.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد . مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی از اختلاف میان مقامات آمریکایی و صهیونیستی پرده برداشت. افشای جلسه پرتنش بایدن و نتانیاهو
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی از اختلاف میان مقامات آمریکایی و صهیونیستی پرده برداشت.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . نخبگان مازندرانی با پهپاد نجات غریق هوشمند برگزیده شدند + تصاویر
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . (ادامه)
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند. بازگشت سفرای ایران و مصر به زودی؟
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند.(ادامه)
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد. اینترنت رسما ۳۰ درصد گران شد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد.(ادامه)
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد. دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
یک منبع مصری اعلام کرد یک هیئت اسرائیلی برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس وارد قاهره شد. ورود هیئت اسرائیلی به قاهره برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس
یک منبع مصری اعلام کرد یک هیئت اسرائیلی برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس وارد قاهره شد.(ادامه)
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد. یارانه‌بگیران حساب خود را چک کنند
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد.(ادامه)
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد. رونمایی از سند هویتی شهید فخری زاده
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از ائتلاف آمریکا در دریای سرخ از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی واشنگتن خودداری کردند. شکست بزرگ ائتلاف دریایی آمریکا با خروج فرانسه، اسپانیا و ایتالیا
فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از ائتلاف آمریکا در دریای سرخ از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی واشنگتن خودداری کردند.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود. تراکتورهای ایرانی در راه فرودگاه‌های ونزوئلا
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت. حضور معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تلاش آمریکا برای ایجاد نیروی دریایی بین‌المللی در دریای سرخ واکنش نشان داد و گفت: قطعا کسی نمی‌تواند در منطقه‌ای که تسلط داریم، مانور بدهد / اگر بخواهند چنین بی عقلی انجام دهند با مشکلات فوق العاده‌ای مواجه خواهند شد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم. افشاگری جدید از ماجرای شاسی‌بلندها از زبان یک نماینده
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.436 seconds.