.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد تند علی دایی به حمید درخشان
(ادامه)
علی دایی در تمرین عصر چهارشنبه سرخپوشان حاضر شد.
وداع اشکبارعلی دایی با سرخپوشان
علی دایی در تمرین عصر چهارشنبه سرخپوشان حاضر شد. (ادامه)
یک مازندرانی سرپرست تیم پرسپولیس شد
(ادامه)
باز هم کشف یک استعداد درخشان در سیستم بانکی! + سند
درحالیکه برخی اشتباهاً معتقدند این پست به خاطر توصیه پورمحمدی به صفدر حسینی بوده ، منابع مطلع این ادعا را تکذیب می کنند و حتی می گویند ، این اتفاق، هیچ ارتباطی به «اعطای امتیاز صرافی با شرایط بسیار ویژه» در سال 89 (اوج روزهای افزایش قیمت دلار)، از سوی پورمحمدی به ایشان ندارد.(ادامه)
آروغ روشنفکری مدعیان حرفه ای گری در سینما/دست زدن برای همه به جز حاتمی کیا!
(ادامه)
همه منتظرند صدای شجریان را بشنوند
اهالی فرهنگ و هنر در دیدار با رئیس جمهور، خطاب به وی گفتند که بعد از یک سال از استقرار دولت جدید همه منتظرند که صدای جاودانه این ملت؛ استاد محمدرضا شجریان بار دیگر در این مملکت طنین انداز شود.(ادامه)
تذکر رهبر انقلاب به وزیر ارشاد
(ادامه)
اولین حضور ایران در جام جهانی فوتبال؛ غیرت در آرژانتین
بهار ۱۳۵۷ هم مثل بهار ۱۳۹۳ با حال و هوای فوتبال عجین بود و برنامه‌های تدارکاتی ایران از روز ۵ فروردین که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی راهی اردو شدند، آغاز شد. مربیان تیم ملی ایران که نخستین تجربۀ حضور در جام جهانی را پیش رو داشتند، تا مدت‌ها برای تعیین حریفان تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی سرگردان بودند اما سرانجام… (ادامه)
سوتي وحشتناک صدا وسيما درباره تيم ملي
(ادامه)
توهین صداوسیما به شعور مخاطبین
(ادامه)
مه آفرید امیر خسروی که بود؟ / از تولید جعبه میوه و کار روی پیکان تا تاسیس داماش و بانک آریا
(ادامه)
خرمشهر چگونه آزاد شد؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در احکام جداگانه‌ای مسئولان تعدادی از مراکز درمانی و اداری این دانشگاه را صادر کرد. انتصابات جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
شمال نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در احکام جداگانه‌ای مسئولان تعدادی از مراکز درمانی و اداری این دانشگاه را صادر کرد.(ادامه)
رسایی می‌خواهد روحانی را عاقبت به‌خیر کند
(ادامه)
انتصاب مشاوران وزیر ارشاد
(ادامه)
ستارگان میلان ۳- پیشکسوتان پرسپولیس یک؛ باخت خاطره‌‌انگیز و تاریخی سرخپوشان
(ادامه)
اسامی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان
(ادامه)
حمایت تشکل‌های اسلامی‌سیاسی مازندران از میرزاده
شمال نیوز: تشکل های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند. (ادامه)
معاون‌ جدیدسیاسی دفتر روحانی کیست؟
(ادامه)
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است.
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است. پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس (ادامه)
درگیری شدید رسایی و جلالی
من از عبارت مشمئز‌کننده رسایی درباره رهبری انقلاب عذرخواهی می‌کنم و متأسفم که وی این عبارت را به ساحت مقدس رهبری وارد می‌کند و برای اهداف سیاسی خود حاضر است، حتی از رهبری این گونه هزینه کند که نماینده و همکارش را تضعیف نماید. برادر عزیز، ‌ما نجابت می‌کنیم و از روزنامه رنگی هشت صفحه‌ای تو ‌و از پول‌هایی که به روزنامه تو کمک می‌شود، حرفی نمی‌زنیم؛ البته اگر بخواهیم مانند تو صحبت کنیم، ادبیاتش را بلدیم.(ادامه)
10 چالش مهم علی دایی در پرسپولیس
(ادامه)
علی دایی سرمربی پرسپولیس شد
(ادامه)
واکنش رویانیان به سرمربیگری ابراهیم زاده
(ادامه)
مالک داماش:کار عابدینی غیرحرفه ای بود/ عابدینی: احتمالا من می روم ودرخشان می ماند
(ادامه)
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی چیست ؟ ۱- برد استقلال ۲- مساوی ۳- تراکتورسازی در این نظرسنجی، نزدیک ۴۳ درصد به برد استقلال ، نزدیک ۳۹ درصد به یرد تراکتور رای دادند و مابقی، گزینه‌ مساوی را برگزیدند. هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی چیست ؟ ۱- برد استقلال ۲- مساوی ۳- تراکتورسازی در این نظرسنجی، نزدیک ۴۳ درصد به برد استقلال ، نزدیک ۳۹ درصد به یرد تراکتور رای دادند و مابقی، گزینه‌ مساوی را برگزیدند.(ادامه)
حمید درخشان برکنار شد
(ادامه)
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها از نتیجه دربی
(ادامه)
فيلم‌های سینمایی آخر هفته در تلويزيون
(ادامه)
تیم فوتبال استقلال مغلوب داماش شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.