. پشت پرده دستگیری یک دادستان در مازندران! / نقش رسانه ها و پیامی امیدبخش به جامعه
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است. پشت پرده دستگیری یک دادستان!
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.(ادامه)
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند. فعالیت اراذل و اوباش ‌در فضای واقعی و مجازی
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند.(ادامه)
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند. راه‌اندازی سامانه اطلاع از ممنوع الخروجی
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند.(ادامه)
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند. پوتین شخصا تحولات را پیگیری می‌کند / تدابیر امنیتی تشدید شده‌اند
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است. حکم قاتل آیت الله سلیمانی در مرحله دادنامه است
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است.(ادامه)
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند. گلایه دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.(ادامه)
فتح الله علیمحمدی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی در خصوص فرد هتاک به آمرین به معروف، نسبت به دستگیری نامبرده و تشکیل پرونده در دادسرای مرکز استان اقدام شد. عکس/ دستگیری این جوان با این پوشش در قزوین
فتح الله علیمحمدی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی در خصوص فرد هتاک به آمرین به معروف، نسبت به دستگیری نامبرده و تشکیل پرونده در دادسرای مرکز استان اقدام شد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد. ترامپ : جنگ هسته‌ای نابودکننده در پیش است/ شاید تمام جهان نابود شود
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد.(ادامه)
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد. تعقیب و محاکمه بیش از ۳۰۰ مدیر متخلف
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند رئیس دستگاه قضا: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند(ادامه)
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد. برخورد با کشف حجاب سخت‌تر خواهد شد
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند. شهادت ۶ مرزبان در سراوان
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
عوامل حمله تروریستی خانه ‌اصفهان اعدام شدند
حکم اعدام عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز به اجرا درآمد.(ادامه)
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند. آلمان ۵ نفر را به اتهام براندازی محاکمه کرد
پنج نفر در آلمان به اتهام برنامه‌ریزی برای کودتا علیه دولت و تلاش برای ربودن وزیر بهداشت محاکمه شدند.(ادامه)
در دستگاه قضائی از نقاط مختلف بویژه از ناحیه معاندین و افراد غافل مستمراً مورد هجمه قرار می‌گیریم / برخی ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها، فسادی بالاتر از کشف حجاب است / توصیه به مسئولان قضائی : نگران فضاسازی‌ها نباشید ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.