.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است .... ممنوعیت‌های جدید شغلی ، تحصیلی و مالی مجلس برای نمایندگان
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است ....(ادامه)
 رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد.
احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد
رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد. یک مازندرانی معاون سازمان بسیج اساتید کشور شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است.... علی مطهری : لاریجانی اصلح نیست/ کاندیدای پوششی نیستم
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است....(ادامه)
رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شد
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد.(ادامه)
نماینده سابق مجلس فوت کرد
الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم کوهدشت در مجلس و رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی دهم درگذشت. (ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد. احمدی نژاد به پوتین هم نامه نوشت و او را نصیحت کرد
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد.(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۳۹۹ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. (ادامه)
فروش فوری ۹ محصول ایران خودرو از امروز
ایران خودرو در طرح فروش فوری محصولات خود در دهه فجر ۳ محصول را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : در بخشی از این نامه آمده است : افزایش نرخ ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی نیاز کارگران و بازنشستگان به افزایش ٦٠٠ درصدی دستمزد دارد که باید در بودجه اشاره و مصوب گردد،تا شورایعالی کار براساس آن تصمیم قانونی اتخاذ نماید .... دریابیگی : نگذارید بیش از این کمر ضعفا زیر بار سنگین تورم خم شود
شمال نیوز : در بخشی از این نامه آمده است : افزایش نرخ ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی نیاز کارگران و بازنشستگان به افزایش ٦٠٠ درصدی دستمزد دارد که باید در بودجه اشاره و مصوب گردد،تا شورایعالی کار براساس آن تصمیم قانونی اتخاذ نماید ....(ادامه)
ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند.

بابایی: نظارت بر عملکرد شورا در ساری ضعیف بود/وزارت کشور باید پاسخگو وضعیت ایجاد شده در شهرداری ساری باشد / فرایند قانونی انحلال شورای ساری در حال انجام است
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
آغاز فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از امروز + جدول
طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه آغاز خواهد شد.(ادامه)
نامه محمود احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل
رئیس‌جمهور سابق ایران در بخش دیگری از این نامه، به دبیرکل سازمان ملل یادآور شده است که بروز جنگ‌ها و کشتارهای بی رحمانه نشان از این واقعیت تلخ دارد که سازمان ملل متحد در انجام مسئولیت خطیر و جهانی خود موفق نبوده است.(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
آغاز ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو
پیش فروش یک ساله 3 محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX شرکت ایران خودرو از امروز (24 آذرماه) به مدت سه روز آغاز شد.(ادامه)
آغاز به‌کار نمایندگی امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در مازندران
مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران از آغاز به کار فعالیت امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: در سال جاری 700 دانشجو غیر ایرانی در این دانشگاه جذب شدند.(ادامه)
ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل
فروش فوق‌ العاده پنج محصول شرکت خودروسازی ایران خودرو از دیروز یکشنبه آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل برای نخستین بار پس از دوره نمایندگی اش برای دفاع از لاریجانی خودش را نشان داد و گفت : دکتر لاریجانی نگاه کاملاً دوراندیشانه به منافع ملی کشور در سطح کلان داشته و تعامل خوبی در دوره 12 ساله خود با دولت های نهم ، دهم، یازدهم و دوازدهم داشتند.... یوسفیان ملا : لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ نقش محوربت تمام احزاب را خواهد داشت / لاریجانی مقاوم در برابر تخریب ها است
شمال نیوز : نماینده آمل برای نخستین بار پس از دوره نمایندگی اش برای دفاع از لاریجانی خودش را نشان داد و گفت : دکتر لاریجانی نگاه کاملاً دوراندیشانه به منافع ملی کشور در سطح کلان داشته و تعامل خوبی در دوره 12 ساله خود با دولت های نهم ، دهم، یازدهم و دوازدهم داشتند....(ادامه)
آغاز طرح جدید فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با قیمت‌های جدید + جدول
ایران خودرو شرایط جدید (مرحله ششم) فروش فوق‌العاده خود را ویژه آبان ماه ۹۹ منتشر کرد.(ادامه)

رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد. رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد / بازداشت خودسرانه ممنوع است؛ تعیین شرایط قانونی بودن «بازداشت» و «اقامت اجباری» / بازداشت هر فردی باید در اسرع وقت به اطلاع خانواده او برسد / بازرسی بدنی بدون لباس ممنوع است، مگر در صورت ضرورت قطعی(خبر)
رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد.(ادامه)
آغاز ثبت نام جدید فروش فوق العاده ایران خودرو+ جدول
ثبت نام مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو از امروزآغاز می شود.(ادامه)
اگر یک نماینده مجلس بخواهد ۸۰۲ میلیون تومان دریافتی را بدون هیچ سود تسهیلاتی به مجلس طی ۴۵ ماه برگرداند باید ماهیانه بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قسط دهد. یک نماینده ۸۰۲ میلیون تومان تسهیلات را چطور تسویه می‌کند؟
اگر یک نماینده مجلس بخواهد ۸۰۲ میلیون تومان دریافتی را بدون هیچ سود تسهیلاتی به مجلس طی ۴۵ ماه برگرداند باید ماهیانه بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قسط دهد.(ادامه)
حجاریان: هم احمدی‌نژاد دروغ گفت و هم روحانی!
پایگاه خبری انصاف نیوز با سعید حجاریان؛ فعال سیاسی اصلاح طلب درباره مسائل روز کشور گفتگو کرده است.(ادامه)
چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟
عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: خودروی دنا به تعدادی از نمایندگان که حوزه انتخابیه‌شان با تهران چند صد کیلومتر فاصله دارد، تعلق گرفته است.(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
alhg kd,c : غرضی در مورد گنجانده شدن شرط ارائه برنامه نامزد‌ها در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: این بسیار پیشنهاد خوبی است. داوطلبان باید برای سیاست داخلی .... نخستین نامزد 1400 معرفی شد / غرضی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شوم
alhg kd,c : غرضی در مورد گنجانده شدن شرط ارائه برنامه نامزد‌ها در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: این بسیار پیشنهاد خوبی است. داوطلبان باید برای سیاست داخلی ....(ادامه)
مقامات کشوری ونمایندگان مجلس چقدر حقوق می‌گیرند؟
(ادامه)
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ... احتمال مسدود شدن همه پلتفرم‌های خارجی
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.