.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیات مدیره
شرایط عمومی لازم برای انتخاب و انتصاب افراد در پست های مدیریتی مدیر عامل و عضو هیات مدیره/ هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت‌ها و یا سایر اشخاص حقوقی مربوط به عنوان عضو هیات مدیره معرفی می شوند، ابلاغ شد.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
دولت سیزدهم اهل اخبار صبح جمعه نیست/ خبر استعفای وزیر اقتصاد یک شوخی تلخ است/ زمان سفر رئیس جمهور به مسکو مشخص شد / ولادیمیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان دعوت کرد که به روسیه سفری داشته باشد....(خبر)
(ادامه)
فوتبال فرصت است؛ اگر فدراسیون عاقل باشد
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فوتبال یک فرصت است؛ البته اگر کسانی که در فدراسیون قرار می‌گیرند، عاقل باشند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
 ‏شمال نیوز: 
عضو جدید شورای اسلامی شهر کلاردشت پس از اعلام رای دیوان عدالت اداری تحلیف شد. ‏ عضو جدید شورای اسلامی شهر کلاردشت تحلیف شد
‏شمال نیوز: عضو جدید شورای اسلامی شهر کلاردشت پس از اعلام رای دیوان عدالت اداری تحلیف شد. ‏(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
به هیچ‌وجه از مذاکره دور نخواهیم شد/ سه کشور اروپایی باید از بی عملی در اجرای برجام فاصله بگیرند/ گفتگو با کشورهای همسایه را یک اصل می‌دانیم/ اولویت همسایگان به معنای نادیده گرفتن دیگر کشورها نیست....(خبر)
(ادامه)
کمیسیون بهداشت مجلس مباحث مربوط به ناکارآمدی داروی رمدسیویر را بررسی می‌کند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مباحثی مبنی بر ناکارآمدی داروی رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی گفت: هم‌اکنون بحث‌های زیادی مبنی بر ناکارآمدی رمدسیویر مطرح شده و قرار است طی روزهای آینده در صحن مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.(ادامه)
شمال نیوز:
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد. معاون حقوقی رئیسی مشخص شد / محمد دهقان کیست؟ + سوابق
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. 
انتصاب جدید در دولت رئیسی/ وزیر احمدی نژاد معاون امور مجلس رییس جمهور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. (ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. (ادامه)
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد. رأی احمدی نژاد به سبد کدام کاندیدا می ریزد؟
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
آخوندی: در ایران دولت وجود ندارد/ دانش جعفری: پس چرا شما در انتخابات ثبت‌نام کردید؟
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش‌جعفری با عنوان « دولت و اقتصاد» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
ثبت نام طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد
ثبت نام طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو به مناسبت عید فطر آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : البته جان و سلامت وکلای مردم برای ما هم مهم است ، مانند سلامت همه موکلان در سراسر کشور اما از نمایندگان مردم شریف چند سوال داریم .... تعطیلی دو هفته‌ای مجلس ، چند سوال و یک توصیه به نمایندگان
شمال نیوز : البته جان و سلامت وکلای مردم برای ما هم مهم است ، مانند سلامت همه موکلان در سراسر کشور اما از نمایندگان مردم شریف چند سوال داریم ....(ادامه)
اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم/ کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت!/ برجام نبود نمی توانستیم با چین توافق کنیم/ اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم/ از FATF سر در نمی‌آورم ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.