.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
وزير  تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي  ادامه فعاليت  وزارت خانه متبوعش ... وزیر شمالی و کار پسندیده
وزير تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي ادامه فعاليت وزارت خانه متبوعش ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال ... خبر شمال نيوز و توضيحات شاعري معاون وزیر کشور
چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ... وزیر نیامد خادم فعلا ماندگار شد !!
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیر عزل شده !!
دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ،از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان ...(ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.527 seconds.