.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار رمضانعلی صحرایی از مبارزین  انقلاب و فرمانده فداکار، مخلص و جان برکف گردان امام  محمد باقر(ع) و تیپ دوم لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. وزیر اقتصاد طی پیامی شهادت سردار صحرایی را تسلیت گفت
دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار رمضانعلی صحرایی از مبارزین انقلاب و فرمانده فداکار، مخلص و جان برکف گردان امام محمد باقر(ع) و تیپ دوم لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.(ادامه)
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال ۹۹
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تمام مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی آبان ماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.(ادامه)
خدمت سربازی 24 ماهه شد
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ۲۴ ماهه شدن خدمت وظیفه عمومی خبرداد.(ادامه)
ثبت درخواست اعزام به خدمت وظیفه عمومی در زمان مقرر
معاون وظیفه عمومی مازندران در اطلاعیه‌ای از انجام ثبت درخواست اعزام به خدمت وظیفه عمومی در زمان مقرر خبر داد.(ادامه)
طرح جدید مجلس برای جایگزینی خدمت سربازی
قاضی زاده هاشمی نوشت: ‏برای پیشگیری از فرسودگی مدافعان سلامت، علاوه بر طرح های تشویقی، به بازآرایی تلاشگران خط مقدم مبارزه با آن نیاز داریم.(ادامه)
زن خائن مخم را زد و برایم خانه مجردی گرفت تا راحت باشیم+عکس
از روزی که با آن زن آشنا شدم دیگر هیچ چیزی از نظر مالی کم نداشتم و هر چه می خواستم برایم فراهم می کرد اما من نمی دانستم او چه نقشه وحشتناکی را در سر می پروراند. (ادامه)
شمال نیوز : احمدتوکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست تا در مورد انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات تجدید نظر نموده و کمیسیون برنامه و بودجه را از ادامه بررسی صلاحیت وی بازدارد..... درخواست توکلی از قالیباف برای حذف نام بذرپاش از منتخبین ریاست دیوان محاسبات کشور/ پذیرش داوطلبی بذرپاش از اساس غیرقانونی است
شمال نیوز : احمدتوکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست تا در مورد انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات تجدید نظر نموده و کمیسیون برنامه و بودجه را از ادامه بررسی صلاحیت وی بازدارد.....(ادامه)
وضعیت سربازی متقاضیان کنکور ارشد و دکتری پس از تعویق کنکور
رییس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به وضعیت سربازی متقاضیان کنکور ارشد و دکتری پس از تعویق کنکور گفت: اگر پس از شرکت در کنکور و تا قبل از اعلام نتایج مهلت یک ساله آنان به اتمام رسیده باشد، لازم است که اقدام به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود کنند تا وارد غیبت نشوند.(ادامه)
شهید مازندرانی که در دیدار با امام (ره) متحول شد
كلام امام و حتّی نگاه امام تأثیر شگرفی در وجود شهید «كاكا» گذاشت. پس از مراجعت به بابل بلافاصله همه نوارها، عكس‌ها و ابزاری كه بوی نفاق می‌داد را در حیاط خانه آتش زد و در اولین فرصت به مسجد گلشن رفته، به خیل عاشقان امام پیوست.(ادامه)
انتقادات تند یک دانشجو در محضر رهبر انقلاب
نماینده اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتقاد از بی توجهی برخی از مسئولان به مردم گفت: در نگاه انقلاب و رهبرانش، مردم همه‌کاره انقلابند، اما سیاست‌زده‌ها و سیاست‌بازان، به این حرف‌ها اهمیت نمی‌دهند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است / با کسانی که دشمن را تزیین میکنند مماشات نکنید / جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید / رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران و دانشجویان و بخصوص دخترخانم‌ها به حجاب و فاصله‌گذاری اهمیت بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست(ادامه)
شهید بدون عکس ناوچه کنارک کیست؟
(ادامه)
دروازه‌بانی که پرسپولیس بجای بیرانوند خریداری می‌کند
جدایی علیرضا بیرانوند در پایان این فصل از پرسپولیس قطعی است و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، او برای ادامه فوتبال خود راهی آنتورپ بلژیک خواهد شد.(ادامه)
افزایش حقوق سربازان در سال ۹۹ به کجا رسید؟
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سربازها دارای رتبه‌بندی هستند و حقوق آنها با یکدیگر فرق می‌کند اما هنوز درباره چگونگی افزایش حقوق سربازان اعلام نظری نشده است.(ادامه)

