.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مربی نترس دربی را می‌برد
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی 91 از استقلال با تجربه‌تر است و غیبت دیاباته به سود این تیم خواهد بود.(ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
مرحوم کاشانی در ورزشگاه شیرودی تشییع شد
با حضور پرشور دوستان وعلاقمندان مرحوم کاشانی، پیکر این پیشکسوت فوتبال در ورزشگاه شهید شیرودی وسپس روانه بهشت زهرا شد.(ادامه)
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ... موج عجیبی از بازداشت شهرداران و اعضای شورای شهر به دلیل فساد‌های مالی و اخلاقی راه افتاده است ناظران انتخابات شهری کجا هستند؟!
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ...(ادامه)
آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد. آرایش ستاد انتخابات کشور شکل گرفت / عرف رئیس ستاد/ سید رمضان شجاعی رئیس کمیته اطلاع رسانی
شمال نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد.(ادامه)
دسته گل‌های طاهری در پرسپولیس تمامی ندارد/ ۱۰۰ هزار دلار محکومیت جدید
دسته گل‌های طاهری در پرسپولیس تمامی ندارد/ ۱۰۰ هزار دلار محکومیت جدید(ادامه)
فوتبال، رویا، جشن و پایکوبی.. سه گانه ای از دیشب ایران بود که برای یک گل بخودی اتفاق افتاد. به بهانه "شبی که ایران نخوابید" / فوتبال را ببینید آقای رئیس جمهور(يادداشت)
فوتبال، رویا، جشن و پایکوبی.. سه گانه ای از دیشب ایران بود که برای یک گل بخودی اتفاق افتاد.(ادامه)
حمید درخشان استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
همه آنچه در نود گذشت / ازمیهمانی کی روش تا دعوت برای مناظره حق پخش
برنامه نود این هفته به قرعه کشی جام جهانی ومصاحبه کارلوس کی روش و همچنان مصاحبه حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا اختصاص داشت برنامه ای که حداقل به خاطر حرف های سرمربی پربار بود.(ادامه)
شمال نیوز : به جای لوله‌‌کشی چند هزار کیلومتری و برخورد با برخی موانع زیست‌محیطی و نیز از سویی دیگر برای حذف کامل خطرات گازگرفتگی و انفجارهای احتمالی می‌توان نسبت به احداث نیروگاه برق با سوخت گاز در بخش کجور اقدام کرد.
 احداث نیروگاه برق در کجور ایمن‌تر از گازرسانی در دامان البرز مرکزی
شمال نیوز : به جای لوله‌‌کشی چند هزار کیلومتری و برخورد با برخی موانع زیست‌محیطی و نیز از سویی دیگر برای حذف کامل خطرات گازگرفتگی و انفجارهای احتمالی می‌توان نسبت به احداث نیروگاه برق با سوخت گاز در بخش کجور اقدام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با صدور کارت ملی هوشمند، ضرورتی برای وجود شناسنامه در سال‌های آینده وجود ندارد، لذا حذف شناسنامه جزو برنامه‌های آینده این سازمان خواهد بود. شناسنامه حذف می شود
شمال نیوز : رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با صدور کارت ملی هوشمند، ضرورتی برای وجود شناسنامه در سال‌های آینده وجود ندارد، لذا حذف شناسنامه جزو برنامه‌های آینده این سازمان خواهد بود.(ادامه)
درخشان جانشین علی کریمی در نفت تهران شد
پس از قطعی شدن جدایی علی کریمی از نفت، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس جانشین او در این تیم شد. (ادامه)
واکنش ها به خبر درگذشت نابغه جوان ایرانی
در پی درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ریاضی دان ایرانی بعضی شخصیت ها وقوع این ضایعه را در عرصه علم ایران را تسلیت گفتند.(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 23:01 روی آنتن رفت.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز:وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد. کشور رسماً وارد فضای انتخاباتی شد/اعضای ستاد انتخابات کشور مشخص شدند/ شجاعی رئیس کمیته اطلاع رسانی
به گزارش شمال نیوز:وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
استان مازندران دارای کمترین نرخ ولادت در کشور است
استان های گیلان ، مازندران و مرکزی کمترین نرخ رشد را در کشور به خود اختصاص داده اند.(ادامه)
عروس‌ها دیگر طلا نمی‌خرند!
قیمت‌ها خیلی بالاست. تصورم چیز دیگری بود. با این پول چیز مناسبی نمی‌توانم بخرم. تازه اینجا قیمت‌ها از همه جا بهتر است. کریمخان و میدان محسنی که اصلاً نمی‌شود طرف‌شان رفت. کارمزدهایشان خیلی بالاست(ادامه)
سرلشکرهای نیروهای مسلح را بهتر بشناسیم+ تصاویر
(ادامه)
میناوند جای حمید درخشان را گرفت
حمید درخشان که پس از پرسپولیس سرمربی تیم دسته اولی خونه به خونه شده بود برکنار و جای او را مهرداد میناوند گرفت.(ادامه)
استعفای درخشان
حمید درخشان از سرمربیگری خونه به خونه استعفا داد.(ادامه)
شمال نیوز؛حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه انتخاب شد و جای اکبر میثاقیان را گرفت.

یک پرسپولیسی سرمربی "خونه به خونه"شد
شمال نیوز؛حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه انتخاب شد و جای اکبر میثاقیان را گرفت. (ادامه)
عکس قدیمی حميد درخشان و محمد پنجعلی
حمید درخشان و محمد پنجعلی دو پیشکسوت پرسپولیس در دهه 60 از ارکان مهم تیم هجومی آن سال ها به شمار می رفتند.(ادامه)
واکنش دایی به انتخاب قاطعانه‌اش در برنامه 90
ایلنا: علی دایی به انتخابش به عنوان بهترین مهاجم نوک در برنامه 90 واکنش نشان داد. (ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در حاشیه گفت و گوی زنده عادل فردوسی پور با محمد خاکپور در برنامه نود سرمربی تیم امید خودکاری را در دست داشت که مدام با این خودکار بازی می کرد و آن را فشار می داد.اتفاقی که در نهایت باعث شد تا این واکنش فردوسی پور را به همراه داشته باشد:«بهتر است یک آیتم ببینیم تا من این خودکار را از دست شما بگیرم.از بس که "تق تق" صدای این خودکار را درآوردید.اعصابم خرد شد!»(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
حضور احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی+عکس
علی پروین، بهرام افشارزاده، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، علی منصوریان، ضیا عربشاهی، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم از اولین حاضران در مراسم هادی نوروزی هستند .(ادامه)
سحر قریشی، عروس مهاجم پرسپولیس شد!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.