.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه‌نگاری استقلال برای سربازی یزدانی
باشگاه استقلال برای معافیت موقت سربازی مدافع تیم فوتبال این باشگاه با وزارت ورزش و جوانان نامه‌نگاری کرده است.(ادامه)
هدیه شاهنشاه آریامهر به رحیم صفوی!
سیدیحیی(رحیم) صفوی درباره فعالیت انقلابی‌اش می‌گوید: در همان درگیری‌های ۲۹ بهمن‌ ماه تبریز، یک ماشین ساواک جلو ما پیچید و ما را به رگبار بست. من جلو نشسته بودم که در خیابان منصور یک تیر از در ماشین آمد و به پای چپ من خورد. (ادامه)
شمال نیوز: در تصویر اینفوگرافی زیر به بررسی شیوه خرید خدمت سربازی پرداخته ایم، که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

همه چیز درباره نحوه خرید سربازی + جزییات / عکس
شمال نیوز: در تصویر اینفوگرافی زیر به بررسی شیوه خرید خدمت سربازی پرداخته ایم، که در ادامه مشاهده خواهید کرد. (ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد. پدر آرین : رفتن پسرم به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد.(ادامه)
دو بازیکن استقلال در آستانه محرومیت
دو بازیکن کلیدی تیم استقلال به دلیل اخطارهایی که گرفته‌اند در آستانه محرومیت قرار دارند.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم. دادستان بابل: با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آذر ماه
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی آذر در روز دو شنبه یکم آذر ۱۴۰۰ از شهرستان‌های ساری و نوشهر خبر داد.(ادامه)
شرط اعزام به خدمت سربازی از اول دی‌ماه
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از اول دی تمامی مشمولان باید علاوه بر واکسن‌های سه گانه، واکسن کرونا را نیز دریافت کرده باشند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: حوادثی که در شمال‌غرب ایران در جریان است، باید بدون حضور بیگانگان حل شود / اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد / آن کسانی که با توهم تکیه بر دیگران گمان می‌کنند که امنیت شان را می‌توانند تامین کنند، بدانند که این سیلی را بزودی خواهند خورد....(خبر)
(ادامه)
ابراهیم شکوری از پرسپولیس رفت
معاون اجرایی و ورزشی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس از سمتش کناره‌گیری کرد. (ادامه)
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست. مادر شهیدان «افتخاریان» به فرزندان شهیدش پیوست
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس +عکس
محمد مغانلو مهاجم سابق تیم پرسپولیس و گسترش فولاد درگذشت.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد/ برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند/ / بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
اگر حاج قاسم و سردار حجازی نبودند مجالی برای امت اسلام نمی‌ماند
جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر فرماندهی فرماندهانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و حجازی در سرزمین سوریه و لبنان نبود، آمریکای جنایتکار با گروه‌های نیابتی تکفیری مجالی به امت و بشریت اسلام نمی‌دادند.(ادامه)
معافیت ۳۸ مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی
۳۸ مددجوی مازندرانی پارسال از خدمت سربازی معاف شدند.(ادامه)


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهمترین عامل برای خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایمان و اعتقاد به نظام ولایی است و در این مسیر برای جان و آبرو با خدا معامله می‌کنند زیرا معامله با خدا سودمندترین معامله‌ای است که این افراد در دستور کار خود قرارداده‌اند. اعتقاد به نظام ولایی ویژگی بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهمترین عامل برای خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایمان و اعتقاد به نظام ولایی است و در این مسیر برای جان و آبرو با خدا معامله می‌کنند زیرا معامله با خدا سودمندترین معامله‌ای است که این افراد در دستور کار خود قرارداده‌اند.(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
علی‌اصغر عنابستانی، نماینده‌ای که به سرباز وظیفه راهور، سیلی زده بود، در این ویدیو کوتاه از مردم عذر خواست و از سرباز سیلی‌خورده، تشکر کرد عنابستانی: توهین شنیدم و عصبانی شدم/ از سربازی هم که از قانون پاسداری کرد تشکر می‌کنم +فیلم
علی‌اصغر عنابستانی، نماینده‌ای که به سرباز وظیفه راهور، سیلی زده بود، در این ویدیو کوتاه از مردم عذر خواست و از سرباز سیلی‌خورده، تشکر کرد(ادامه)
مادر سرباز راهوری که گفته شده از نماینده مجلس سیلی خورده است می‌گوید از گریه نخوابیدم، اما به فرزندم افتخار می‌کنم. مادر سرباز مازندرانی که از نماینده سیلی خورد: از گریه نتوانستم بخوابم
مادر سرباز راهوری که گفته شده از نماینده مجلس سیلی خورده است می‌گوید از گریه نخوابیدم، اما به فرزندم افتخار می‌کنم.(ادامه)
واکنش نمایندگان‌ به سیلی یک نماینده به مأمور راهور
برخی نمایندگان مجلس نسبت به اخبار منتشره در مورد برخورد یک نماینده مجلس با مأمور راهور واکنش نشان دادند؛ از دفاع و وعده پیگیری و برخورد گرفته تا درخواست استعفای نماینده متخلف.(ادامه)
جزئیات فراخوان اعزام خدمت سربازی در بهمن سال ۹۹
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی بهمن ماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.(ادامه)
خبرخوش برای مشمولان متاهل سربازی
رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمات کارکنان وظیفه متأهل دو ماه کاهش یافت.(ادامه)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد. چند نکته درباره ماجرای جنجالی بازپرس و سرباز وظیفه‌شناس بابلی(يادداشت)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد.(ادامه)
پرونده سرباز و بازپرس بابلی در کمیته ویژه حقوق شهروندی بررسی شد
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کمیته ویژه هیئت نظارت بر حقوق شهروندی استان مأمور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.(ادامه)
معافیت ۲۵ مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی
۲۵ نفر از مشمولان خدمت سربازی زیر پوشش کمیته امداد در مازندران از خدمت سربازی معاف شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.