در بیانیه خانواده سردار شهید «رمضان پورقاسم» آمده است: علی‌رغم اعلام مراجع رسمی بهداشت استان مبنی بر منفی بودن تست کرونای شهید، مراسم تشییع و ترحیم فعلا برگزار نمی‌شود و در اولین فرصت مراسم باشکوه و شایسته تقدیر از یک عمر مجاهدت و تلاش این رزمنده خستگی ناپذیر و همرزم شهیدان برگزار خواهد شد. بیانیه خانواده سردار شهید پورقاسم درباره مراسم تشییع و تدفین
در بیانیه خانواده سردار شهید «رمضان پورقاسم» آمده است: علی‌رغم اعلام مراجع رسمی بهداشت استان مبنی بر منفی بودن تست کرونای شهید، مراسم تشییع و ترحیم فعلا برگزار نمی‌شود و در اولین فرصت مراسم باشکوه و شایسته تقدیر از یک عمر مجاهدت و تلاش این رزمنده خستگی ناپذیر و همرزم شهیدان برگزار خواهد شد.(ادامه)
اعزام با تاخیر سربازان به دلیل انتخابات
معاون وظیفه عمومی مازندران از تغییر زمان اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی در اسفندماه سال جاری خبر داد.(ادامه)


سردار موسی کمالی سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی گفت: در حوزه مهارت آموزی جامعه آماری بالایی داریم و فعلاً برنامه‌ای برای سربازی بانوان نداریم. خانم های ایرانی به سربازی می روند؟
سردار موسی کمالی سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی گفت: در حوزه مهارت آموزی جامعه آماری بالایی داریم و فعلاً برنامه‌ای برای سربازی بانوان نداریم.(ادامه)
کسر خدمت سربازان دارای فرزند چگونه است؟
درباره شرایط کسر خدمت سربازان دارای فرزند بیشتر بدانید.(ادامه)

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیرو‌های مسلح اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن حداقل یک مهارت برای سربازان انجام نخواهد شد.(ادامه)
فراخوان مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم در آبان ۹۸
(ادامه)
ارزشمندترین بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران
ترانسفرمارکت معتبرترین رسانه محاسبه ارزش بازیکنان فوتبال در جهان محسوب می‌شود که با معادلات پیچیده‌ای این کار را انجام می‌دهد.(ادامه)
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است.
شهید بصیر؛ از کشتزارهای رعیتی فریدونکنار تا سرداری کربلا
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است. (ادامه)
ژاک شيراک درگذشت + زندگینامه
رئیس‌جمهوری اسبق فرانسه امروز (پنج‌شنبه) در گذشت.(ادامه)
دردسرهای عشق مرد62ساله به زن23ساله/ عکس زننده من و او برای همسرم ارسال شد
(ادامه)
نحوه بخشش اضافه خدمت سربازی
درباره چگونگی بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی بیشتر بدانید.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی  3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد..... شجاعی : مجلس کنونی ضعیف ترین مجلس در ادوار گذشته بوده است / پسرم بیکار است / شکایت ابوالفضل سرافراز علت رد صلاحیتم در دور قبل مجلس بود /تنها منبع درآمدی بنده حقوق دریافتی کارمندی است
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی 3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد.....(ادامه)
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند ..... پزشکی که « جاودانه » ساخت و « جاودانه » ماند ! + گفتگوی خواندنی
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند .....(ادامه)
معافیت سربازی برای رتبه های برتر کنکور + جزئیات
مشاور معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور با اعلام حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های برتر کنکور امسال جزئیات طرح معافیت سربازی برای رتبه های برتر کنکور را تشریح کرد...(ادامه)

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد. پرسپولیس محکوم شد
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد.(ادامه)
مسن‌ترین سرباز ناجا؛ پسرِ او سربازی رفته است+ عکس!
(تصویر) مسن‌ترین سرباز ناجا با ۴۳ سال؛ پسرِ او سربازی رفته است! (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.